Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehillä ei lue mitään Tinder-profiileissaan?

Vierailija
08.12.2021 |

Suurimmalla osalla tyhjää, lopuilla emoji-rivi, pituus 1xx cm kun se tuntuu olevan tärkeä tieto!, kysymällä selviää!, lukeeko näitä edes kukaan..

Aika vähiin käy sellaiset, joista voi edes harkita tykkäävänsä, kun nämä kirjoitustaidottomat menee suoraan poistoon. Yrittäkää edes!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla hakutoiminto, joka karsii alle 100 sanan profillit.

Vierailija
22/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina ”183/80/18” ja ” En etsi mitään vakavaa”

Kaikki tietävät että mitat ovat yläkanttiin. Oikeasti lähempänä todellisuutta olisi: 173/70/8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tinder sivusto jossa haetaan parisuhdetta vai seksiä? eikö näiden tulisi olla 2 ihan eri sivustoa?

Olisi kyllä hienoa, jos Tinderissä olisi joku filtteri sille, minkätyyppistä suhdetta on hakemassa.

Vierailija
24/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tinder sivusto jossa haetaan parisuhdetta vai seksiä? eikö näiden tulisi olla 2 ihan eri sivustoa?

Olisi kyllä hienoa, jos Tinderissä olisi joku filtteri sille, minkätyyppistä suhdetta on hakemassa.

Niin olisi!

Ap

Vierailija
25/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naisena on profiiliteksti, jossa kerron itsestäni. Olen silti tapaillut miehiä ihan seksinmerkeissä, vaikka vakavampikin suhde kävisi. Eli eipä tuo teksti kerro siitä haluaako ihminen pelkkää seksiä, mutta olishan se kiva tietää miehestä edes jotain. En jaksa aloittaa kaikkien n500 tykänneen kanssa keskustelua. Joten aurinkolasipäät ja tekstittömät putoaa ekana pois.

Vierailija
26/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö tinderissä selata naamoja?

Ei se ole mikään naamakirja. Jos selattaisiin pelkkiä naamoja, niin tuskin olisi mitään kirjoitusmahdollisuuttakaan? Ihan hyvä on kertoa edes muutamalla sanalla, että mitä etsii, minkälainen on ja mistä tykkää.

En mä ainakaan jaksa tuhlata aikaani tyyppeihin, jotka etsivät esim. pelkkää seksiä, intohimona on sijoittaminen tai jotka ovat sosiaalisia ja toivovat naisenkin olevan sellainen.

Ap

Eikö Tinderin idea ole se, että kuvakoodista jo näkyy päällepäin mitä etsitään.  Karkea arvioni on, että 30% Tindernaisista on heti valmis seksiin, mutta ei tietenkään kenen kanssa tahansa.

En usko. Miehistä varmaan 95%,naisista ehkä 5%.

Vierailija
27/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjän kannalta toki, mutta tinderin ansaintalogiikan kannalta ei. Ei tarkoituksena selvästi ole "paritus", vaan koukuttaminen.

Vierailija
28/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla hakutoiminto, joka karsii alle 100 sanan profillit.

Eli profiilitekstissä lukisi, jotain "Moi mä halu tapa joku boy....jne." Kolmen-neljän kirjaimen lauseilla sais kivasti yli 100 sanaa, 500 merkin pituiseen profiilitekstiin.

Vierailija
29/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ne kuvat. Jos on kuva itsestä.

Ollaan ilman paitaa, olutta pöydällä, kuntosalilla, aurinkolasit naamalla, kuva niin läheltä naamaa että ei mitään muuta näy..

Vierailija
30/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös... ei niiden miesten tarvitse sinua miellyttää.

Miksi tinderiin menee läskejä naisia. Aika vähiin käy sellaiset, joista voi edes harkita tykkäävänsä, kun nämä läskit menee suoraan poistoon. Yrittäkää edes!

Vierailija
31/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö tinderissä selata naamoja?

Ei se ole mikään naamakirja. Jos selattaisiin pelkkiä naamoja, niin tuskin olisi mitään kirjoitusmahdollisuuttakaan? Ihan hyvä on kertoa edes muutamalla sanalla, että mitä etsii, minkälainen on ja mistä tykkää.

En mä ainakaan jaksa tuhlata aikaani tyyppeihin, jotka etsivät esim. pelkkää seksiä, intohimona on sijoittaminen tai jotka ovat sosiaalisia ja toivovat naisenkin olevan sellainen.

Ap

Eikö Tinderin idea ole se, että kuvakoodista jo näkyy päällepäin mitä etsitään.  Karkea arvioni on, että 30% Tindernaisista on heti valmis seksiin, mutta ei tietenkään kenen kanssa tahansa.

En usko. Miehistä varmaan 95%,naisista ehkä 5%.

usko

varmaan

ehkä

---

Todella vakuuttavaa.

Vierailija
32/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme aikanaan puolisoni kanssa netin treffipalstalla ja mietin tuolloin samaa ilmiötä. Toki, näin sen vain miehillä, koska en katsonut naisten profiileja.

Oma kumppanini oli kertonut kaiken oleellisen itsestään ja hän esitti omasta profiilistani avaavan kommentin. Se riitti treffeille saakka puistoon ja kahvilaan...

