Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Malmivaara,48, raskaana!

Vierailija
09.12.2021 |

Seiska.

Kommentit (732)

Vierailija
241/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi sitten äiti viettää eläkejuhlia samaan aikaan lapsen rippijuhlien kanssa....

Harvemmin ripille päästään 20 -vuotiaana, mutta teillä vissiin eri tapa.

48+15=63. Aika yleinen eläkeikä. Naisnäyttelijöillä varsinkaan ei ole hirveästi kysyntää mummoiässä. 

Ai ei ole kysyntää? Seela Sella, Maria Packalen, Eila Roine, Hannele Lauri, Leena Uotila...

Siinähän ne sitten olikin, luettelit kaikki. Onpa kova kysyntä. 😂

Meinaatko että eläkkeelle siirrytään, kun ei ole kysyntää? Teatterista palkka juoksee vaikka ei olisi näytöksen näytöstä.

Vierailija
242/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on pamahtanut paksuksi.  Mikä poikkeuksellinen uutisoinnin arvoinen asia naiselle.

Kovin yliarvostettu näyttelijä.

Laitatko jotain linkkiä, että missä tämä yliarvostus näyttelijänä näkyy?

Kyllähän toi ankeus oli 10-20 vuotta sitten joka hemmetin sarjassa ja elokuvassa, vaikkei ole edes hyvä näyttelijä. Tönkkö vahanaama aina ollut.

Oli vissiin olevinaan kaunis ohjaajien mielestä, muuta syytä suosioon vaikea keksiä.

Eri kelle vastasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Minäkin olen 48 v ja sekä minulla että lapsellani on ylempi korkeakoulututkinto.

Liittyy otsikon aiheeseen miten? Laura Malmivaaralla on muuten kaksi ylempää korkeakoulututkintoa sekä opintoja teologisessa.

Vierailija
244/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö just viikko/kaksi uutisoitu sen saman ikäisen kansanedustajan raskaudesta? 

Kyllä, muista nähneeni sen. Ja sitten on iso porukka ei julkisissa ammateissa, jotka myös tulevat nelikymppisinä raskaaksi. Niitä on yllättävän paljon.

Tälläkin palstalla ja tässä keskustelussa törmännyt useampaan. Yllättävän tavallista ja silti näitä taivastelijoita riittää. Minuakaan ei pidettyä äitiä kummempana ei neuvolassa eikä sairaalassa, olin raskaana 44 v. Ensisynnyttäjällä olisi tietysti toinen tilanne. Suoraan sanottiin, että kun olen terve, hoikka ja hyväkuntoinen niin omalla painollaan menee ja niin meni.

44 ei ole 48. 40-50v välillä keho hajoaa huomattavalla vauhdilla.

No ei hajoa. Miksi hajoaisi? Ei mulla vaan ole mitään kremppaa, ei nitise eikä natise ja vatsalihaksetkin on ihan samanlaiset kuin ennenkin. N48

Oletko oikeasti noin tyhmä, hajoaminen tarkoittaa kehon vanhenemista, jolloin se ei enää uudistu. Kyllä sinun keho hajoaa kokoajan ja kiihtyvällä tahdilla kunnes se lopettaa toimintansa kokonaan. Lähtölaskenta on sinullakin hautaan jo hyvässä vauhdissa.

Vierailija
245/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietoa Lauran ylemmistä korkeakoulututkinnoista?

Vierailija
246/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ihmiset olette ilkeitä. Onnea Lauralle odotukseen.                                                                                              Toivoo , lapsettomaksi jäänyt    

Vierailija
247/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat taas itkee kateellisena. Laura on 100x sexympi kuin yksikään teistä tai edes te yhteensä.

Vierailija
248/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri Lauran kirjan ja siinä oli päähenkilöllä ongelmia kerrakseen.

Vierailija
249/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan Aku Louhimies myös pian lapsen ja on yli 50 ja sen kumppani myös päälle 40.

Voi luoja, miettikää nyt sekin kalju hajoamistilassa oleva setä panemaan jotain ikinuorta peruukkipäistä nelikymppistä. Tosi eroottista ja luontevaa.

Toivottavasti sinä saat näpeillesi tästä kommentista. Mistä moinen ilkeys kumpuaa? Tiedätkö, tämä kommentti kertoo enemmän sinun vastenmielisyydestäsi kuin ihmisistä joita kommentoit.

Ai miten niin ja mistä saisin sapiskaa? Et sinä voi todistaa keitä tarkoitan, höpsö.

Jos joku kirjoittaa kommentin Aku Louhimiehestä ja kommentoit siihen, että SEKIN kalju hajoamispisteessä oleva setä jne., niin tottakai viittaat sanalla kyseiseen mieheen. Viittaat sitten kehen ihmiseen vaan, niin ei ole silti kovin fiksusti sanottu toisesta ihmisestä.

Soosoo, nythän SINÄ syyllistyit siihen mistä minua syytit.

Minä kun en maininnut komentissani ollenkaan ketä tarkoitin. Selvästikin sinä olet tätä mieltä, saatkohan nyt näpäytyksen. 😳

Vierailija
250/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Laura ei ollut sheivannut Levottomat-elokuvassa?

Vierailija
251/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Mitäs et ole pitänyt huolta itsestäsi. Mun 70-vuotias äitikin harrastaa seksiä ja liikuntaa ja voitko kuvitella, tanssia. Mites sun lapsetmuuten, muumimukilla? Miten sä edes kehtaat spekuloida toisen raskauden alkua?

Oma isoäitini eli "terveenä" lähemmäs 100-vuotiaaksi. Äiti on puolestaan vuoden päästä 70 ja tanssii, ratsastaa, tekee töitä. Tuttavapiiristä löytyy vanhempia moneen lähtöön ja uskon että oma äitini olisi ollut varsinkin 60-vuotiaana lähes kaikilla mittareilla yhtä hyvä tai peräti parempi vanhempi kuin useat tutut.

Joo, aira samulinkin tanssii ja riekkuu ympäriinsä, mutta kuka haluais sille vauvan.

Ikä ei ole vain numeroita, se on fakta ja se mikä se on, eri iässä ihminen on aivan erilainen oli elintavat ja hiustyyli mikä hyvänsä. Vanha on vanha, nuori on nuori.

Oletko jostakin lukenut, että joku mies haluaisi olla raskaana Aira Samulinille vai mitä yrität kertoa.

Sitä että vanhatkin voi tanssia, ei tanssiminen tai seksi muuta ketään nuoreksi, kuten joku piruparka täällä kuvitteli kun 7kymppinen äitinsä ratsastaa munalla ja tanssii.

Vierailija
252/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Mitä helv ettiä. Mä olen 40v, mun mies 54 ja kyllä me nu.sitaan monta kertaa viikossa. Eivät kaikki ole 5-kymppisinä puolikuolleita.

Kyllä ovat. Nelikymppinen on vielä eri asia kuin viisikymppinen, joka tuo Laurakin jo tavallaan on, kuten itsekin olen.

Missä asennoissa se mies sinua panee, tuskin paljon vääntelee itseään, varmaan sinä teet kaiken hytkymisen?

Onpa varmaan hyvän hajuista puuhaa kun ukkosi suoli elää omaa elämäänsä aktin aikana ja polvet rusajaa. 

Pdpta vaan, sinunkin romahtaminen alkaa kohta vauhdilla, 50v voi vielä olla melko hyvässä vireessä, mutta jo 45 vuotiaana onkin ihan eri ihminen.

n49

Suurin osa ihmisistä ei ole vielä sinun tapaan muumioita tuossa sinun iässäsi. On tainnut tulla viinaa, tupakkia ja roskaruokaa harrastettua.

Kyllä kaikki mun ikäset on ihan yhtä muumioita kuin minäkin, toiset vain ei halua myöntää totuutta itselleen, pitää leikkiä muka niin nuorekasta ja energistä, vaikka keho jo hajoamistilassa. Ei se hajoaminen lopu jumppaamalla eikä munaa lutkuttamalla miksikään.

n49

Hyi. Oot ällöttävä.

Mikä on sun ongelma? Pistääkö vihaksi kun ne, jotka tajusi alkaa säännölliseen liikuntaan viimeistään neljänkympin korvilla, näyttää ja voi paremmin kuin sinä.

Toinen N49

Vierailija
253/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v

Mitäs et ole pitänyt huolta itsestäsi. Mun 70-vuotias äitikin harrastaa seksiä ja liikuntaa ja voitko kuvitella, tanssia. Mites sun lapsetmuuten, muumimukilla? Miten sä edes kehtaat spekuloida toisen raskauden alkua?

Oma isoäitini eli "terveenä" lähemmäs 100-vuotiaaksi. Äiti on puolestaan vuoden päästä 70 ja tanssii, ratsastaa, tekee töitä. Tuttavapiiristä löytyy vanhempia moneen lähtöön ja uskon että oma äitini olisi ollut varsinkin 60-vuotiaana lähes kaikilla mittareilla yhtä hyvä tai peräti parempi vanhempi kuin useat tutut.

Joo, aira samulinkin tanssii ja riekkuu ympäriinsä, mutta kuka haluais sille vauvan.

Ikä ei ole vain numeroita, se on fakta ja se mikä se on, eri iässä ihminen on aivan erilainen oli elintavat ja hiustyyli mikä hyvänsä. Vanha on vanha, nuori on nuori.

Siis mitä? Kuka tässä Aira Samulinille on vauvaa toivonutkaan? Ihan pikkasen eri asia 48 v kun 100 v. Ehkä kirjoittajan esimerkki oli kertoa, että alle 50 vuotiaat eivät ole kuolemankielissä ja 80 vuotiaatkin ovat usein varsin pirteitä.

Kuinka lukutaidoton täytyy ihmisen olla, että pystyy tekemään tuommoisen päätelmän?

Täällä joku leuhki miten hänen äitinsä vielä tanssii ja nai 7kymppisenä, kuvittelee äitinsä jotenkin ikäänsä nuoremmaksi sen vuoksi.

Aira on jotain 100v ja tanssii, ei se hänestä nuorta tee.

Vierailija
254/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäinen saattaa tulla luomusti raskaaksi VARSIKIN, jos on ennenkin synnyttänyt. Synnyttämätön erittäin harvoin.

Saattaa olla ollut omilla soluillaan hedelmöityshoidoissa ja munasolut kerätty jo 40-vuotiaana. Artikkelin mukaan ollut 8 vuotta nykyisessä suhteessa.

Näitä on aina ollut ja nykyään enemmän.

Ei todellakaan tule raskaaksi luomuna, saanut hormoonihoitoa. Se vaan on luonnon laki, että esimenopaussi alkaa jo alle 40-vuotiaana ja luonto on sen verran viisas, että tuon ikäinen nainen on jo mummo eli lapset kuuluu saada nuorena. Nykyisin mennyt tuo homma ihan oudoksi, mummoikäiset naiset tekee lapsia. Itse tulin äidiksi 22-vuotiaana ja mummoksi 44-vuotiaana, oli ihanaa olla nuori äiti ja virkeä mummo lapsenlapsille. 

Vierailija
255/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä?

Mitä?

Juhani Palmu

Vierailija
256/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.

no silloinhan voi olla jo eläkkeellä niin on hyvin aikaa leipoa mokkapaloja lasten leirikouluun.

Vierailija
257/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan Aku Louhimies myös pian lapsen ja on yli 50 ja sen kumppani myös päälle 40.

Lauran ja Akun teinitytöt saavat sisarukset molempien vanhempiensa puolelta!

Vierailija
258/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäinen saattaa tulla luomusti raskaaksi VARSIKIN, jos on ennenkin synnyttänyt. Synnyttämätön erittäin harvoin.

Saattaa olla ollut omilla soluillaan hedelmöityshoidoissa ja munasolut kerätty jo 40-vuotiaana. Artikkelin mukaan ollut 8 vuotta nykyisessä suhteessa.

Näitä on aina ollut ja nykyään enemmän.

Ei todellakaan tule raskaaksi luomuna, saanut hormoonihoitoa. Se vaan on luonnon laki, että esimenopaussi alkaa jo alle 40-vuotiaana ja luonto on sen verran viisas, että tuon ikäinen nainen on jo mummo eli lapset kuuluu saada nuorena. Nykyisin mennyt tuo homma ihan oudoksi, mummoikäiset naiset tekee lapsia. Itse tulin äidiksi 22-vuotiaana ja mummoksi 44-vuotiaana, oli ihanaa olla nuori äiti ja virkeä mummo lapsenlapsille. 

Miten voit mennä vannomaan, ettei luomuna onnistu? Jollain voi onnistua. Tätini sai luomuna kolmannen lapsensa 47-vuotiaana.

Vierailija
259/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ollut hoidot , tuskin luomu. Joillakin jo tuossa iässä alkavat vaiharit. Itsekin myöhäis herännäinen.

Vierailija
260/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.

no silloinhan voi olla jo eläkkeellä niin on hyvin aikaa leipoa mokkapaloja lasten leirikouluun.

No se on kyllä isoäitini hommaa. Ai niin, nehän ovat ji kuolleet aika päivää sitten, siinä mielessä hyvä että voi olla mummo ja äiti samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi