Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laura Malmivaara,48, raskaana!

Vierailija
09.12.2021 |

Seiska.

Kommentit (732)

Vierailija
41/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias ja harrastan kyllä seksiä monta kertaa viikossa ja se on parempaa kuin nuorempana koska olen kokeneempi ja rohkeampi. Puhu omasta puolestasi vaan. 

Tämä oli siis sille 49-vuotiaalle seksin lopettaneelle.

Vierailija
42/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti LIndmannin vaimo Kaija sai lapsen 54v. Kertoi haastattelussa, että vauva-arki oli helpompaa nyt kuin silloin kolmekymppisenä.

Pirkko Mannolaa(83v) kauhisteltiin aikoinaan, kun hän sai lapsensa yli 40v. Sanoo tekevänsä tyttöjen juttuja kuten matkustelua tyttärensä 42v kanssa, eikä ikäero haittaa tippaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä videossa Laura vuosi sitten eli 47-vuotiaana

On kaunis ja hyvin säilynyt ihminen.

Vierailija
44/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan näyttelijät ovat paremmassa kunnossa ja nuorekkaampia fyysisesti ja varmaan henkisestikin kuin tavallinen duunaripirkko joka painanut fyysistä työtä melkein koko ikänsä. Raha-asiatkin kunnossa niin mikäs siinä lasta kasvatella.

Vanha se keho silti on, vaikka olis miten hyväkuntoinen ja timmi, viisikymppisen keho on puoliksi jo kuollut, tavallaan mätänemistilassa. 

Kuolemisprosessi on alkanut, se alkaa muistaakseni 25 vuotiaana.

Vierailija
45/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toisen lapsen ihan helpolla ja luomusti 41- vuotiaana. Nyt 5 vuotta myöhemmin en enää uudestaan jaksaisi vauvaa, mutta tässä kohtaa on jo enempi oma mukavuus kyseessä.

Vierailija
46/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias ja harrastan kyllä seksiä monta kertaa viikossa ja se on parempaa kuin nuorempana koska olen kokeneempi ja rohkeampi. Puhu omasta puolestasi vaan. 

Tämä oli siis sille 49-vuotiaalle seksin lopettaneelle.

Ihan turhaan minulle mainostat seksielämääsi, minun käy sinua vain sääliksi että joudut tuollasta vielä tekemään.

t.se kelle vastasit

Vierailija
47/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi. 

Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(

Toiset saavat vanhempien tai isovanhempien kanssa 10 vuotta, toiset 50. Aika ei korvaa puutteita. Jos kymmenen vuotta ovat täynnä rakkautta kantaavat ne lasta pitkälle läpi elämän. Jos 50 vuotta ovat täynnä kärsimystä, pahoinpitelyä ja vihaa jättävät ne myöskin jälkensä ja muokkaavat ihmistä.

Pitkä aika ei takaa laatua, toki ei lyhytkään mutta tärkeintä on miten aikansa käyttää.

Isoisäni kuoli 30 vuotta ennen kuin synnyin. En ole ikinä osannut kaivata häntä. Sellaista mitä ei tiedä ei voi myöskään kaivata.

Vierailija
48/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.

Sinulla taitaa olla aika heikko itsetunto. Häpeätkö ylipäätään vähän kaikkea? Ketään vanhempaa ei kiinnosta toisten vanhempien iät, ellei ole pissisteini 15-v.

60-vuotiaat ovat nykyään hyväkuntoisia. Kun äiti on 65-vuotias lapsi on jo 17-vuotiaana lukiossa tai ammattikoulussa. :)

Vierailija
49/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan Aku Louhimies myös pian lapsen ja on yli 50 ja sen kumppani myös päälle 40.

Vierailija
50/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi. 

Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(

En minäkään jaksaisi, mutta Laura varmasti ajattelee, että jaksaa. Isoäitini oli 49v kun sai kuopuksensa, kuopuksen lapset olivat teinejä kun mummu kuoli 94v. Mummu aina sanoi, että pappa oli kaikkein läheisin tämän kuopuksen kanssa kun joutui tätä niin paljon hoitamaan, mummu kun ei niin enää olisi lasta halunnut, mutta 50-luvulla ei ehkäisy ollut niin helppoa.

Vierailija
51/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee sellanen mielikuva että zombit panee, jos minun ikäset saati vielä vanhemmat kertoo seksielämästään. Riisk raask, nirskuti narskuti, riksrakspoks.. 

Ei kyllä itselle tulisi enää mieleenkään, huutaisi paikat hoosiannaa ja olisin teho-osastolla jos itseäni yrittäisin levitellä jonkun panopetterin alla. Olis raajoista alkaen kaikki vääntyneet ja kalju paistaisi päästä molemmilla. Lopulta maattais vammautuneena läjänä tuskasta voivotellen.

Mikä ekstaasi.

n49

Höps! Itse olen pian 70v ja mieheni 72v, kyllä meillä on hyvä seksielämä. On aikaa helliä ja hyväillä, nivelet, lihakset ja limakalvot ovat kunnossa. Sikke Sumari on mua vuoden vanhempi ja siskonsa Hannakin täyttää pian 64v. Ei me olla yhtään liian vanhoja seksiin, ei todellakaan!

Vierailija
52/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää enemmän nuo lapset joilla teini vanhemmat.

Vierailija
53/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan näyttelijät ovat paremmassa kunnossa ja nuorekkaampia fyysisesti ja varmaan henkisestikin kuin tavallinen duunaripirkko joka painanut fyysistä työtä melkein koko ikänsä. Raha-asiatkin kunnossa niin mikäs siinä lasta kasvatella.

Pientä katkeruutta ilmassa?

Vierailija
54/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain toisen lapsen ihan helpolla ja luomusti 41- vuotiaana. Nyt 5 vuotta myöhemmin en enää uudestaan jaksaisi vauvaa, mutta tässä kohtaa on jo enempi oma mukavuus kyseessä.

Ihmetyttää nämä, jotka eivät jaksa hoitaa vauvaa. Eikö teillä ole perheessä isiä, jotka hoitaisivat vauvaa? Suomessa on vanhempainvapaa, joka mahdollistaa vauvan kokopäiväisen hoitamisen noin 9 kk ikään asti. Miten yhden vauvan hoitaminen voi oikeasti olla niin raskasta? Kaksoset ovat sitten oikeasti raskasta, ellei mies auta. Mutta mukavuudesta kai tässäkin raskaudessa oli kyse, kuten kirjoittaja sanoikin.

Vierailija
55/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä videossa Laura vuosi sitten eli 47-vuotiaana

On kaunis ja hyvin säilynyt ihminen.

Kyllä, täysin samaa mieltä. On kyllä todella upea ilmestys. Pari kertaa nähnyt. Hänen tapauksessaan ikä tosiaan on vain numero. Ihanaa odotusta Lauralle!

PS: Jos ilkeily jatkuu, niin poistatan koko ketjun.

Vierailija
56/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onittelut Lauralla! Jokaisella naisella on oikeus kokea äitiys ja saada lapsi.

Vierailija
57/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Ei ole Lauran vika että olet päästänyt itsesi rupsahtamaan.

Kaikki minun ikäiset on rupsahtaneita, ei keho ole sen nuorempi himojumppaajalla kuin muillakaan.

Nitisee ja natisee ne Laurankin paikat jos joutuu vääntyilemään seksissä, ja taitaa päästä myös paukkuja ja lorahtaa pissi väärässä kohtaa, ainakin yleensä minun ikäiset käy yölläkin vessassa, jopa useamman kerran, ja kun pissahätä iskee, niin sitä ei todellakaan kauaa pidätellä. Zombieseksiä, nirinari, pröööt.

49v

Vierailija
58/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppinen, työtön ja kouluttamaton tukien varassa eläjä saa mieluummin pyöräyttää muksun kuin 48-v koulutettu, toimeentuleva ja vastuunkantava nainen?

Kumpi on lapselle parempi skenaario?

Vierailija
59/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kaunis nainen.

Vierailija
60/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Laura, ihana uutinen!!

Täällä valitetaan ettei jaksaisi enää ym ym Ei teidän tarvitsekkaan jaksaa. Mutta Laura jaksaa. ja hyvä niin. Mieluummin vähän vanhempi äiti kun teini-äiti joka lähtee baariin ryyppäämään kun on kotiutunut sairaalasta.