Olisitko tuosta vain seuraavan viikon saunapuhtaalla naamalla?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan mä oon.
Oikea meininki. Rehellistä.
Taisin meikata tänä vuonna 5 kertaa yhteensä 😄.
Vierailija kirjoitti:
Minä taisin meikata kerran. Ylioppilasjuhlapäivänä. ap
En käy saunassa mutta jos tarkoitettiin meikkaamattomuutta, niin olen tainnut tänä vuonna meikata ehkä 4 kertaa, joten kyllä voisin ja tulen olemaankin.
Mikäpä se kotiäitinä ollessa, ei paljon lapsia meikit tai meikkaamattomuus kiinnosta.
Muuten kyllä saunapuhtaana menen, mutta mieluiten en jätä rasvaamatta.
Olen ollut jo 2 vuotta. Käytiin silloin ravintolassa ja sen jälkeen en ole käynyt, enkä meikannut.
Eilen laitoin puuteria, kun oli sellainen tilaisuus, jossa piti esiintyä vähän isommalle porukalle, mutta useimmat viikot kuljen täysin ilman meikkiä.
Ikää 52, meikannut olen kai viimeksi omiin häihini 25 vuotta sitten.
En omista yhtäkään meikkituotetta, enkä myöskään tule omistamaan. Eli toisin sanoen minun kasvoillani ei ole koskaan meikkiä, olen tyytyväinen itseeni tällaisena kuin olen.
No en kyllä jaksa käydä saunassa niin usein.
Aserasvaa tuheroon ja hirvipeijaisiin!
En meikkaa kuin juhliin. Nyt on varmaan kaikki meikit pilallakin kun pariin vuoteen ei ole tarvinnut.
Käytän ihonhoitotuotteita, mutta meikkaan vain kun teen jotain arjesta poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet ollut ahkerana. Itsellä kertoja on pyöreä nolla ja minkäänlaista ajatusta ei ole sitä muuttaakaan.
Taitaa kyllä olla jo meikkipussin sisältökin niin kuivunut, että voisi nyt muistaessaan kipata ne roskiin.
Oman hiusvärin kasvatus teki ihmeitä. Samoin lisääntynyt liikunta ulkoilmassa.
Olen ollut tähänkin asti 58 vuotta.
Saunapesu Sunlight saippualla on riittänyt.
En olisi viikkoa ilman meikkiä. Olen meikannut lähes joka päivä siitä asti kun olin 14-vuotias, nyt olen 53. Vaikka teen etupäässä etätöitä, käyn paljon ulkona muuten.
No yök en, koska tykkään pestä kasvot aamuin illoin. Olisi ällöä viettää viikko "samalla naamalla" kun ei se enää olisi ekan päivän jälkeen puhdas.
Mutta meikkiä en käytä enää lainkaan.
Huohhh, taas tätä "minäpäs en ole ikinä koskaan milloinkaan meikannut!!11 olen spesiaali, antakaa minulle kultatähti!1". Aika harva palstalainen taitaa meikata joka ikinen päivä.
Ainahan mä oon.