Tinderistä
Mitä mieltä? Enkö mä vaan sovi treffailemaan vai mitä?
Mies kysyi matchauksen jälkeen vähän yli viikko sitten heti kahville. Kerroin että haluan tutustua ensin vähän enemmän ja se oli miehelle ok. Nyt pari päivää sitten sanoin, että mun puolesta voitaisiin nyt mennä sinne kahville niin mies kertoi että hänellä on jo toisen kanssa treffit sovittuna.
Tottakai tämä on ihan ok, mutta miksi tuntuu silti pahalta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole virallisia bordelleja, mutta Suomessa on Tinder!
Onhan niitä bordelleja ihan kivijalassa Kalliossa.
Ei kannata kauaa kirjoitella, vaan mennä sinne treffeille. Ja naisethan tietää, että kunnon mies on sellainen, joka pyytää treffeille, päättää paikan tiedusteltuaan mistä nainen pitää, ja maksaa naisen ruuat tms. Ainakin jos nainen meinaa lapsilleen isää hankkia, niin tuollainen huolenpito ja taloudellinen panostus on ihan minimi, jotta treffeille edes kannattaa lähteä. Lapsettomilla 50/50-pariskunnilla voi olla eri juttu.
Odota kuuluuko miehestä enää mitään siitähän sitten tiedät kiinnostaako sitä ja miten treffit toisen kanssa sujui. Yksinkertaista.
Kiitos vinkeistä. En vaan malttaisi odottaa, yllättävän paljon taitaa kuitenkin kyseinen mies kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos hänellä on ekat treffit jonkun toisen kanssa? Eikai hän viestittelyn perusteella tapaile nyt vain sinua. Tinderissä tyypillistä on, että useammat treffit sovitaan kerralla (siis useamman henkilön kanssa) ja vasta sitten jos juttu etenee ekoista treffeistä niin aletaan karsimaan niitä muita ehdokkaita.
Et pääse treffailussa mihinkään jos kirjoittelevat vain yhden henkilön kanssa kerralla. Toisaalta, ei kannata mitään tunteita kehitellä siinä vaiheessa. Et sinä tuota miestä vielä yhtään tunne. 2-3 treffin päästä alkaa pääsemään vähän jyvälle.
Niinpä, pahin virhe mitä voi Tinderissä tehdä on keskittyä vain yhteen. Siellä kannattaa ihan hyvällä omallatunnolla treffailla useampaa kerrallaan, sillä niin 99% muistakin käyttäjistä tekee.
Itse tein sen virheen että valitsin aivan väärin ihmisen johon keskityin, paljastui pahimman luokan pelaajaksi. Mulla oli sovittuna yhden poikkeuksellisen kivan tyypin kanssa ekat treffit samalle päivälle kuin mihin tämä pelaaja ehdotti ja tyhmänä menin perumaan ne ja heivasin pois koko matchin. Väärä valinta ja vielä vuosienkin jälkeen kaduttaa. Tinderissä en enää ole enkä ole menossa, se on minun osalta nähty.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka te jaksatte tuota tinderöintiä? Itse söisin mieluummin kilon sepeliä.
Ei sitä kukaan täysjärkinen kauaa jaksakaan.
Siis mitä odotit?
Miksi mies ei saisi käydä muilla treffeillä jos sinä et halua tavata vaan viestitellä?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä odotit?
Miksi mies ei saisi käydä muilla treffeillä jos sinä et halua tavata vaan viestitellä?
Miten on niin haastavaa lukea ajatuksen kanssa. Ap sanoi, että saa käydä treffeillä ei koe miehen tehneen mitään väärää, vaan pohtii, miksi hänestä itsestään tuntuu silti ikävältä.
Miksi ihmeessä odotella niitten treffien kanssa, jos viestittelyn perusteella tyyppi vaikuttaa kiinnostavalta? Kyllä minä olen treffejä tunnin, parin, viestittelyjen jälkeen jo sopinut (jos siis viestit sinkoilleet koko ajan suuntaan ja toiseen), luotan että sitä juttua riittää silloin siellä treffeilläkin. Sellaisten kanssa, jotka eivät heti jouda vastailemaan viesteihin, saattaa mennä muutama päivä.
Parempi nähdä toinen livenä nopeasti, ettei ala päässään rakentelemaan mitään pilvilinnoja, jotka eivät oikeasti perustu kuin omille haavekuville. Jos toisesta on jo vahva oletus, on todellisuus väistämättä pettymys. Eli tässä mielessä vahva "EI" kirjekaveruudelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä odotella niitten treffien kanssa, jos viestittelyn perusteella tyyppi vaikuttaa kiinnostavalta? Kyllä minä olen treffejä tunnin, parin, viestittelyjen jälkeen jo sopinut (jos siis viestit sinkoilleet koko ajan suuntaan ja toiseen), luotan että sitä juttua riittää silloin siellä treffeilläkin. Sellaisten kanssa, jotka eivät heti jouda vastailemaan viesteihin, saattaa mennä muutama päivä.
Parempi nähdä toinen livenä nopeasti, ettei ala päässään rakentelemaan mitään pilvilinnoja, jotka eivät oikeasti perustu kuin omille haavekuville. Jos toisesta on jo vahva oletus, on todellisuus väistämättä pettymys. Eli tässä mielessä vahva "EI" kirjekaveruudelle.
Juu,.kyllä ymmärrän ettei kannata viestitellä kauaa, mutta tässä kyse hieman yli viikosta :D en tiedä AP:n tilanteesta mutta itsellä ainakin 150+ matchia ja jos lähtisin kaikkien kanssa tapaamaan heti niin eihän siitä tulisi mitään. Haluan itse hieman tutustua ensin ja valita ne sopivimmat.
Vierailija kirjoitti:
Sulla kävi hyvä tuuri. Perus Tinder urpo olis deletoinut sut siinä vaiheessa kun ehdotit treffejä. Zing!
Siinä tuskin menettää mitään. Zing!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu,.kyllä ymmärrän ettei kannata viestitellä kauaa, mutta tässä kyse hieman yli viikosta :D en tiedä AP:n tilanteesta mutta itsellä ainakin 150+ matchia ja jos lähtisin kaikkien kanssa tapaamaan heti niin eihän siitä tulisi mitään. Haluan itse hieman tutustua ensin ja valita ne sopivimmat.
150+ matchia ei päivässä tai parissa kerry. Ymmärräthän, että sieltä poistuu porukkaa, vaikka matchi säilyykin. Ja ne lähtijät on nimenomaan niitä kiinnostavimpia ihmisiä. Omatkin matchit näköjään säilyivät, vaikka poistin Tinderin, koska en erikseen ollut poistanut profiilia tai unmatchannut jokaikistä heistä. En kuitenkaan kuvittele hetkeäkään, että nuo siellä hengailleet ”vanhat matchit” olisivat intopinkeänä lähdössä treffeille kanssani, kun jäivät aikanaan vaihtopenkille.
Et sinä voi selata koko pinkkaa läpi ja sieltä sitten valkata. Jos tulee hyvä vastaan, niin joko otat tai jätät. Jos sinä et vaikuta kiinnostuneelta (jos et kerta viestittele ja sovi treffejä), niin ne sopii treffit niitten kanssa joita kiinnostaa.
Ota ihan rauhassa. Tuskin niistä treffeistä mitään enempää seuraa. Yleensä ei.