Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paypal Tilinsiirto apua.

Vierailija
14.03.2015 |

Hei. Paypalin tilinsiirto (pankkitililtä paypaliin) on taas muuttunut. Miten se tapahtuu nykyään. Menin normaalisti Top up (instantlyyn) ja näppäilin summan ja valitsin pankkini. Sen jälkeen sivu ohjautui johonkin Trustly- Nimiselle sivulle. Tuossa sitten lukee User Id: ja Code.

Mitä nämä User ID ja Code tarkoittavat? Onko jotain muuta tilinsiirtokeinoa paypaliin jos tuo ei toimi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt, kun en siirrä tililtä Paypaliin, vaan olen liittänyt kortin sinne, niin menee suoraan tililtä summat. Liian monimutkaista tuommoinen.

Vierailija
2/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja user ID on käyttäjätunnus ja code on koodi.Olis varmaan ap hyvä osata englantia ennen kuin alkaa käyttämään moisia sivuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen trustly-siirtojen kanssa, varsinkin jos sattuu olemaan osuuspankin asiakas. Minulla suljettiin viime syksynä nettipankkitunnukset, koska olin käyttänyt trustlya rahan siirtoihin. (käyttää kolmatta osapuolta siirroissa ja pankkihan kieltää tunbusten antamisen kolmannelle osapuolelle)

Vierailija
4/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan englantia varsin hyvin. Mietin vain, että mitä koodia tuolla tarkoitetaan.

Vierailija
5/5 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:49"]Osaan englantia varsin hyvin. Mietin vain, että mitä koodia tuolla tarkoitetaan.
[/quote]

Siinä kysellään verkkopankkitunnuksiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän