Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työmatkapyöräilijät!

Vierailija
14.03.2015 |

Minkä pituisia työmatkoja ajatte pyörällä päivittäin ja paljonko aikaa menee? Onko teillä suihkumahdollisuus työpaikalla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15min pyörämatkalla ei tarvitse suihkua. Kun ajaa yli 45min sitä suihkua alkaa tehdä mieli.

Vierailija
2/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 km matkaa töihin, kestää polkea ehkä 25 min. En käy aamulla suihkussa, joskus työpäivän jälkeen kun olen hikoillut töissä koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 lisää että käyn siis töissä suhkussa joskus työpäivän jälkeen.

Vierailija
4/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 km sivu, menee 35 -40 minsaa. Ja mulla on ikioma suihku duunissa.

Vierailija
5/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet vähän väärällä palstalla :)

AV mammat eivät pyöräile! He kuskaavat kersojaan bussilla päiväkotiin ja takas ja aviomiehet ajelee BMV.llä tai Audilla.

Vierailija
6/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pari kilsaa, en käy töissä suihkussa. Sen verran leppoisaa vauhtia, ettei hiki tule. Hiukset laitan vasta töissä (kypärä päässä). 

Vierailija
7/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alan taas ajelemaan pyörällä töihin. Matkaa noin 4 kilometriä ja parikymmentä minsaa menee. On suihkumahdollisuus, mutta ajelen aika leppoisasti ja matkakin noin lyhyt niin ei ole suihkulle tarvetta.

Vierailija
8/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.nen olit väärässä! Mä uskon AV mammoihin. t. ap

Vierailija
9/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:07"]Kyselet vähän väärällä palstalla :)

AV mammat eivät pyöräile! He kuskaavat kersojaan bussilla päiväkotiin ja takas ja aviomiehet ajelee BMV.llä tai Audilla.
[/quote]
Hah. Täällä ei edes kulje mitään busseja päiväkotiin.

Vierailija
10/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 km, on suihkumahdollisuus, mutten käytä sitä. Talvella kun pukeutuu kevyesti niin ei tule hiki. Kesäkuumalla toki tulee, mutta olen töissäkin yleensä hieman hikinen niin se ei haittaa.

Vierailija
11/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, onpas teillä kivan lyhyitä työmatkoja. Mulla tulee matkaa 15km suuntaansa ja käyn töissä suihkussa. Toisaalta tulee päivän liikunta samalla hoidettua :) Kätevää.

Vierailija
12/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kilsaa eli päivittäin menee 20kilsaa pyörällä. Työpaikalla ei suihkumahdollisuutta ja lähden aina vähän yli tunti ennen töitä matkaan. Kaksikymmentä vuotta olen näin tehnyt. Talvella kun on kovin liukasta käytän bussia, muulloin kun ei ole liukasta eli kesä,kevät ja syksy niin ajan pyörälläni aina. N56

Vierailija
13/13 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,5 km suuntaansa eli 21km päivässä. Poljen loppukeväästä alkusyksyyn asti. Matkalla yksi iso mäki nousua n. 900 metriä joten vaikka yrittää kuinka varoen polkea niin hiki iskee siinä mäessä. Mulla menee 45-55 minuuttia matkaan. Mulla on runsaasti ylipainoa joten en ole mikään pikakiituri. Varaan aina puhtaat alusvaatteet ja välillä pesen vain alapään / kainalot ja välillä koko suihkussa.