Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissanpentu on söpöyden ja ihanuuden multihuipentuma!

Vierailija
08.12.2021 |

Ei ole mitään muuta yhtä söpöä ja ihanaa olemassakaan kuin pikku kissan nassu, tassut ja koko olemus. ❤😻❤😍

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ketju

Itse olet nolo molopää, mene dildottamaan itseäsi peppuun.

Ap

En ollut minä tuo, vaikka voisin ajatellakin jotain tuohon suuntaan.

Oikea ap

Nyt on tosi heikko. Mene pois trollaamasta hyvää ketjua.

Ihan oikea ap.

Vierailija
22/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on sata kertaa söpömpiä. Rakastan kaikki maailman vauvoja, siis muidenkin lapsia. Myös taaperot on ihania. Jokainen lapsi on upea uskomaton aarre. Kyllä, myös ne jotka on räkäneniä ja jotka meluaa ja kiljuu.

Ymmärrän kyllä että kaikilla ei riitä rakkaus maailman lapsia kohtaan, mutta mulla riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pienet kissan korvat kun ne heiluu maitoa imiessä. 😍

Ei muuten heilu

Heiluuhan.

Tuedän kissoista enemmän kuin te kaksi muuta kommentoijaa. Voin varmuudella sanoa, että ei heilu!!!

Oikea ap

Vierailija
24/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Ja ikä on??

Sun ikä on varmaan katkera ja tylsä 50v.

Mä oon katkera ja tylsä 50 v. ja sekoan kissoista ja kissanpennuista. Osallistun aina näihin kissarakkausketjuihin. Omia kissoja on kaksi, ovat jo aikuisia enkä ole niitä pentuina nähnytkään koska ovat löytökissoja.

Niin ja nytkin selän takaa kuuluu mouruaminen ja laukkaaminen kun on iltahepulit menossa!

Vierailija
25/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa aikuisiksi

Kasva itse juntti. Kissat on tosi söpöjä. Sinä olet ruma rekkalesbo!

Ap

Kissan vihaaja haluaa näköjään tehdä oikeasta ap:sta idiootin. MIten jotain voi vaivata söpöys noin paljon?

Vierailija
26/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IhQQ omg en kestäää .

Vierailija
27/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat on sata kertaa söpömpiä. Rakastan kaikki maailman vauvoja, siis muidenkin lapsia. Myös taaperot on ihania. Jokainen lapsi on upea uskomaton aarre. Kyllä, myös ne jotka on räkäneniä ja jotka meluaa ja kiljuu.

Ymmärrän kyllä että kaikilla ei riitä rakkaus maailman lapsia kohtaan, mutta mulla riittää.

Älä tule pilaamaan omalla provollasi minun ketjua. Kissanpennut ovat maailman söpöimpiä. Ihmisen pennut eivät ole söpöjä.

Oikea ap

Vierailija
28/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo ihmislapsi mitään kissaan verrattuna.

Ap

Vierailija
29/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa aikuisiksi

Kasva itse juntti. Kissat on tosi söpöjä. Sinä olet ruma rekkalesbo!

Ap

Kissan vihaaja haluaa näköjään tehdä oikeasta ap:sta idiootin. MIten jotain voi vaivata söpöys noin paljon?

En ole kissan vihaaja ja olen oikea ap. Miksi väität tuollisia valheita täällä. Mitä jos vain poistuisit kun et osaa keskustella söpöistä kissoista?

Ap

Vierailija
30/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IhQQ omg en kestäää .

Todella typerä ja sarkstinen ja juntti kommentti. Poistu kiitos.

Ap

Vierailija
31/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen kissa että se mennä pötisti ihan hirmu suuna päänä ympäriinsä, kun se oli pentu niin se oli kuin kiitävä pölypallero joka harmaana viivana sujahti sinne tänne.

Vanhempa tuo meno jatkui, hänelle tuli aina yks kaks hirveä kiireä lähteä juoksemaan, ja hän ikään kuin käynnistyi paikallaan niin että tassut suti alla ennen kuin lähtölaukaus tuli.

Vierailija
32/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Ja ikä on??

Mä oon katkera ja tylsä 50 v. ja sekoan kissoista ja kissanpennuista. Osallistun aina näihin kissarakkausketjuihin. Omia kissoja on kaksi, ovat jo aikuisia enkä ole niitä pentuina nähnytkään koska ovat löytökissoja.

Niin ja nytkin selän takaa kuuluu mouruaminen ja laukkaaminen kun on iltahepulit menossa!

Alkukodissani oli kaksi kissaa. Moninkertaisten ilta/yöhepulien jälkeen aamulla sohvannurkassa nukkuivat vierekkäin katsoivat haukotellen "mikä sotku/remontti?" kun kämpän matot olivat ihan rullalla, joku vaatekasa myllätty ja äiskän kutomalangat...noh, suoristettu kerältä paremmaksi mykkyräksi.

Vierailija
33/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Ja ikä on??

Tosi ihq, niinku siis niin söpöä ja ihqqqq XD LOL.

Oikea ap

Vierailija
34/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IhQQ omg en kestäää .

Todella typerä ja sarkstinen ja juntti kommentti. Poistu kiitos.

Ap

Et ole oikea ap. Täällä joku yrittää tekeytyä minuksi.

Oikea ap

Vierailija
35/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta!❤️❤️

Ihan liika sydämiä aikuiselle ihmiselle. Rauhoitu hyvä ihminen, rauhoitu!! Nolaat itsesi.

Vierailija
36/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan lapsuuskuvien katselu on parasta terapiaa! Kannattaa ottaa kuvia paljon pentuajalla 😽

Vierailija
37/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että tähän ketjuun pitää joidenkin ängetä tuomaan huonoa fiilistä. Onko se teiltä pois, jos jollakulla on helliä tunteita eläinvauvoja kohtaan? Jos sulla ei ole kykyä tuntea tällaista hellyyttä,  vaan tulet tänne katkeruuttasi levittämään, tunnemaailmassasi on tunnoton kohta. Koeta parantua! Voimia sulle!

Vierailija
38/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Tein tämän aloituksen ja menin koneelta hetkeksi pois. Nyt tulin takaisin ja huomasin, että täällä on joku tehnyt ap provoja. Minä olen siis oikea ap, eivät nuo edelliset kommentoijat. Tehdään tästä kysy mitä vaan ketju. Eli, olen tämän ketjun ap: Kysy minutka mitä vaan.

Tämän ketjun ap

Vierailija
39/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että tähän ketjuun pitää joidenkin ängetä tuomaan huonoa fiilistä. Onko se teiltä pois, jos jollakulla on helliä tunteita eläinvauvoja kohtaan? Jos sulla ei ole kykyä tuntea tällaista hellyyttä,  vaan tulet tänne katkeruuttasi levittämään, tunnemaailmassasi on tunnoton kohta. Koeta parantua! Voimia sulle!

Mielestäni kissat ovat todella söpöjä ja tykkään niistä paljon. Ovat mieluisimpia lemmikkejäni. Ei se silti minua estä täällä provoilemasta. Joten, pyyhi perseesi kissasi turkkiin ja maista tätä trollia :D

Vierailija
40/59 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala toksoplasmoosin levittäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme