Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöntääkö kukaan ettei se sinkkubailaus ollut oikeasti mukavaa

Vierailija
14.03.2015 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sinkkubailaus?

Vierailija
2/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ole juhlimisesta välittänyt. Ei sitten tullutkaan kuin muutama kerta nuorena käytyä missään yöelämässä tai baareissa. Sitten totesin että en viitsi käydä kun en kerran viihdy. Kotihiirenä sitä siis sinkkunakin tuli oltua, ilman pakkobailausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei. Toisaalta oli, mutta aina illan jälkeen ahdisti, olin yksinäinen ja olo oli tyhjä. Ei ollut minun juttuni.

Vierailija
4/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hanurista.

Vierailija
5/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se hauskaa aikansa. Mutta täytyy sanoa että lopulta se tuntui aika tyhjältä. Jouduin juomaan kauheasti pohjia ennen baariin menoa, koska mua ahdisti olla siellä. Olen sinkku vieläkin mutta en jaksa enää baareilla. Lähden mielummin metsään retkelle tai kylpylään.

Vierailija
6/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä yksin bailaamisessa mitään järkeä ollut. Nyt bailailen yksin sinkkuna kotonani.

Vierailija
7/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä asti sinkkubailannut, kun täytin 18 (ennen sitäkin bileissä) eli viidettä vuotta viedään, olen 23 v. Viimeiset puoli vuotta ei ole enää kiinnostanut niin paljon ja olen mennyt kerran kuussa, mutta silti ne ovat olleet mukavia iltoja. Pari, kolme vuotta sitten oli parhaimmat bileajat. Minulla on ainakin yksi kaveri, joka ei tykkää bailaamisesta. Jotkut eivät pidä humaltumisesta tai humalaisista ihmisistä. Ja jos ei pidä yökerhoissa soivasta musiikista, niin on ymmärrettävää, ettei niissä halua käydä. Minäkin tunnen tulevani hulluksi jossakin, missä soitetaan jotakin vaihtoehtomusiikkia.

Vierailija
8/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minusta hauskaa oli.

Vierailija
9/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja tykkäänkin olla, mutta bailaaminen ei ole hauskaa.

Vierailija
10/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut ikinä kokeiltua, ei nimittäin vaikuttanut kovin kiinnostavalta puuhalta.

Vierailija
11/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli ja nykyään hävettää. N22

Vierailija
12/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista

Vierailija
13/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hauskaa kuin suhdebailauskin.

Vierailija
14/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se alkoi tökkiä, varmaan siksi halusinkin niin kovasti parisuhdetta että voisi sen lopettaa. Jotenkin vaan kuvittelin että sieltä baarista löytyisi se mies.

Vierailija
15/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:14"]

No eipä siinä yksin bailaamisessa mitään järkeä ollut. Nyt bailailen yksin sinkkuna kotonani.

[/quote]

Sekin on nykyään yllättävän hauskaa välillä, kun musaa ja videoita on niin hyvin tarjolla.

Vierailija
16/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana bailaamisen ja kokeilemisen ansiosta mä tiedän mistä minä pidän. Orgiat esim. on yliarvostettuja. Silloin voisi kyllä huolestua jos sama sähläys jatkuisi tässä iässä. Ei vanha jaksa. tai vanha ja vanha.. "ei enää niin nuori".

-m35

Vierailija
17/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Tai no sillä tavalla reissussa avomieheni tapasin niin emmä kokonaan sitä torppaa. Yhden illan jutut on perseestä ja ei se uusien ihmisen tapaaminen oikeasti ole niin jännää ja alkoholi innosti teininä, ei enää.

N22

Vierailija
18/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaita myörten bailannut, oli hauskaa varsinkin ulkomailla, huh. 

Vierailija
19/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vapauden tunne ja kun tunsi olevansa kuolematon, joskus kakskymppisenä. Bailaus ja aivan päättömät bilereissut, ne oli aikoja ne :) Niitä on mukava muistella. Kun ikää alkoi tulla, ei se bailaus enää tuntunut samalta, ei päässyt enää siihen fiilikseen. Baarissa käymiset alkoivat jäädä ja sitten tapasinkin nykyisen mieheni.

Vierailija
20/30 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se helvetin hauskaa, mutta säälillä katson kavereitani jotka ovat vieläkin siinä vaiheessa. Toivon että hekin löytävät jonkun. Itse en todellakaan vaihtaisi siihen enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme