Vihaan noita mopoja!
Puisto-alue; kuunteletko linnun laulua vai noiden pa*kojen huudatusta?! HÄH?!!
Kommentit (31)
Saatanan kusipiät ovat todellakin aktivoituneet taas. Se on kumma kun pitää niitä moottorisahoja alkaa vängyttämään asuntoje edessä myöhään illalla kun ihmiset menevät nukkumaan. Pelkkää kiusantekoa koko touhu. Eikö helkkarissa suomessa ole muka numeroa mihin voi soittaa näiden pikkumulqquen kaahailusta?
Miksi sitä kaasua pitää runkata kokoajan ylös ja alas. Eihän kukaan autollakaan niin aja.
Ne kyr vät ajelee muitten naapurustoissa kun omat vanhemmat ei anna päristellä omalla kadulla. Kiitos vanhemmat!
Mopot hävittää kyllä tehokkaasti linnut pihasta. Linnut säikähtää meteliä ja kaikkoaa paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan kusipiät ovat todellakin aktivoituneet taas. Se on kumma kun pitää niitä moottorisahoja alkaa vängyttämään asuntoje edessä myöhään illalla kun ihmiset menevät nukkumaan. Pelkkää kiusantekoa koko touhu. Eikö helkkarissa suomessa ole muka numeroa mihin voi soittaa näiden pikkumulqquen kaahailusta?
Moottorisaha on jopa miellyttävän tasainen ääni verrattuna viritetyn mopon korvia repivään meteliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä kaasua pitää runkata kokoajan ylös ja alas. Eihän kukaan autollakaan niin aja.
Ei niistä munattomista leluista lähde tasakaasulla muuten huomiotaherättävää ääntä.
Hanki megafoni ja sano aina sopivasta pakopaikasta siihen: Mopedilla ajo kielletty alueella ja pakokaasu haisee. Meinasin kirjoittaa ensin gramofoni.
AP, mikset mene oikeaan metsään kuuntelemaan linnunlaua? Kyllähän mopoilla on oikeus liikkua siellä missä sinäkin. Mikä diktaattori oikein olet!?
Vierailija kirjoitti:
Samoin !!!
Miksi sinun ip-osoite on sama kuin edellisessä viestissä? Oletko huijari?
Vierailija kirjoitti:
Sinut pitäisi saattaa hoitoon. Ongelma olet itse, ei mopopojat. Tauti voi olla mahdollisesti misofonia, joka on melko yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Oli kesä oli mopo
Oli kesämopo mopo mopo
Oli kesämopo mopo mopo
Oli kesämopo vaaleenpunainen
Oli mopo oli kesä
Oli mopo kesä kesä kesä
Oli mopo kesä kesä kesä
Oli mopo kesä auringonpaisteinen
Oli pipo oli mopo
Oli mopo pipo pipo
Oli mopo pipo pipo
Oli mopo pipo villakantainen
Oli kesä oli mopo
Tuli ylämäki kesä mopo
Ylä ylämäki mopo hyyty mopo hyyty
Ylä ylämäkeen moottori laukesi
(Mopon ääni)
Oli mäki tuli hiki
Tuli mopo hiki mäki mopo
Tuli mopo hiki mäki mopo
Tuli mäki hiki pinnani kuumeni
Mopo hiki mopo hiki mopo hiki mopo hiki mopo hiki mopo hiki mopo hiki(tulee paljon)
Loppu
Tuollaista paskaa on joskus musiikiksi väitetty! Kyllä Suomen musiikki ollut aivan kivikaudella.
Vakuutus pitää olla kesäkuun alussa yli 25kg painavilla mm. Sähköpotkulaudoilla ja mitä näitä nyt on. Kulkevat hiljaa ja hurjaa vauhtia. Pärinää vähempi ollut kunnon valvontaa.
Minua ei mopot ole koskaan haitannut. Hyvä että on jotain kehittävää tekemistä, eikä vakavampeja lajeja.
Minä olen kolmatta kesää jo soittanut häkeen. Koululla on käynyt poliisit puhumassa mopoilla ajelemisesta. Ei ole mennyt perille Nyt kerään rekkarit ja käräytän kaikki sekä tarkkailen missä päin asuvat niin voin keskustella vanhempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas se hullu kerrostalokyttääjä ja mopovihaaja vauhdissa. Ongelmaa ei oikeasti ole kuin ap:n päässä. Kaikkihan lähtee sieltä.
Voi olla, että ei ole kuin kerran kuullut ohimenevän äänen, mutta päässä oleva levy soi.
Mä vihaan skuuttien kanssa ajavia idi ootteja.
Aion valittaa kaikesta älämölystä, että tiedoksi vaan jonneille.