millaiset Suomalaiset miehet huutelee naisille?
Eli olen miettinyt tätä. Minkälaiset miehet kommentoivat ääneen ohikulkevien naisten ulkonäköä? Tarkoitan siis kommentteja kato ton persettä, tissejä jne. Tsiigaas tota muijaa. Ja tiedän että teinit tekevät niin, mutta entä yli 20v. miehet? Mitä miehenä ajattelet tuollaisesta käytöksestä? Kesä lähestyy taas, enkä edelleenkään tajua, mitä tuollaisten päässä liikkuu.. Ja ajattelin selventää otsikolla, että tarkoitan nimenomaan suomalaisten miesten käytöstä, joilla on sama kulttuuritausta kuin itselläni.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:31"]
Mitä sitten? Minun itsetuntoni ei pahemmin kolise jos joku nainen vastaavasti tulisi sanomaan päin naamaa että kylläpä sä olet ruma mieheksi. Nauraisin vaan ja sanoisin huoralle että: "Sama juttu, mut kyllä mä sua voisin naida." Onko se nyt niin hirveää sanoa mielipiteensä miltä joku asia näyttää? Ananas pois perseestä ja rohkeutta ihmiset!
[/quote]
Sivistyneet ihmiset nyt vaan ei kommentoi toistensa ulkonäköä tuolla tavalla ja noilla sanoilla.
[/quote]
Sivistys on käsitys muiden joukossa. Jos sinä et arvosta minun eriävää mielipidettä sanojen tavoilla ja näkemyseroilla, niin se ei ole minun ongelmani. Sitä kutsutaan katsos erilaisuudeksi ;D Olen mieluummin rehellinen ja loukkaava kuin jokin teennäinen "sivistynyt" salonkipelle.
[/quote]
Eli kyse on entistä koulukiusaaja tyypeistä, tuon perusteella?
Itse en voisi kuvitellakaan huutavan naiselle jotain tuollaista.. Kaverille ehkä hiljaa sanoen tai jälkeenpäin mainiten ohimenneestä naisesta. Itse pidän kadulla naisille huutava miehiä teineinä ja/tai urpoina. T. Mies