Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2minuutissa kakalla käynti ihmisten tavalla vessassa käymistä?

Vierailija
14.03.2015 |

Niinkuin joku toisessa ketjussa väitti.

Mulla ei ainakaan 2 minuuttia riittää. 10 minuuttia vois riittääkin. Ja ihan ihminen oon.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:43"]

Onko nämä nopeat kakkaajat samoja, jotka käy nopeasti suihkussakin? Ja pitkään istujat ovat suihkussakin pitkään? Ihan kumpaakaan tapaa mollaamatta.

[/quote]

Itseasiassa meillä ainakin on näin. Minä käyn parissa minuutissa suihkussa ja vessassa (yleensä), mies taas viettää aikaa molemmissa paikoissa, ei edes lue vessassa, en tiedä mikä siinä kestää, jopa silloin kun sanoo että on kova hätä. Suihkussa pesee itseään peräreikää myöden antaumuksella saippualla, ja suihkuttelee iät ja ajat, en tajua, ei kuitenkaan ole mitenkään likainen kun joka päivä käy suihkussa, eikä tee mitään missä likaantuisi, hiuksetkin on korkeintaan muutaman millin pitkät, tosin kroppa on täynnä pidempää karvaa muualla... ehkä se turkki sitten vaatii pidempää pesua, en tiedä.

Vierailija
2/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut paskalla kolmekin tuntia ja koko ajan jotain tulee. Laskeumat aiheuttaa sen, että oli tavara sitten löysää tai kovaa, se tulee vain valtavan ponnistelun kanssa ja tippa kerrallaan. Silti pöntöltä noustessa voi taas hetken päästä olla peräsuolessa jotain. Voitte kuvitella mitä kaikkea tällaisesta seuraa ajan kanssa. Kunnon tutkimuksiin tai hoitoon en ole päässyt yrityksistä huolimatta. Se, että ihmiset vinoilevat asiasta on raskasta, mutta raskaampaa on ammattilaistenkin vähättelevä suhtautuminen oireisiini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin homma vapaa-ajalla, minuutin homma työaikana. Mutta työajalla suorituksen jälkeen surffailen luurilla kopissa puolisen tuntia koska liksa juoksee ja kukaan ei kehtaa puuttua vessakäynnin kestoon.

Vierailija
4/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:50"]

Miksi ihmeessä kukaan lukisi juuri vessassa? Mä luen mieluummin vaikka sohvalla maaten.

[/quote]

Jos menet sohvalle makaamaan, niin alkaa marina siitä kun vaan makoilee sohvalla.

Vessassa saa lukea rauhassa kenenkään marisematta :)

Vierailija
5/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:50"]

Voiko joku selittää, miksi yleensä naiset istuu siellä pöntöllä pari minsaa, miehet puoli tuntia? Meillä ja niillä pareilla joista tiedän, asia pn näin. Poikkeuksia toki varmaan on, mutta yleensä tuntuu menevän juuri näin päin.

[/quote]

Koska se vessa on ainoa paikka, missä miehet saa olla rauhassa, lukea lehteä jne.

Vierailija
6/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee just se 2 minuuttia maksimissaan kakalla. Meillä kans mies saattaa istua vessassa helposti puolikin tuntia. Riippuiskohan kuidun tai juomisen määrästä. Itse syön paljon ruisleipää ja vihanneksia, ja juon tosi paljon vettä. Mies taas ei varmaan juo kun kahvia, eikä leivästä oikein välitä. En tiedä mistä saa kuituja... Onko jollain faktatietoa asiasta?

Vierailija
7/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aina puolisen tuntia. Ärtyvä suoli.

Vierailija
8/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maratoonarien ja hätäpaskojien erona näköjään myös se, että jälkimmäisiä ärsyttää ja kiinnostaa tämä asia huomattavasti enemmän :D

Vierailija
9/56 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä hidas kakkaaja että pitkällinen suihkussa käyjä. Terveisiä pöntöltä, tuntui että saattais tulla kakkaa, mutta ei tullutkaan. Usein esim. kahvi saa tuon tunteen aikaan, vaikka olisi jo sinä aamuna kakannut. Eli kyllä, menen vessaan vain silloin kun on hätä (duh), mutta aina kakka ei tule heti tai ollenkaan. Pyyhkimisessäkin menee kauemmin kuin pissan pyyhkimisessä, kotona ollessani käytän kosteuspyyhettä lopuksi (ja aina siihen jää jotain, vaikka kuinka olisi hinkannut vessapaperilla). Joo, ruokavaliossanikin on parantamista. Mutta enpä jaksa ottaa stressiä siitä, että jonkun av-mamman mielestä kakkaan liian kauan :D

Vierailija
10/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ripskaa on vähintään kolme varttia väännettävä, aamuin illoin.

Vierailija
11/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suoriudun 1-2 minuutissa. Mies saattaa viipyä 30 min.

Oon aina ihmetellyt mitä se siellä tekee? Mulla koko pökäle tulee kerralla heti kun istun pöntölle, ja siinä se. Ei kai siinä ehdi mitään lukemaan tms? Samanlainen toimitus kuin pissalla käynti. Mutta ilmeisesti ne jotka viettävät vessassa kauan, suoli toimii eri tavalla ja tavaraa tulee ulos pienien taukojen jälkeen yhä uudelleen? Mä luulen että ruokavaliolla ei ole tässä väliä. Syömme molemmat terveellisesti miehen kanssa, on pakko olla kyse suolen toiminnallisesta erosta?!

Vierailija
12/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ja sairaat vääntävät paskaa tuntitolkulla.

Vierailija
13/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari minuuttia riittäis, mutku mobiili-AV....

Vierailija
14/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mene varmaan minuuttia pidempään. Mutta ihmisten vatsat toimii tosi eri tavoin. Siltikin joku puolen tunnin istuskelu on kyllä ihan älytöntä ja turhaa.

Vierailija
15/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka tulee nopeasti, pyyhkiminen kestää (että tulee varmasti siistiä)

Vierailija
16/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää, miksi yleensä naiset istuu siellä pöntöllä pari minsaa, miehet puoli tuntia? Meillä ja niillä pareilla joista tiedän, asia pn näin. Poikkeuksia toki varmaan on, mutta yleensä tuntuu menevän juuri näin päin.

Vierailija
17/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene edes puoltaminuuttia joskus ei sitäkään. Kiitos kaurapuuron, kuitupitoisten ruokien ja liikunnan. 

Vierailija
18/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:36"]

Ei mulla mene varmaan minuuttia pidempään. Mutta ihmisten vatsat toimii tosi eri tavoin. Siltikin joku puolen tunnin istuskelu on kyllä ihan älytöntä ja turhaa.

[/quote] tarkoittaa että syö kuituköyhästi ja ei liiku

Vierailija
19/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihkulla paineella peräreikään ja kakka on hetkessä pöntössä. Ei tarvitse ähkiä tai kärsiä hajusta. Inhottaa koko kakalla käyminen!

Vierailija
20/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kakalla käynti on ihan kokonaisvaltainen elämys, josta lähdetään nauttimaan. 10 minuuttia on ehdoton minimi, jos kiirettä ei ole kyllä voin viettää kakkimaassa puolikin tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi