Laura Malmivaara,48, raskaana!
Kommentit (732)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on isä?
– Minuun vetosi myös tietty melankolisuus ja salaperäisys. Hän ei ole perinteisellä tavalla seuramies, vaan pikemminkin tarkkailija ja epäilijä, kiinnostavasti hieman ulkopuolinen, taiteellinen persoona
Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.
Raskaus on toki ihana asia.
Rehellisesti mua kuitenkin järkyttää äidin korkea ikä. Toki ei se minulle kuulu..Mutta vääntää sitten teinin kanssa melkein 70-vuotiaana, huh.
Vierailija kirjoitti:
MILF!
GMILF!
Kyllä mietityttää, miten tässä jaksaisi 2 vuotiaan uhmakohtausten kanssa taistella, kun 14 vuotiaan murrosiänkin kanssa on välillä aivan puhki, ja henkkoht murrosiän kanssa on mulla helpompaa kuin uhman. N50.
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen, onnea Laura!
Miksi muka? Mitä ihanaa tässä on? :D Laura Malmivaara saa vauvan, onpa hemmetin "ihanaa".
Ensinnäkään en pidä tuosta näyttelijästä, ja toisekseen, ei ole mitään ihanaa siinä että tuiki tuntematon ihminen saa vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti mua kuitenkin järkyttää äidin korkea ikä. Toki ei se minulle kuulu..Mutta vääntää sitten teinin kanssa melkein 70-vuotiaana, huh.
No mielummin 70-vuotiaana kuin 25-vuotiaana. Vai väännätkö sä teiniäsi ihan fyysisesti? Siihen joo varmasti ”liian vanha”.
No ainakin lapsi pääsee perinnönjaolle verrattaen aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
On taidettu hoidoissa käydä, kun yhteen on muutettu jo 2015. Liian vanha äidiksi.
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
On taidettu hoidoissa käydä, kun yhteen on muutettu jo 2015. Liian vanha äidiksi.
Aikana ennen ehkäisyä moni nainen sai nuorimmaisensa tuossa iässä. Ei tietenkään kaikki, mutta ei se mitenkään kamalan harvinaista ollut.
Minulla ainakin on jo toinen jalka haudassa, tämän ikäinen on keholtaan jo puoliksi kuollut. Hullulta tuntuu että vielä voisi pyöräyttää vauvan, en harrastaisi tämän ikäisenä edes seksiä. Kivasti natisee ja rutisee paikat varmaan kun ovat panneet. Vai onko joku keinovauva, pipetillä tuikattu.
49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti mua kuitenkin järkyttää äidin korkea ikä. Toki ei se minulle kuulu..Mutta vääntää sitten teinin kanssa melkein 70-vuotiaana, huh.No mielummin 70-vuotiaana kuin 25-vuotiaana. Vai väännätkö sä teiniäsi ihan fyysisesti? Siihen joo varmasti ”liian vanha”.
Kummasti näille se seitenkymppinen isoäiti kelpaa vääntämään teinien kanssa että ite pääsee eroon jälkikasvustaan riittävästi 😉
Vierailija kirjoitti:
Kivaa sitten käydä 65-vuotiaana yläasteella vanhempainilloissa.
Omat vanhempani kävivät 0 kertaa yläasteen vanheimpainilloissa, vaikka olivat nelikymppisiä. Kuka sinne pakottaa menemään?
OMG!