Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvitelkaa 80-luvulla nukuin joskus Espan puistossa yön,

Vierailija
14.03.2015 |

ja aivan rauhassa sai olla. Ei tullut kukaan raiskaamaan eikä ryöstämään. Olin silloin nuori, ehkä n.17v. Helsingissä ei ollut pakolaisia silloin, ei ainakaan somaleita. Hietsussa nukuttiin myös joskus, eikä kukaan häirinnyt. Oi niitä aikoja...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:38"]

Pitäiskö sitä omaa elämäänsä ruveta rajoittamaan, koska jotku sompuusit yrittää käyttää valtaansa luomalla tällaista pelon ilmapiiriä?

[/quote]

Vai persut? 

Vierailija
22/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:12"]

Voitte katsoa esim. Rikostarinoita Suomesta kuinka bussikuskit joukkoraiskasivat ihanassa 50-luvun idyllisuomessa nuoren tytön Kampissa. Rikoksia oli ennen paljon enemmän ja ne olivat paljon vakavampia. Media vääristää. Taisit olla enemmänkin tyhmä ja naiivi kun uskalsit nukkua ulkona?

[/quote]   Höpö höpö!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:58"]

Sinulla oli hyvä onni. Kyllä naisia raiskattiin Suomessa ennen pakolaisten tuloakin. En olisi itse ikinä uskaltanut 80-luvulla nukkua Helsingissä keskellä yötä ulkona julkisella paikalla. Jo pelkästään keskustan läpi kulkeminen keskiyöllä pelotti.

[/quote] Ja höpö höpö. Ei silloin ollut puskaraiskareita ollenkaan.

Vierailija
24/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:38"]

Pitäiskö sitä omaa elämäänsä ruveta rajoittamaan, koska jotku sompuusit yrittää käyttää valtaansa luomalla tällaista pelon ilmapiiriä?

[/quote]

Vai persut? 

[/quote]

Niin, olet täysin oikeassa. T. Ylemmän kirjoittanut

Vierailija
25/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:26"]

No kyllä minä kävelen saakeli keskustasta Kallioon kotiin aamuöisin edelleen useasti, ja vielä Kaisaniemen läpi - ei oo sattunut mitään. Joskus oon joutunut jäämään auttamaan jotain kanssa-kännääjää, kun on meinannu jäädä hankeen. Sitten saatellut kotiin. Ja niin, oon 23-v nainen.

[/quote] en uskaltaisi kävellä sitä kautta Kallioon illalla ja vielä vähemmän että yöllä. 

Vierailija
26/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:12"]

Voitte katsoa esim. Rikostarinoita Suomesta kuinka bussikuskit joukkoraiskasivat ihanassa 50-luvun idyllisuomessa nuoren tytön Kampissa. Rikoksia oli ennen paljon enemmän ja ne olivat paljon vakavampia. Media vääristää. Taisit olla enemmänkin tyhmä ja naiivi kun uskalsit nukkua ulkona?

[/quote]   Höpö höpö!!

[/quote]

"Kyseessä on Inga Myllärin tapaus. Tapahtui Helsingissä uutena vuotena, 1960. Mylläri oli 30-vuotias tarjoilijatar. Hänet raiskattiin yön aikana useita kertoja, Kampin Linja-auto asemalla ja lopulta hänet löydettiin kuoliaaksi jäätyneenä Espoon Leppävaarasta. Viisi linja-auton kuljettajaa saivat syytteen väkisinmakaamisesta ja heitteille jätöstä."

Vierailija
27/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa nukahdin "sammuin" bussipysäkille 90 luvulla kaljakassin kanssa. Koulut oli päättymässä ja tässä on kaksi isoa koulua vieressä. Heräsin joskus kuuden aikaa illalla bussi pysäkinpenkiltä. Siinä sitten mietin miksi olen täällä, enkä kotona ? No kun tokenin, niin muistin reissusta ennemän.Kalja kassi oli siinä edessäni ja mitään ei oltu minulta varastettu. Olin vain kauppareisulla väsähtänyt.

Voi niitä hyviä aikoja !

Vierailija
28/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:26"]

No kyllä minä kävelen saakeli keskustasta Kallioon kotiin aamuöisin edelleen useasti, ja vielä Kaisaniemen läpi - ei oo sattunut mitään. Joskus oon joutunut jäämään auttamaan jotain kanssa-kännääjää, kun on meinannu jäädä hankeen. Sitten saatellut kotiin. Ja niin, oon 23-v nainen.

[/quote] en uskaltaisi kävellä sitä kautta Kallioon illalla ja vielä vähemmän että yöllä. 

[/quote]

No, minä en ole kokenut sitä pelottavana, kun siellä on aina muitakin ihmisiä viikonloppuöisin kävellen samaan suuntaan rämpimässä. Enemmän pelottaisi joku esikaupungin lähiöiden hiljaisten asemien seutu, missä ei ole muita ihmisiä. T. Sörkan friidu 23-v

Vierailija
29/29 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nukkunut 2000-luvulla Helsingin rautatieasemalla, kävellyt yksin yöllä Kaisaniemen puiston läpi, sekä nukkunut Pikkuparlamentinpuistossa. Ei mitään.

Minut raiskasi suomalainen kaveri, hyvästä kodista. Nykyään julkkis.