Olen ihastunut yhteen vanhempaan mieheen!
Ongelma on että toinen mies on kiinnostunut musta ja nyt he istuvat tiossa vierekkäin!
Täällä yhdessä paikassa.
Kommentit (18)
Onko sun kiinnostuksen kohde sinkku?
Etkä ole. Olet se jankuttaja hopis, joka luulee vanhan ukon olevan naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole. Olet se jankuttaja hopis, joka luulee vanhan ukon olevan naisten mieleen.
Miksi sun mielestä ei voi olla naisten mieleen? Mulla on vanhempi mies.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kiinnostuksen kohde sinkku?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun mielestä ei voi olla naisten mieleen? Mulla on vanhempi mies.
En ole ap.
Näin on.
Ainahan se kokenut hopsis kiinnostaa, ihan luonnollista
Voisin onnistua vielä mutta toinen mies häiritsee.
Kummalla isompi kyr*ä? Vai voisitko kuvitella saavasi heitä yhtaikaa?
Ja sitten heräsit, ja päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti kiinnostaisi, sunkaan ei tarvis istua täällä perjantai-iltaa. yrittämässä aivopestä naisia. Se toimii yhtä hyvin kuin yritys aivopestä sinut kiinnostumaan 150 kg painavasta naisesta. Itse asiassa, kerropa kuinka monen spämmiviestin jälkeen Leila 48 v ja 150 kg alkais kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Katkeralla setämiehellä kunnon harhat päällä XDDDD
Se mies johon olen ihastunut, istuu vastapäätä miestä joka on ihastunut muhun. Olemme Sarin kahvilassa Tuusulassa ja on aika sattuma että molemmilla on punaiset baskerit päässä ja skottiruutuiset housut.
Ei tätä voi uskoa ellei itse ole paikalla. Kaverikin lähti kotiin kun näki miesten hatut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Se mies johon olen ihastunut, istuu vastapäätä miestä joka on ihastunut muhun. Olemme Sarin kahvilassa Tuusulassa ja on aika sattuma että molemmilla on punaiset baskerit päässä ja skottiruutuiset housut.
Ei tätä voi uskoa ellei itse ole paikalla. Kaverikin lähti kotiin kun näki miesten hatut.
ap
Et ole ap.
Hei, Olen Mustafa.
Oletko kiinnostunut vähän vanhemmasta, tummemmasta ja karvaisemmasta Mustafasta?
Voin toteuttaa halusi.
Iloiset Terveiset
Mustafa.
Mies on terapeuttini isä.