Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Malmivaara,48, raskaana!

Vierailija
09.12.2021 |

Seiska.

Kommentit (732)

Vierailija
221/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha, sääli lasta. Äiti jää eläkkeelle ja lapsi ei ole silloin vielä edes täysi-ikäinen.

Mitä säälittävää tuossa on? Ehtii olemaan enemmän lapsensa elämässä mukana.

Vierailija
222/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä tässä iän lisäksi sitä, miksi jokaiseen suhteeseen pitää tehdä lapsi? Molemmilla on lapsi(a) jo ennestään, miksi eivät nauttisi aikuisten parisuhteesta, kun lapsetkin alkavat olla jo isoja. Itse eron jälkeen uudessa suhteessa, Lauraa muutaman vuoden nuorempi, eikä tule mieleenkään tehdä enää tähän suhteeseen lapsia. Ydinperhettä kun ei takaisin saa, niin nautitaan nyt sitten parisuhteesta.

Ei sivullisen edes tarvitse ymmärtää toisten ratkaisuja. Elämä koostuu valinnoista ja kukin tekee omat valintansa kaikissa asioissa missä voivat tehdä. Aivan suotta kauhistellaan tuotakin iloista asiaa asianosaisten kohdalla. Se on yksin pariskunnan oma asia, eikä hetkauta minun elämää, enkä usko että kenenkään muun sivullisen. Miksi pitää tuomita, kun ei ole oma elämä kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha, sääli lasta. Äiti jää eläkkeelle ja lapsi ei ole silloin vielä edes täysi-ikäinen.

Niin onhan se kamalaa jos äidillä on aikaa teinil,e eikä tarvitse o.la koko aikaa töissä. Lapsethan tunnetusti kärsivät siitä, että vanhemmilla on heille aikaa. 68 v kun jää eläkkeelle näyttelijän, ei valokuvaajan hommista niin tuskinpa lapsi enää kotona asuu.

Vierailija
224/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan Aku Louhimies myös pian lapsen ja on yli 50 ja sen kumppani myös päälle 40.

Voi luoja, miettikää nyt sekin kalju hajoamistilassa oleva setä panemaan jotain ikinuorta peruukkipäistä nelikymppistä. Tosi eroottista ja luontevaa.

Toivottavasti sinä saat näpeillesi tästä kommentista. Mistä moinen ilkeys kumpuaa? Tiedätkö, tämä kommentti kertoo enemmän sinun vastenmielisyydestäsi kuin ihmisistä joita kommentoit.

Ai miten niin ja mistä saisin sapiskaa? Et sinä voi todistaa keitä tarkoitan, höpsö.

Vierailija
225/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö just viikko/kaksi uutisoitu sen saman ikäisen kansanedustajan raskaudesta? 

Kyllä, muista nähneeni sen. Ja sitten on iso porukka ei julkisissa ammateissa, jotka myös tulevat nelikymppisinä raskaaksi. Niitä on yllättävän paljon.

Tälläkin palstalla ja tässä keskustelussa törmännyt useampaan. Yllättävän tavallista ja silti näitä taivastelijoita riittää. Minuakaan ei pidettyä äitiä kummempana ei neuvolassa eikä sairaalassa, olin raskaana 44 v. Ensisynnyttäjällä olisi tietysti toinen tilanne. Suoraan sanottiin, että kun olen terve, hoikka ja hyväkuntoinen niin omalla painollaan menee ja niin meni.

44 ei ole 48. 40-50v välillä keho hajoaa huomattavalla vauhdilla.

No ei hajoa. Miksi hajoaisi? Ei mulla vaan ole mitään kremppaa, ei nitise eikä natise ja vatsalihaksetkin on ihan samanlaiset kuin ennenkin. N48

Vierailija
226/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos että saa itse päättää milloin hankkii lapset. Tää juttu koskettaa mua paljonkin koska elämäni aikana olen saanut jatkuvaa kritiikkiä aiheesta. Mä tulin raskaaksi 17-vuotiaana ja synnytin 18v. Ensimmäiset 4-5v sain kuulla kuinka olen pilannut elämäni, menettänyt nuoruuteni, en ehtinyt juhlia tarpeeksi, opiskella tarpeeksi, tehdä juuri ollenkaan töitä. Harvemmin kukaan onnitteli vaikka olin maailman onnellisin lapsen kanssa. Selvittiin hyvin ja sain siinä sivussa opinnotkin valmiiksi kun mies auttoi lapsen hoidossa. Kolmannen lapseni eli kuopuksen synnytin 41-vuotiaana ja sama paska arvostelu alkoi, tällä kertaa mummottelu, et jaksa blaa blaa. No kyllä jaksoin ja hyvin jaksoinkin. Antakaa ihmisten elää ja hankkikaa arvostelijat oma elämä. Arvostelu ja kiusaaminen voi satuttaa.

Vierailija
227/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi sitten äiti viettää eläkejuhlia samaan aikaan lapsen rippijuhlien kanssa....

Harvemmin ripille päästään 20 -vuotiaana, mutta teillä vissiin eri tapa.

48+15=63. Aika yleinen eläkeikä. Naisnäyttelijöillä varsinkaan ei ole hirveästi kysyntää mummoiässä. 

Oikeastiko sä luulet, että kun ei ole "hirveästi kysyntää" niin jäädään vaan sitten eläkkeelle? Okei, sun ehkä kannattaa tutustua tarkemmin eläkejärjestelmään.

Vierailija
228/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Mitäs et ole pitänyt huolta itsestäsi. Mun 70-vuotias äitikin harrastaa seksiä ja liikuntaa ja voitko kuvitella, tanssia. Mites sun lapsetmuuten, muumimukilla? Miten sä edes kehtaat spekuloida toisen raskauden alkua?

Oma isoäitini eli "terveenä" lähemmäs 100-vuotiaaksi. Äiti on puolestaan vuoden päästä 70 ja tanssii, ratsastaa, tekee töitä. Tuttavapiiristä löytyy vanhempia moneen lähtöön ja uskon että oma äitini olisi ollut varsinkin 60-vuotiaana lähes kaikilla mittareilla yhtä hyvä tai peräti parempi vanhempi kuin useat tutut.

Joo, aira samulinkin tanssii ja riekkuu ympäriinsä, mutta kuka haluais sille vauvan.

Ikä ei ole vain numeroita, se on fakta ja se mikä se on, eri iässä ihminen on aivan erilainen oli elintavat ja hiustyyli mikä hyvänsä. Vanha on vanha, nuori on nuori.

Vierailija
229/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan Aku Louhimies myös pian lapsen ja on yli 50 ja sen kumppani myös päälle 40.

Voi luoja, miettikää nyt sekin kalju hajoamistilassa oleva setä panemaan jotain ikinuorta peruukkipäistä nelikymppistä. Tosi eroottista ja luontevaa.

Toivottavasti sinä saat näpeillesi tästä kommentista. Mistä moinen ilkeys kumpuaa? Tiedätkö, tämä kommentti kertoo enemmän sinun vastenmielisyydestäsi kuin ihmisistä joita kommentoit.

Ai miten niin ja mistä saisin sapiskaa? Et sinä voi todistaa keitä tarkoitan, höpsö.

Jos joku kirjoittaa kommentin Aku Louhimiehestä ja kommentoit siihen, että SEKIN kalju hajoamispisteessä oleva setä jne., niin tottakai viittaat sanalla kyseiseen mieheen. Viittaat sitten kehen ihmiseen vaan, niin ei ole silti kovin fiksusti sanottu toisesta ihmisestä.

Vierailija
230/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.

49v

Mitäs et ole pitänyt huolta itsestäsi. Mun 70-vuotias äitikin harrastaa seksiä ja liikuntaa ja voitko kuvitella, tanssia. Mites sun lapsetmuuten, muumimukilla? Miten sä edes kehtaat spekuloida toisen raskauden alkua?

Oma isoäitini eli "terveenä" lähemmäs 100-vuotiaaksi. Äiti on puolestaan vuoden päästä 70 ja tanssii, ratsastaa, tekee töitä. Tuttavapiiristä löytyy vanhempia moneen lähtöön ja uskon että oma äitini olisi ollut varsinkin 60-vuotiaana lähes kaikilla mittareilla yhtä hyvä tai peräti parempi vanhempi kuin useat tutut.

Joo, aira samulinkin tanssii ja riekkuu ympäriinsä, mutta kuka haluais sille vauvan.

Ikä ei ole vain numeroita, se on fakta ja se mikä se on, eri iässä ihminen on aivan erilainen oli elintavat ja hiustyyli mikä hyvänsä. Vanha on vanha, nuori on nuori.

Oletko jostakin lukenut, että joku mies haluaisi olla raskaana Aira Samulinille vai mitä yrität kertoa.

Vierailija
231/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai mut, iltatähden juurikin 48- vuotiaana. On nyt 88v ja edellisiin yhteinen ulkomaanmatka tehtiin juuri ennen koronaa. Ei tarvitse muita lääkkeitä kuin verenpainelääkkeet, ulkoilee 3x päivässä ilman apuvälineitä ja muisti toimii kuin partaveitsi. Miesystävänsä on 10v äitiäni nuorempi 😅 hyvin jaksoi hoitaa mun lapsiakin kun he olivat pieniä.

Vierailija
232/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias ja harrastan kyllä seksiä monta kertaa viikossa ja se on parempaa kuin nuorempana koska olen kokeneempi ja rohkeampi. Puhu omasta puolestasi vaan. 

No 47 onkin nuorempi kuin 49, just saying, muutokset tulee noepasti tässä iässä.

Vierailija
233/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi sitten äiti viettää eläkejuhlia samaan aikaan lapsen rippijuhlien kanssa....

Harvemmin ripille päästään 20 -vuotiaana, mutta teillä vissiin eri tapa.

48+15=63. Aika yleinen eläkeikä. Naisnäyttelijöillä varsinkaan ei ole hirveästi kysyntää mummoiässä. 

Ai ei ole kysyntää? Seela Sella, Maria Packalen, Eila Roine, Hannele Lauri, Leena Uotila...

Siinähän ne sitten olikin, luettelit kaikki. Onpa kova kysyntä. 😂

Vierailija
234/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä kuitenkin olisi että lapsi olisi terve ottaen äidin ikä huomioon

Vierailija
235/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v

Siis mitä? Kuka tässä Aira Samulinille on vauvaa toivonutkaan? Ihan pikkasen eri asia 48 v kun 100 v. Ehkä kirjoittajan esimerkki oli kertoa, että alle 50 vuotiaat eivät ole kuolemankielissä ja 80 vuotiaatkin ovat usein varsin pirteitä.

Kuinka lukutaidoton täytyy ihmisen olla, että pystyy tekemään tuommoisen päätelmän?

Vierailija
236/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Oma äitini oli 68v ja kävi vielä satunnaisesti edelleen töissä, mä olin siinä vaiheessa 20v ja opiskelemassa.

Kaikki on kiinni elämänasenteesta. Sun elämänasteella voi heittää lusikan nurkkaan jo keski-iässä.

Vierailija
237/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä?

Miljonäärisuvusta oleva taidemaalari.

Vierailija
238/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä?

Mitä?

Vierailija
239/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v

Mitä helv ettiä. Mä olen 40v, mun mies 54 ja kyllä me nu.sitaan monta kertaa viikossa. Eivät kaikki ole 5-kymppisinä puolikuolleita.

Sähän olet vasta 40. 50 v on 10 v vanhempi. Kyllä se on fakta että 10 vuodessa vanhenee.

Vierailija
240/732 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Minäkin olen 48 v ja sekä minulla että lapsellani on ylempi korkeakoulututkinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä