Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Malmivaara,48, raskaana!

Vierailija
09.12.2021 |

Seiska.

Kommentit (732)

Vierailija
281/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuoden päästä palstalla keskustellaan kiivaaseen sävyyn siitä, kun miehetkin pystyvät synnyttämään. Tosin onko palsta enää tässä muodossa.

Vierailija
282/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi joitain täällä näin paljon haitata toisten onni? Ihan käsittämätöntä.

Onnea Lauralle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on vasta 48? Itse olen 35 ja luulin että Malmivaara on paljon vanhempikin.

Vierailija
284/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee akka

Vierailija
285/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta ajatukselta. Mulla lapset 22v, 21v ja 17v. Itse oon 46v. En todellakaan haluais enää vauvaa tässä iässä, nyt valoja päälle..😅

Vierailija
286/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee akka

Hah, miten kateellinen olet!

Vierailija
287/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäinen saattaa tulla luomusti raskaaksi VARSIKIN, jos on ennenkin synnyttänyt. Synnyttämätön erittäin harvoin.

Saattaa olla ollut omilla soluillaan hedelmöityshoidoissa ja munasolut kerätty jo 40-vuotiaana. Artikkelin mukaan ollut 8 vuotta nykyisessä suhteessa.

Näitä on aina ollut ja nykyään enemmän.

Ei todellakaan tule raskaaksi luomuna, saanut hormoonihoitoa. Se vaan on luonnon laki, että esimenopaussi alkaa jo alle 40-vuotiaana ja luonto on sen verran viisas, että tuon ikäinen nainen on jo mummo eli lapset kuuluu saada nuorena. Nykyisin mennyt tuo homma ihan oudoksi, mummoikäiset naiset tekee lapsia. Itse tulin äidiksi 22-vuotiaana ja mummoksi 44-vuotiaana, oli ihanaa olla nuori äiti ja virkeä mummo lapsenlapsille. 

Miten voit mennä vannomaan, ettei luomuna onnistu? Jollain voi onnistua. Tätini sai luomuna kolmannen lapsensa 47-vuotiaana.

Ihmettelen ihmisten tietämättömyyttä. Varsin moni on tullut luomusti raskaaksi ja vanhin, jonka tiedän oli 53v. Tosi monta 40- 50v. t. Sh ammattilainen)

Vierailija
288/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin lapsi pääsee perinnönjaolle verrattaen aikaisin.

Saattaa syntyä lapsi jolla on epämuodostumia tai älyllisiä/neurologisia ongelmia. Tai keskenmeno kun keho yrittää kertoa että sinä olet liian vanha tähän.

Vierailija
289/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta ajatukselta. Mulla lapset 22v, 21v ja 17v. Itse oon 46v. En todellakaan haluais enää vauvaa tässä iässä, nyt valoja päälle..😅

No voi, kyllä Laura nyt varmaan masentui sun sanoista, eiku...

Vierailija
290/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 52v, kuukautiset loppuivat kerrasta poikki tyyliin, kun olin 43v.

Kauhean hankalat vaihdevuosi vaivat kiusanneet vuosia, en voinut hormonikorvaushoitoa hakea, kun on aurallinen migreeni.

Lapseni ovat 32, 30, 22 ja 20 vuotiaita. Olisin niin toivonut vielä yhtä lasta.. mutta en nyt jaksaisi kyllä pienen leikki-ikäisen kanssa temuta.

Töistä kun pääsen kotiin niin olen aivan loppu, enkä jaksa kuin olla.

Mutta Lauralle toivon kaikkea hyvää

Vierailija
291/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v on melkein 50v, joten todella iäkäs vauvahommiin. Jotenkin luonnotonta. Ei ole kiva lapselle.

Vierailija
292/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia tietenkin. En itselleni vois kuvitella vauvoja enää, kun on jo ikää ja isot lapset. Nyt on muiden asioiden aika! :)

Vierailija
293/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin lapsi pääsee perinnönjaolle verrattaen aikaisin.

Saattaa syntyä lapsi jolla on epämuodostumia tai älyllisiä/neurologisia ongelmia. Tai keskenmeno kun keho yrittää kertoa että sinä olet liian vanha tähän.

Saattaa tai sitten ei. Jokaisessa raskaudessa on riskinsä. Parikymppisetkin voivat saada esim. downlapsia.

Keskenmeno on luonnollinen poistuma. Kohtaa kaikenikäiset. Eiköhän Laura huolehdi ja maksele oman lapsensa kulut. Taitaa olla aika hyvätuloinen. Ja mies on rikas.

Ennemmin olisin huolissani pubissa rypevien juoppojen lisääntymisestä. Näitä alkoholistien lapsia syntyy. Sairaita ovat ja köyhyydessä rypevät kunnes sossu vie jonnekin sijoitukseen. Mä näin yhden kun kävin viimeisessä ultrassa. Nainen huusi kuin eläin viimeisillään ja kynnet painuivat oven karmeihin, kun ei halunnut tutkimuksiin. Väkisin veivät. Päissään oli kuin ellunkana.

Vierailija
294/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottomme täältä korisohvalta.

Ihminen ei nuorru, vaikka digitalisaatio kehittyy.

Vanhennuttuasi et ole yhtä virkeä, kuin kaksikymppisenä.

Naapurustossa ja tuttavapiirissä tuskin on yhtä iäkkäitä äitejä, joten aika yksinäistä tulee vaavin kanssa olemaan.

Lapsen kaverit muistuttavat teini-iässä eläkeläisistä vanhemmista, jotka ovat pudonneet tyystin kärryiltä.

Työuran loputtua ei ole vieläkään kahden keskistä vapaa-aikaa.

Loppuelämä käytännössä pilalla.

Sisaretkin ovat teinejä jo nyt...

Noh, exän uusi puolisokin odottaa lasta, joten mikä lie kisa menossa...

Vierailija
295/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt oikeesti ajatelko et on luomu raskaus melkein 50 vuotiaalla. Naaman ja kropan ulkonäkö ei mitenkään korreloi munasolujen määrän ja laadun kanssa. Yli 43v naisen on lähes mahdotonta tulla raskaaksi enää ilman apuja.

Vierailija
296/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parin, jotka saivat esikoisensa rouvan ollessa 19-vuotias. Toista lasta ei kuulunut, vaikka kovasti toivoivat. Niin sitten elettiin yhden lapsen kanssa. Paljon myöhemmin naisella oli vaivoja ja meni lääkäriin. Lääkäri totesi: -Rouva hyvä, te olette raskaana. Toinen lapsi syntyi ja onnellisia olivat. Rouva oli lapsen syntyessä 48-vuotias, biologisilla sisaruksilla on siis ikäeroa 29 vuotta. Tämä ”vauvakin” on jo kauan ollut aikuinen.

Nämä kahden lapsen vanhemmat ovat erittäin lapsirakkaita!

Vierailija
297/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia tietenkin. En itselleni vois kuvitella vauvoja enää, kun on jo ikää ja isot lapset. Nyt on muiden asioiden aika! :)

Mä olen 60v ja lapsenlapseni 17v. Meillä on kivaa keskenään, kun kuunnellaan heviä ja tehdään kaikkea jännää yhdessä. Pysyy nuorekkaana.

Nyt on siis muiden asioiden aika, mutta Laura halusi tehdä toisin ja kokea vielä äitiyden onnen. On tainnut jo nähdä ja kokea niin paljon elämässään, ettei katso jäävänsä paitsi mistään, kun seuraavat vuodet menevät aika lailla lapsen ehdoilla.

Vierailija
298/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan Aku Louhimies myös pian lapsen ja on yli 50 ja sen kumppani myös päälle 40.

Voi luoja, miettikää nyt sekin kalju hajoamistilassa oleva setä panemaan jotain ikinuorta peruukkipäistä nelikymppistä. Tosi eroottista ja luontevaa.

Toivottavasti sinä saat näpeillesi tästä kommentista. Mistä moinen ilkeys kumpuaa? Tiedätkö, tämä kommentti kertoo enemmän sinun vastenmielisyydestäsi kuin ihmisistä joita kommentoit.

Ai miten niin ja mistä saisin sapiskaa? Et sinä voi todistaa keitä tarkoitan, höpsö.

Jos joku kirjoittaa kommentin Aku Louhimiehestä ja kommentoit siihen, että SEKIN kalju hajoamispisteessä oleva setä jne., niin tottakai viittaat sanalla kyseiseen mieheen. Viittaat sitten kehen ihmiseen vaan, niin ei ole silti kovin fiksusti sanottu toisesta ihmisestä.

Soosoo, nythän SINÄ syyllistyit siihen mistä minua syytit.

Minä kun en maininnut komentissani ollenkaan ketä tarkoitin. Selvästikin sinä olet tätä mieltä, saatkohan nyt näpäytyksen. 😳

Älä saivartele, sokea Reettakin näki ketä tarkoitat.

Vierailija
299/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanottomme täältä korisohvalta.

Ihminen ei nuorru, vaikka digitalisaatio kehittyy.

Vanhennuttuasi et ole yhtä virkeä, kuin kaksikymppisenä.

Naapurustossa ja tuttavapiirissä tuskin on yhtä iäkkäitä äitejä, joten aika yksinäistä tulee vaavin kanssa olemaan.

Lapsen kaverit muistuttavat teini-iässä eläkeläisistä vanhemmista, jotka ovat pudonneet tyystin kärryiltä.

Työuran loputtua ei ole vieläkään kahden keskistä vapaa-aikaa.

Loppuelämä käytännössä pilalla.

Sisaretkin ovat teinejä jo nyt...

Noh, exän uusi puolisokin odottaa lasta, joten mikä lie kisa menossa...

Jep. Aika itsekästä, ei siinä lasta ajatella.

Vierailija
300/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt oikeesti ajatelko et on luomu raskaus melkein 50 vuotiaalla. Naaman ja kropan ulkonäkö ei mitenkään korreloi munasolujen määrän ja laadun kanssa. Yli 43v naisen on lähes mahdotonta tulla raskaaksi enää ilman apuja.

Naapurini sai 50 -vuotiaana vielä pojan ja äitini synnytti minulle pikkuveljen 46-vuotiaana. Luomuna molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme