Kissanpentu on söpöyden ja ihanuuden multihuipentuma!
Ei ole mitään muuta yhtä söpöä ja ihanaa olemassakaan kuin pikku kissan nassu, tassut ja koko olemus. ❤😻❤😍
Kommentit (59)
Puput on söpömpiä. Vielä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia. En pidä kissoista.
Koska olet tunnevammainen kissojen ja ihmisten vihaaja. Oikeasti, tämä ketju on kissafaneille, miksi tulit kommentoimaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Puput on söpömpiä. Vielä aikuisenakin.
Nyt kaikki puputtajat ja kissojen vihajjat pois tästä ketjusta!!!!
Ap
Aito ja oikea Ap kirjoitti:
Hei. Tein tämän aloituksen ja menin koneelta hetkeksi pois. Nyt tulin takaisin ja huomasin, että täällä on joku tehnyt ap provoja. Minä olen siis oikea ap, eivät nuo edelliset kommentoijat. Tehdään tästä kysy mitä vaan ketju. Eli, olen tämän ketjun ap: Kysy minutka mitä vaan.
Tämän ketjun ap
Kysyn seuraavaa: kuinka iso kikkeli kissallasi on?
Hei. Tein tämän aloituksen ja menin koneelta hetkeksi pois. Nyt tulin takaisin ja huomasin, että täällä on joku tehnyt ap provoja. Minä olen siis oikea ap, eivät nuo edelliset kommentoijat. Tehdään tästä kysy mitä vaan ketju. Eli, olen tämän ketjun ap: Kysy minutka mitä vaan.
Tämän ketjun ap
Joo et ole, mutta kiva kun pidät ketjuani yllä, vaikka vähän ikävillä keinoilla.
Ap
Eläinten jälkeläisissä, etenkin linnuissa ja nisäkkäissä, on kaikissa yhteisiä piirteitä. Suuret silmät, iso pyörehkö pää suhteessa vartaloon jne. Kaikki tarkoitettu herättämään hoivaviettiä. Ihmisten kohdalla tämä toimii niin, että tipuista vasikoihin ja kissanpennuista possuihin kaikki herättävät söpöyshuokauksia ja tarvetta hoivata. Ei tietenkään kaikki ihmiset niin reagoi, mutta riittävän moni...
Kissat ovat vieneet tätä ihan uudelle tasolle, niillä aikuisen eläimen ääntelykin herättää samat vietit ihmisaivoissa kuin ihmisvauvan ääntely. Ihminen ei voi mitään, kissanpentu on ultimaattisesti vastustamaton.
Siis mitä on vialla ihmisellä että haluaa tämmöisenkin ketjun pilata trollailemalla?
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ap
Joo et ole, mutta kiva kun pidät ketjuani yllä, vaikka vähän ikävillä keinoilla.
Ap
Kuka olet?
Oikea ap
Kysyn ap:lta: onko sinunkin mielestäsi lemmikkieläinten hautausmaa rienausta ja jumalanpilkkaa? Minusta on. Sanoinkin tästä parille typerykselle jotka vetistelivät kissansa haudalla.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten jälkeläisissä, etenkin linnuissa ja nisäkkäissä, on kaikissa yhteisiä piirteitä. Suuret silmät, iso pyörehkö pää suhteessa vartaloon jne. Kaikki tarkoitettu herättämään hoivaviettiä. Ihmisten kohdalla tämä toimii niin, että tipuista vasikoihin ja kissanpennuista possuihin kaikki herättävät söpöyshuokauksia ja tarvetta hoivata. Ei tietenkään kaikki ihmiset niin reagoi, mutta riittävän moni...
Kissat ovat vieneet tätä ihan uudelle tasolle, niillä aikuisen eläimen ääntelykin herättää samat vietit ihmisaivoissa kuin ihmisvauvan ääntely. Ihminen ei voi mitään, kissanpentu on ultimaattisesti vastustamaton.
Millään muulla aikuisella eläimellä ei taida olla niin suuria silmiä kuin kissalla. Kissoillahan on lähes yhtä suuret silmät kuin ihmisellä, vaikka pää on paljon pienempi. Isot silmät, isot korvat ja pieni suloinen nenä. Minkähän takia kissasta on tehty niin suloinen, että hoivavietti iskee heti kun sen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet tunnevammainen kissojen ja ihmisten vihaaja. Oikeasti, tämä ketju on kissafaneille, miksi tulit kommentoimaan
Ap
Oikeasti pahempia ovat nämä eläinfanaatikot itse, eivät edes näytä todellista minäänsä, mitä nyt joskus pilkahtelee.
Jos maailmassa olisi vähemmän ihmisiä ja enemmän kissoja, olisi se paljon parempi paikka-
Katkerat, naisettomat miehet vihaa kissoja. Niille äijille kaikki toivovat pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen loukuttanut ja ampunut kesästä varmaan 40 kattia.
Sinä olet 40 v neitsyt, ja sellaisena kuolet. Saasta, kun edes fantasioit tuommoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just. Ja ikä on??
Sun ikä on varmaan katkera ja tylsä 50v.
Mä oon katkera ja tylsä 50 v. ja sekoan kissoista ja kissanpennuista. Osallistun aina näihin kissarakkausketjuihin. Omia kissoja on kaksi, ovat jo aikuisia enkä ole niitä pentuina nähnytkään koska ovat löytökissoja.
Sielunsisko täällä! No katkera en ole mutta tylsä ehdottomasti. 54, ja kissojen suhteen olen teinitytön tai vieläpä lapsen tasolla. Meidän kaksi kissaa ovat nyt 15-vuotiaita ja rakastan niitä yli kaiken. Ja sain kokea myös sen ultrasöpön pentuvaiheen koska nämä tulivat meille suoraan kasvattajalta. Minulla on niistä valehtelematta tuhansia valokuvia, kaikista ikävaiheista. Ja videoita!
Kissani Elsa ,pikku 'Elsukkini'
on ainoa todellinen ystäväni-oikea aarre !
( nukkuu nyt tuossa sohvalla, kun ulkona on niin kylmää)
Vierailija kirjoitti:
Olen loukuttanut ja ampunut kesästä varmaan 40 kattia.
Sinua varten pitäisi varmaan virittää oikein karhunraudat,jos tietäisi että olet jossain liikkeellä !