Miksi miehillä ei lue mitään Tinder-profiileissaan?
Suurimmalla osalla tyhjää, lopuilla emoji-rivi, pituus 1xx cm kun se tuntuu olevan tärkeä tieto!, kysymällä selviää!, lukeeko näitä edes kukaan..
Aika vähiin käy sellaiset, joista voi edes harkita tykkäävänsä, kun nämä kirjoitustaidottomat menee suoraan poistoon. Yrittäkää edes!
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet! Kertokaas nyt jutun juoni.
Jos pärstä ei kelpaa, ei tekstillä ole väliä. Jos pärstä kelpaa, niin tekstillä ei ole niinkään väliä, kun sillä tekstillä tuskin käy ilmi mitään, mitä ei lyhyen keskustelun aikana selviäisi. Samalla nirsoilijat karsiintuu näppärästi.
Niin eli sulle kelpaa kaikki? Tämä tunne tulee monen miehen kohdalla. Kaikki haluaisivat myös toisille treffeille. Mulle tuollaiset miehet haiskahtavat epätoivoisilta. Ei uskalleta kertoa itsestä mitään, jotta potentiaaliset naiset eivät painaisi sen perusteella ruksia. Sen sijaan itsevarmat tapaukset kirjoittavat itsestään jotain ja osaavat ottaa muutaman selkeän kuvan ilman autoja ja aurinkolaseja.
Miksi sä valitat?
Painu helvettiin sieltä Tinderistä kun kerran löydät miehen muualtakin :D
Naiset: mitä se on teiltä pois miten miehet esittäytyy tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pärstä ei kelpaa, ei tekstillä ole väliä. Jos pärstä kelpaa, niin tekstillä ei ole niinkään väliä, kun sillä tekstillä tuskin käy ilmi mitään, mitä ei lyhyen keskustelun aikana selviäisi. Samalla nirsoilijat karsiintuu näppärästi.
Niin eli sulle kelpaa kaikki? Tämä tunne tulee monen miehen kohdalla. Kaikki haluaisivat myös toisille treffeille. Mulle tuollaiset miehet haiskahtavat epätoivoisilta. Ei uskalleta kertoa itsestä mitään, jotta potentiaaliset naiset eivät painaisi sen perusteella ruksia. Sen sijaan itsevarmat tapaukset kirjoittavat itsestään jotain ja osaavat ottaa muutaman selkeän kuvan ilman autoja ja aurinkolaseja.
No, jos tykkäyksiä tulee kerta viikkoon, niin kyllä käytän mahdollisuuden jokaiseen kontaktiin, ei se tarkoita ettäkö huolisin ihan kenet tahansa, mutta olen avoimin mielin liikkellä. Ja niin, profiiliteksteillä varustettu profiili keräsi parhaimmillaan huimat 0-1 tykkäystä viikossa, joten selkeästi sillä tekstillä nyt ei vain ole mitään merkitystä.
Kuinka monta matchia pitäisi saada viikossa? Ja miksi ei yksi match /viikko tarkoittaisi, että profiilitekstistä on hyötyä. Itse ainakin ajattelen, että samaan aikaan, kun profiilin pitäisi houkutella minulle sopivia ihmisiä kiinnostumaan, sen pitäisi karkottaa ne epäsopivat. Eli jos profiilitekstissäni lukisi vaikka, että toiveena olisi, että kumppani ei ole allerginen kissoille ja on ateisti, olisi mielestäni parempi tulos, jos kaikki allergiset uskovaiset karsiutuvat. Ilman noita mainintoja voisin saada enemmän matcheja, mutta mukana olisi ns. turhia matcheja, joita joutuisi sitten karsimaan viestittelyllä, eli lopputulos olisi silti ihan sama: yhtä monta sopivantuntuista matchia. Parempi vaan, jos jo aluksi valikoituu oikeasti kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ne kuvat. Jos on kuva itsestä.
Ollaan ilman paitaa, olutta pöydällä, kuntosalilla, aurinkolasit naamalla, kuva niin läheltä naamaa että ei mitään muuta näy..
Mitä se sinua liikuttaa, minkälaisia kuvia ihminen jakaa? Et selvästikään ole kiinnostunut heistä, joten jatka matkaa, äläkä vaivaa pientä mieltäsi muiden kuvilla, eivätköhän he etsi vähän rennompaa seuraa jokatapauksessa, joten ihan hyvä karsintatapa karsia nirsoimmat päältä. Kyllä tuolla näkee noita mainitsemiasi kuvia ihan naistenkin profiileista, ei ole mikään pelkästään miehiä koskeva ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos tykkäyksiä tulee kerta viikkoon, niin kyllä käytän mahdollisuuden jokaiseen kontaktiin, ei se tarkoita ettäkö huolisin ihan kenet tahansa, mutta olen avoimin mielin liikkellä. Ja niin, profiiliteksteillä varustettu profiili keräsi parhaimmillaan huimat 0-1 tykkäystä viikossa, joten selkeästi sillä tekstillä nyt ei vain ole mitään merkitystä.
Kuinka monta matchia pitäisi saada viikossa? Ja miksi ei yksi match /viikko tarkoittaisi, että profiilitekstistä on hyötyä. Itse ainakin ajattelen, että samaan aikaan, kun profiilin pitäisi houkutella minulle sopivia ihmisiä kiinnostumaan, sen pitäisi karkottaa ne epäsopivat. Eli jos profiilitekstissäni lukisi vaikka, että toiveena olisi, että kumppani ei ole allerginen kissoille ja on ateisti, olisi mielestäni parempi tulos, jos kaikki allergiset uskovaiset karsiutuvat. Ilman noita mainintoja voisin saada enemmän matcheja, mutta mukana olisi ns. turhia matcheja, joita joutuisi sitten karsimaan viestittelyllä, eli lopputulos olisi silti ihan sama: yhtä monta sopivantuntuista matchia. Parempi vaan, jos jo aluksi valikoituu oikeasti kiinnostuneita.
Luit nyt väärin, puhuin yhdestä tykkäyksestä viikossa, en mätsistä. Sekä ihan yhtä lailla ne minusta tykänneet ovat kuin toisesta puusta veistettyjä, vaikka profiiliteksti on ollutkin. Lähinnä nuo tekstit herättävät ihmisten ennakkoluulot, "tuo harrastaa sitä, se on varmaa semmonen, vasuriin", vaikka todellisuus olisi aivan toinenkin.
Onhan siellä paljon naisiakin, joilla ei ole mitään esittelytekstiä. Monilla naisilla on pelkkiä luonto- tai kukkaskuvia, sitä kyllä ihmettelen. En halua tavata ihmistä tai edes tutustua jos en yhtään tiedä miltä näyttää. Tai sitten ovat vain tarkkailemassa.
Mitä mielestäsi muten kertoo ne kopioidut tekstit, huonot aforismit, tai litaniat harrastuksista? tai joku vaatimuslista? Jos kasvot kiinnostaa aina voi kysyä lisää, eiköhän siinä selviä onko mitään iloa edes tavata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne pitäisi kaikkien luettavaksi kertoa omia henkilökohtaisia asioita?
Niinpä, miksi sitä ansioluetteloonkaan laittaa omaa työhistoriaan muiden luettavaksi, mitä h*lvettiä se muille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä paljon naisiakin, joilla ei ole mitään esittelytekstiä. Monilla naisilla on pelkkiä luonto- tai kukkaskuvia, sitä kyllä ihmettelen. En halua tavata ihmistä tai edes tutustua jos en yhtään tiedä miltä näyttää. Tai sitten ovat vain tarkkailemassa.
Mitä mielestäsi muten kertoo ne kopioidut tekstit, huonot aforismit, tai litaniat harrastuksista? tai joku vaatimuslista? Jos kasvot kiinnostaa aina voi kysyä lisää, eiköhän siinä selviä onko mitään iloa edes tavata.
Minusta ne kopioidut tekstit, huonot aforismit ja asian kertominen vaatimuslistan kautta kertovat ihmisestä todella paljon - tai sanotaan nyt, että riittävästi. (Riittävästi, jotta tiedän swaipata vasemmalle.) Jos tekstissä on pelkkä harrastuslitania, ehkä sekin kertoo tarpeeksi paljon - ainakin se kertoo sen, mitä henkilö kokee olennaiseksi tietää itsestään. Ja jos suhdetta hakee harrastuslitanian kautta, ehkä sekin kertoo tarpeeksi.
Omalla kohdallani olen huomannut se, että on ihan sama lukeeko siinä mitään vai ei. Yhtä huonoa on kiinnostus silti. Tästä olen vetänyt hyvinkin vahvat päätökset sen suhteen, että kyseinen sovellus on hyvännäköisiä ihmisiä varten. Olen testannut myös siten, että on feikkikuva ja hyvin samankaltainen teksti kuin oikeassa profiilissani, ja voin kertoa vähemmän yllättäen, että päättelyni pitävät paikkaansa. Että ihan sama on koettaa onneaan ilman tekstiä, jos on ruma niin ei tule mätsejä, jos on hyvännäköinen niin saa mätsejä ihan riittävästi edelleen ilman mitään jaaritteluja.
Terveisin Naispelko28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä valitat?
Se on miehiltä pois kun vippaan vasemmalle tai laitan punaisen ruksin.
Miksi sä valitat?
Naiset: mitä se on teiltä pois miten miehet esittäytyy tuolla?[/quote]
Se on miehiltä pois kun vippaan vasemmalle tai laitan punaisen ruksin.[/quote]
Joskus vielä laitat vihreää kun tulee tarpeeksi monta kertaa vastaan.
Yhdelläkin jantterilla oli kuva itsestään seksilelun kanssa. Naisen alapää, jossa vain reiät.
Eipä hälle tullu mieleen, ettei tuota saa netistä pois ja työnantajat voi nähdä sen 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä valitat?
Se on miehiltä pois kun vippaan vasemmalle tai laitan punaisen ruksin.
Joskus vielä laitat vihreää kun tulee tarpeeksi monta kertaa vastaan.
En ole laittanut viimeisen vuoden aikana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne pitäisi kaikkien luettavaksi kertoa omia henkilökohtaisia asioita?
Niinpä, miksi sitä ansioluetteloonkaan laittaa omaa työhistoriaan muiden luettavaksi, mitä h*lvettiä se muille kuuluu?
Ansioluetteloa katsoo yksi henkilö mutta tinderin bioa lukee sadat ihmiset.
>lukeeko näitä edes kukaan..
Eipä noita kukaan lue. Keskiverto miehelle tinder on täysin kuiva paikka. Siellä ei tee muuta kun tuhoaa itsetuntonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina ”183/80/18” ja ” En etsi mitään vakavaa”
Kaikki tietävät että mitat ovat yläkanttiin. Oikeasti lähempänä todellisuutta olisi: 173/70/8.
Luulin , että 18 oli ikä :D Olen elänyt pumpulissa
No miksi naisilla taas lukee jotain outoja satuja. Suohirviö ilmestyy paikalle ja sadut ovat vain harhoja joita tämä luulee itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita kukaan lue. Keskiverto miehelle tinder on täysin kuiva paikka. Siellä ei tee muuta kun tuhoaa itsetuntonsa.
Voi vo8. Onpa ikämää kun tavismies ei saa pimperoo Tinderistä. Nyhyy.
Miksi miehet kirjoittaa ”rennosti liikkeessä” - ei avaudu oon nähny useamman kerran.
Toisaalta naama on kyllä ykkönen. Vaikka ois mikä txt niin pois Alta jos on meisemakuva, rumilus, lapsen kuva tms. Kalalliset menee jo jos on jotain muuta plussaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vo8. Onpa ikämää kun tavismies ei saa pimperoo Tinderistä. Nyhyy.
Kokeilla itse vaikka keskivertoa paremman miehen kuvilla ja näet mitä käy! Alle viikossa tulet vihaamaan naiskuntaa. Tuota pahentaa alussa vielä se, että sut rankataan todellista tasoasi paremmaksi, joten sä saat paljon niitä matchejä tms, mutta mikään niistä ei tule etenemään mihkään.
Oletteko kokeillleet deitti nettiä?
https://www.deitti.net/