Fleecevuoriset kurapuvut loskakelille, onko hyviä ja riittääkö vuori nollakelissä?
Olin etsiskellyt koulutytölle loskakelejä varten pihalle jotain, mikä olisi kunnolla vedenpitävä, mutta ei ihan päiväkotivaatteen näköinen. Tällainen tuli vastaan. Kiva väri ja malli mun mielestä! Ja jännät nuo housut, tuollainen fleeceyläosakin.
Kokemuksia tällaisista? Onko fleecevuori riittävän lämmin vai pitääkö olla vielä välikerroksiakin?
https://www.sportshopen.com/fi-fi/article/rusk-fleece-rain-set-jr?attr1…
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia läpi, ehkä joku jo kertoi tämän, mutta en tajua mikä tässä on parempaa kuin siinä, että laittaisi vaikka fleecekerraston väliin ja tavalliset kurahousut (ilman fleecevuorta) muiden vaatteiden päälle?
Isoin pointti oletettavasti se, että isomman lapsen saa pienemmällä kitinällä pukemaan kuravaatteet, kun ne ei näytä samalta kuin sen hiekkalaatikolla telmivän 5-vuotiaan kuravaatteet.
Ahaa ok, en ajatellut tuota näkökulmaa.
Hyvä pointti!
Lasten kanssa pitää olla ovela 😋
Syksyllä lapset käytti mökillä tuon tyyppisiä. Hyvät mökkikäytössä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia läpi, ehkä joku jo kertoi tämän, mutta en tajua mikä tässä on parempaa kuin siinä, että laittaisi vaikka fleecekerraston väliin ja tavalliset kurahousut (ilman fleecevuorta) muiden vaatteiden päälle?
Uloslähteminen nopeutuu ja helpottuu, kun jää yksi kerros puettavaa pois.
Tässä kokemukset samankaltaisesta puvusta meidän tokaluokkalaisen käyttäjän näkökulmasta ajatellen:
+ pitää 100% vettä
+ lapsi pukee ne mielellään
+ voi laittaa pienempäänkin märkään (tavalliset kuravaatteet tuli laitettua vain pahimaan kuraan)
- housut ei kelpaa kouluun, sinne erikseen ulkohousut, jotka pitää jonkin verran vettä
- vauhdikkaammissa leikeissä voi tulla hiki
Siis onko näitä nyt jossain Prismassa, Citymarketissa tai vastaavissa? Rupesi minuakin kiinnostamaan, mutta en haluaisi postimyynnistä ostaa, pitäisi ensin lapsen itse kokeille, että onko se hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko näitä nyt jossain Prismassa, Citymarketissa tai vastaavissa? Rupesi minuakin kiinnostamaan, mutta en haluaisi postimyynnistä ostaa, pitäisi ensin lapsen itse kokeille, että onko se hyvä.
Tilaa, kokeile ja palauta jos ei hyvä. Näihän nykyään toimitaan!
Kuinka monta eri pukua ulkoiluun lapsillenne on? Toppapuku, välikausipuku, kurapuku? Onko vielä joku kevyttoppapukukin?
Ainakin Elloksella näitä on ollut myös kokohaalarimallisina.
Ahaa ok, en ajatellut tuota näkökulmaa.
Hyvä pointti!