Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2minuutissa kakalla käynti ihmisten tavalla vessassa käymistä?

Vierailija
14.03.2015 |

Niinkuin joku toisessa ketjussa väitti.

Mulla ei ainakaan 2 minuuttia riittää. 10 minuuttia vois riittääkin. Ja ihan ihminen oon.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän hyvinkin 15-20 minuuttia, lueskelen siinä kaikessa rauhassa.

Vierailija
42/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakaan 2min riitä mihkään. Menen kun on hätä, mutta silti kun alun saa suoritettua, hetken oottaa, niin taas jatkuu rauhallisesti jonkin aikaa "toimittaminen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä nopeat kakkaajat samoja, jotka käy nopeasti suihkussakin? Ja pitkään istujat ovat suihkussakin pitkään? Ihan kumpaakaan tapaa mollaamatta.

Vierailija
44/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan lukisi juuri vessassa? Mä luen mieluummin vaikka sohvalla maaten.

Vessassa käyn nopeasti. 

Vierailija
45/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suoriudun ihan parissa minuutissa. Tai kuvittelisin että siinä kestää ehkä 30 sekuntia kauemmin kuin jos kävisi pelkällä pissalla.

Vierailija
46/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:26"]

Niinkuin joku toisessa ketjussa väitti. Mulla ei ainakaan 2 minuuttia riittää. 10 minuuttia vois riittääkin. Ja ihan ihminen oon.

[/quote]

On normaalia. Jos sulla menee 10 minuuttia niin syöt huonosti. 

Vierailija
47/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:50"]

Miksi ihmeessä kukaan lukisi juuri vessassa? Mä luen mieluummin vaikka sohvalla maaten.

Vessassa käyn nopeasti. 

[/quote]

Ulostaminen on nautinnollista.

Vierailija
48/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istuin tänää melkee tunnin paskalla. Palstailin siinä samassa.

Vierailija
49/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanonta kuuluu, kunnon paskominen voittaa paskan nainnin

Vierailija
50/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:43"]

Onko nämä nopeat kakkaajat samoja, jotka käy nopeasti suihkussakin? Ja pitkään istujat ovat suihkussakin pitkään? Ihan kumpaakaan tapaa mollaamatta.

[/quote]no ei ole. Mä käyn vessassa pikana, menen vasta kun on hätä, suoriudun ulos n. 1-2 min. Suihkussa voin olla helposti vaikka 30min, suihku on ihana nautinto, paskalla käynti välttämätön paha. Mies istuu paskalla lukemassa vaikka 30min, hänelle se on nautinto. Suihkussa menee max 5min. 

Vierailija
51/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn kakalla vain silloin kun on hätä. Maksimissaan 5 minuuttia menee. En ole koskaan ymmärtänyt näitä jotka istuu puolipäivää pytyllä ja odottelee että jokohan se kakka tulisi.

Vierailija
52/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo maratonikakkaajat on varmaan niitä jotka pakotettiin lapsena potalle vaikei ollut hätä ja siinä piti istua kunnes oli jotain saanut aikaiseksi.

Ihan oikeasti, jos maha toimii normaalisti, 1-2 min riittää. Ummetus on asia erikseen. Vai meneekö joku ulostamaan vaikkei edes ole hätä?

Vierailija
53/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vessassa 3-8 min ja mies helpost yli 30min, jos en muistuta että olet jo valmis.. :D

Vierailija
54/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:36"]

Mulla ainakaan 2min riitä mihkään. Menen kun on hätä, mutta silti kun alun saa suoritettua, hetken oottaa, niin taas jatkuu rauhallisesti jonkin aikaa "toimittaminen".

[/quote]

Ei kai sun koko suolistoa tarvitse tyhjentää kerralla! Miksi sun pitää odottaa "seuraavaa satsia"?

Vierailija
55/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nämä maratonkakkaajat tekevät siinä pöntöllä? Pinnistelevät ja ponnistelevat vai vaan istuskelevat ja odottavat että milloinkohan se kakkahätä tulisi? Eihän keneltäkään voi tulla niin paljon kakkaa, että kaapelin laskuun sinänsä menisi montaa minuuttia. Sama kuin ei pissatakaan voi 10 min putkeen.

Vierailija
56/56 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:00"]

Nuo maratonikakkaajat on varmaan niitä jotka pakotettiin lapsena potalle vaikei ollut hätä ja siinä piti istua kunnes oli jotain saanut aikaiseksi.

Ihan oikeasti, jos maha toimii normaalisti, 1-2 min riittää. Ummetus on asia erikseen. Vai meneekö joku ulostamaan vaikkei edes ole hätä?

[/quote]

Mun maha toimii normaalisti, joka aamu tulee pakottava hätä noin 8:23, ei ummeta. En silti saa kuin alun tehtyä jossain minuutissa-kahdessa. Sitten tulee tunnin päästä uusi vessahätä. Mielummin istuu kerralla jonkun 4-5min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän