Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan jaksaisit yrittää elävoittää parisuhdetta?

Vierailija
14.03.2015 |

Tilanteessa jossa nuorin lapsi vasta 1v?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:46"]Olen aina ihmetellyt yhtä asiaa. Jos pariskunta on oikeasti tosi tympääntynyt toisiinsa ja on kulunut pitkä aika ilman kahdenkeskistä aikaa ja sitten he yhtäkkiä pitävät tällaisen kovasti ihannoidun parisuhdeviikonlopun, niin eikö muka siellä kylpylähotellissa yhtään enää tympäise? Luulisi, että viikonloppu kuluisi herkästi kireissä tunnelmissa, kun molemmilla on stressiä ja ehkä kaunaakin toista kohtaan. Pariskunta, joka ei suunnilleen puhu toisilleen arkena, heittäytyykin harrastamaan villiä seksiä ja keskustelemaan kynttilänvalossa tuosta noin vain? [/quote] ei meidän tilanne tuollainen ole, ollaan ihan hyvissä kaveriväleissä niin kauan, kuin maltan olla valittamatta miten tyytymätön olen parisuhteeseen. Kahdenkeskistä aikaakin minä olen välillä väkisinkin järjestänyt, mies ei koskaan. Ja ihan mukavaa on ollut, kunhan mies on malttanut olla koko ajan miettimättä lapsia. Ap

[/quote]

Ehkä miehen on vaikempi järjestää aikaa? Ehkä te koette harrastuksenne tai muun niin erilailla? JOku voi skipata omia futistreenejään vaikka puolen vuoden ajan kaikista mutta voiko odottaa että MUUT tekee niin myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi