Laura Malmivaara,48, raskaana!
Kommentit (732)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Ei ole Lauran vika että olet päästänyt itsesi rupsahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Mitäs et ole pitänyt huolta itsestäsi. Mun 70-vuotias äitikin harrastaa seksiä ja liikuntaa ja voitko kuvitella, tanssia. Mites sun lapsetmuuten, muumimukilla? Miten sä edes kehtaat spekuloida toisen raskauden alkua?
Vierailija kirjoitti:
49v
Juuri aamulla harrastin seksiä. T. N48v
En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi.
Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(
Ex-mies Aku Louhimieskin saa vauvan uuden kumppaninsa kanssa. Aikamoinen yhteensattuma
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti ymmärrä. Olen itse nelikymppinen kolmen lapsen äiti, jonka nuorinkin jo lukiossa. En todellakaan jaksaisi tässä iässä enää valvoa öitä tai juosta pienen lapsen perässä. Jos nyt saisin lapsen, olisin eläkkeellä, kun hän pääsisi ylioppilaaksi.
Näiden mummoäitien lapstenlapset eivät sitten koskaan välttämättä pääse näkemään isovanhempiaan :(
Minä en koskaan nähnyt isovanhempiani. Kuitenkin oli hyvä lapsuus, kaksi omaa vanhempaa, joiden juoksut juostu. Hyvin jaksoivat ja kovasti rakastivat. Ehkä elivät terveemmin kuin sinä. Kiitos, isä ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin lapsi pääsee perinnönjaolle verrattaen aikaisin.
Ja saakin muhkean perinnön kun isänsä on miljonääri. Ehkä tuo raha tuo tässä kohtaa niin paljon turvaa, että uskaltaa vanhempanakin tehdä lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mietityttää, miten tässä jaksaisi 2 vuotiaan uhmakohtausten kanssa taistella, kun 14 vuotiaan murrosiänkin kanssa on välillä aivan puhki, ja henkkoht murrosiän kanssa on mulla helpompaa kuin uhman. N50.
Toiset ne vaan jaksaa, jotkut taas on jo valmiita vanhainkotiin keski-ikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taidettu hoidoissa käydä, kun yhteen on muutettu jo 2015. Liian vanha äidiksi.
Aikana ennen ehkäisyä moni nainen sai nuorimmaisensa tuossa iässä. Ei tietenkään kaikki, mutta ei se mitenkään kamalan harvinaista ollut.
Kyllä aikaa ennen ehkäisyä naiset saivat viimeisensä n. 40-44 -vuotiainen, ei todellakaan 48. Todennäköisesti ei ole omalla munasolulla. Just saying.
Ei herranjumala, juuri valvoin puoli yötä kipeän tokaluokkalaisen kanssa. Tällaista se oli joka yö vauvan kanssa ja pahempaakin. Kuolisin varmaan jos tällä iällä (45) vielä siihen rääkkiin joutuisin.
Vois kyllä miettiä sitä lastakin. Ihan älytöntä tossa iässä tehdä lapsia.
Kyllä nyt on maailman kirjat sekaisin, kun nainen on raskaana!! Ennenkuulumatonta!
Lapsen ja äidin ikäero 50 vuotta.
Ainahan näyttelijät ovat paremmassa kunnossa ja nuorekkaampia fyysisesti ja varmaan henkisestikin kuin tavallinen duunaripirkko joka painanut fyysistä työtä melkein koko ikänsä. Raha-asiatkin kunnossa niin mikäs siinä lasta kasvatella.
Olen 47-vuotias ja harrastan kyllä seksiä monta kertaa viikossa ja se on parempaa kuin nuorempana koska olen kokeneempi ja rohkeampi. Puhu omasta puolestasi vaan.
Minulle tulee sellanen mielikuva että zombit panee, jos minun ikäset saati vielä vanhemmat kertoo seksielämästään. Riisk raask, nirskuti narskuti, riksrakspoks..
Ei kyllä itselle tulisi enää mieleenkään, huutaisi paikat hoosiannaa ja olisin teho-osastolla jos itseäni yrittäisin levitellä jonkun panopetterin alla. Olis raajoista alkaen kaikki vääntyneet ja kalju paistaisi päästä molemmilla. Lopulta maattais vammautuneena läjänä tuskasta voivotellen.
Mikä ekstaasi.
n49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taidettu hoidoissa käydä, kun yhteen on muutettu jo 2015. Liian vanha äidiksi.
Aikana ennen ehkäisyä moni nainen sai nuorimmaisensa tuossa iässä. Ei tietenkään kaikki, mutta ei se mitenkään kamalan harvinaista ollut.
Kyllä aikaa ennen ehkäisyä naiset saivat viimeisensä n. 40-44 -vuotiainen, ei todellakaan 48. Todennäköisesti ei ole omalla munasolulla. Just saying.
Useimmat saivat viimeisensä 40-44-vuotiaina, minunkin isovanhempani. Mutta tiedän myös naisia, jotka ovat saaneet viimeisen lapsen 30- tai 50-vuotiaana. Ei hedelmällisyys allakasta katsomalla selviä.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.
Tuossa vaiheessa on jo peruskoulu käyty.
Mikä ongelma? Onko siellä ikäraja?