Ei se paljon temppuja vaadi. Läsnäoloa ja keskustelua, kiinnostusta toisesta ja toisen seurassa viihtymistä.

Vierailija
33/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet! Kertokaas nyt jutun juoni.

Vierailija
34/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo mitään estä. Seksiä hakevat miehet hakevat sitä joka puolelta parisuhdetta muka etsien.

Mutta eipä sillä tindertekstillä ole isossa kuvassa merkitystä kun kuvat määrittää molempien sukupuolien kiinnostuksen noin 95 prosenttisesti. Hyvä teksti toki käännyttää empiviä.

Itse koitin pulskempana nettitreffeillä kuvattomana ja käytännössä kaikki joille kuvattomuus oli aluksi ok innostuivat kirjoittamisen perusteella. Mutta kuvan jälkeen kaikki vähääkään hyvännäköiset kaikkosivat. Sittemmin olen toki laihduttanut ja jättänyt nettideitit, kun kiinnostuneita on muutenkin yli oman tarpeen.

Vierailija
35/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pärstä ei kelpaa, ei tekstillä ole väliä. Jos pärstä kelpaa, niin tekstillä ei ole niinkään väliä, kun sillä tekstillä tuskin käy ilmi mitään, mitä ei lyhyen keskustelun aikana selviäisi. Samalla nirsoilijat karsiintuu näppärästi.

Vierailija
36/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tinderin käyttäjistä on tolloja, jotka tietävät parhaiden puolien tulevan esiin kuvankäsittelyllä eikä typeryyttä kirjallisesti paljastamalla. Niistä kuvistakin tosin näkee ettei ennen salia ole käyty koulussa.

Vierailija
37/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tinderin käyttäjistä on tolloja, jotka tietävät parhaiden puolien tulevan esiin kuvankäsittelyllä eikä typeryyttä kirjallisesti paljastamalla. Niistä kuvistakin tosin näkee ettei ennen salia ole käyty koulussa.

Jep, tän takia olisi todella hyvä, että teksti olisi pakollinen. Toki kyllä niistä kuvistakin yleensä näkyy koulutuksen puute... n38

Vierailija
38/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pärstä ei kelpaa, ei tekstillä ole väliä. Jos pärstä kelpaa, niin tekstillä ei ole niinkään väliä, kun sillä tekstillä tuskin käy ilmi mitään, mitä ei lyhyen keskustelun aikana selviäisi. Samalla nirsoilijat karsiintuu näppärästi.

Niin eli sulle kelpaa kaikki? Tämä tunne tulee monen miehen kohdalla. Kaikki haluaisivat myös toisille treffeille. Mulle tuollaiset miehet haiskahtavat epätoivoisilta. Ei uskalleta kertoa itsestä mitään, jotta potentiaaliset naiset eivät painaisi sen perusteella ruksia. Sen sijaan itsevarmat tapaukset kirjoittavat itsestään jotain ja osaavat ottaa muutaman selkeän kuvan ilman autoja ja aurinkolaseja.

Vierailija
39/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli sulle kelpaa kaikki? Tämä tunne tulee monen miehen kohdalla. Kaikki haluaisivat myös toisille treffeille. Mulle tuollaiset miehet haiskahtavat epätoivoisilta. Ei uskalleta kertoa itsestä mitään, jotta potentiaaliset naiset eivät painaisi sen perusteella ruksia. Sen sijaan itsevarmat tapaukset kirjoittavat itsestään jotain ja osaavat ottaa muutaman selkeän kuvan ilman autoja ja aurinkolaseja.

No, jos tykkäyksiä tulee kerta viikkoon, niin kyllä käytän mahdollisuuden jokaiseen kontaktiin, ei se tarkoita ettäkö huolisin ihan kenet tahansa, mutta olen avoimin mielin liikkellä. Ja niin, profiiliteksteillä varustettu profiili keräsi parhaimmillaan huimat 0-1 tykkäystä viikossa, joten selkeästi sillä tekstillä nyt ei vain ole mitään merkitystä.

Vierailija
40/96 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tän takia olisi todella hyvä, että teksti olisi pakollinen. Toki kyllä niistä kuvistakin yleensä näkyy koulutuksen puute... n38

Vai näkyy koulutuksen puute kuvista? Someselfiekoulutuksestako puhut? Olen nähnyt ihan ihmeellisiä suttusia lähikuvia insinöörinaisilta sun muilta koulut käyneiltä naisilta. Itse olen ottanut ihan paskoja kuvia itsestäni, mutta syy siihen on se etten ole tottunut ottamaan itsestäni kuvia, olen ottanut itsestäni varmaan 10 kuvaa vuoden aikana, ja ne ovat olleet juurikin deittipalveluihin, kuvista näkee minkä näköinen olen, ja se on minusta pääasia, eikä se että ovatko kuvat jonkun mielestä hyvin otettuja, koska en ole mitään mallin pestiä hakemassa. Se, että kuvat ovat huonoja kielii lähinnä siitä, että ei narsistisesti nappaile itsestään päivittäin kymmenittäin kuvia ja jakele niitä someen muiden pällisteltäväksi.