Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka painaa useita naisia?

Vierailija
08.12.2021 |

Jokaiselle viikolla on uusi nainen. Jäin semmoisen uhriksi ja mietin mitä tehdä

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aika painava mies jos painaa usean naisen verran. Eivät naisetkaan niin kevyitä ole.

Vierailija
42/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan voimaantunut ja puolustaa tasa-arvoa.

Eiku siis, mies kyseessä, no täys narsisti ja sika  tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. En edes painaisi.

Vierailija
44/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää seksistä ja ei ole valmis sitoutumaan.

mies53v

Moni vuotiaana tämmöinen mies on valmis sitoutuu? Kannattaako odottaa mietin vaan että varmaan haluan lapsia ja jos olen 40v niin lapsien teko on aika vaikeeta

Nykymaailmassa ei ehkä koskaan.

mies53v

Mikä sen nykymaailmassa estää?

Varmaan seksin saannin helppous. Miksi sitoutua, tuosta on ajan päälle vain monia vaivoja ja jos lapsia haluaa, niin niitähän voi tehdä sitoutumatta.

Joka viikko uusi kertoo kyllä kyrvästä luonteesta, josta naisena pysyisin kaukana.

mies53v

No irtoseksin saanti on miehelle tätänykyä varmastikin helpompaa, kuin koskaan aiemmin. Kiitos vahvemman seksuaalisen itsetunnon ja itsekkyyden omaavien nykynaisten. Toisaalta paradoksaalisesti nämä elämänsä kevättä elävät panomiehet kuitenkin pureksivat sitä ruokkivaa kättä, eli kovin helposti tuppaavat syyttelemään vain samalle levelille nousseita naisia helpoiksi ja halvoiksi.

Ei järkeä sitoutua, koska siitä koituu automaattisesti ajan myötä vain vaivaa? No johan kuulostaa katkeralta. Täysin eri mieltä tuosta ja siitäkin huolimatta, ettei se vaiva ole ihan vieraaksi jäänyt itsellenikään. Uskon edelleen, että onnistunut parisuhde pystyy sekä henkisellä että fyysisellä tasolla tarjoamaan sellaista hyvinvointia ja nautintoa, mitä ei muutoin pysty saavuttamaan. Miksi tyytyä puolikkaaseen, kun voi tavoitella kokonaista.

Vierailija
45/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alimman tason mies. Ei edes tervehdyksen arvoinen.

Jos olisi alimman tason niin ei saisi noin paljon naisia. 

Kuka tahansa mies saa paljon naisia jos minkäänlaista rimaa ei ole olemassa. Että eipä tuo nyt kovin paljoa kerro.

Paitsi ne jotkut palstan ikivalittajat jotka eivät ole saaneet koskaan kuulemma naista.

Vierailija
46/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan niitä kultamunamiehiä.

Vierailija
47/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää seksistä ja ei ole valmis sitoutumaan.

mies53v

Moni vuotiaana tämmöinen mies on valmis sitoutuu? Kannattaako odottaa mietin vaan että varmaan haluan lapsia ja jos olen 40v niin lapsien teko on aika vaikeeta

Ööh, haluatko ikinä lapsia miehen kanssa jolla on viikottainen lakanan- ja naisytävän vaihtopäivä?

No mikä ettei. Kyllähän mullakin on ollut aikasempia kumppaneita. Kaikilla on.

Lika barn leka bäst.

Vierailija
48/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli karaistuu kun pidättäytyy lihallisista himoista.

Vierailija
49/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa mies saa paljon naisia jos minkäänlaista rimaa ei ole olemassa. Että eipä tuo nyt kovin paljoa kerro.

Paitsi ne jotkut palstan ikivalittajat jotka eivät ole saaneet koskaan kuulemma naista.

Monessa keskustelussa he ovat sanoneet että haluavat kauniin naisen, vaikka itse eivät ole komeita. Jos eivät olisi niin nirsoja, aivan varmasti kelpaisivat jollekin.

Vähän kyllä veikkaan että se on vaan joku yksi ja sama mies joka vuodesta toiseen asiasta täällä valittaa.

Vierailija
50/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on eri asia. Mutta mikä hemmetti palstalaisia vaivaa kun eivät ymmärrä etteivät kaikki halua sitoutua eikä se parisuhde ole jokaiselle sopiva elämäntyyli. Toiset nauttivat yhden illan tai lyhyistä seksisuhteista ja toiset haluavat sen parisuhteen. Itse olen ollut naimissa ja erilaisissa pitkissä parisuhteissa ja huomannut nauttivani elämästäni parhaiten ilman sitä toisen kokoaikaista läsnäoloa ja parisuhdetta. Kuitenkin pidän erittäin paljon seksistä ja harrastan sitä uuden kumppanin kanssa ( kondomi muistaen ) silloin kun siltä tuntuu. Toisesta ihmisestä voi nauttia kaksi sinkkua keskenään ilman tarvetta muodostaa mitään sen syvällisempää kuin hetken ihana kokemus molemmille.

Vierailija
51/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisesti väärin. En itse voisi halventaa itseäni tuolle tasolle. Nuoruuden kokeilut ymmärrän, mutta rajansa h***raamisessa. Oksettava tapaus.

Vierailija
52/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen tiedät....

Vierailija
53/57 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yleensä semmosen. Ei jää roikkumaan.

Vierailija
54/57 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisten koosta. Jos naiset ovat yli 100 kiloisia valaita niin siitä tulee helposti liki tuhat kiloinen mies. Ei minun makuuni.

Vierailija
55/57 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin tuota ainakin ihan pelkästään mielenkiinnosta. Seksi eri ihmisten kanssa oli erilaista, joten tuollaisten kokemusten saaminen oli mukavaa. Ehkä myös pönkitti itsetuntoa, kun sai seuraa paremmin kuin ehkä jotkut toiset.

Nykyisin sitoutunut. Kymmeneen vuoteen ei muita kumppaneita kuin vaimo.

Vierailija
56/57 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hän ei ole minun tyylinen mies. En näkisi poikaystävä/aviomiesmatskuna. En välttämättä edes hauskanpito seurana koska pelkäisin ehkä sp tauteja jos joka VIIKKO on uusi.

On silti ihan ok sinkkuna ja yhteisymmärryksessä toisten osapuolten kanssa harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa ja nauttia siitä. En moralisoi ihmisen päätöksiä. Voisin vähän miettiä kieltämättä että onko tuo jotain pakonomaista kun pitää jatkuvasti vaihtaa kumppania, miksi ja miten paljon hän käyttää aikaa seksin hakemiseen elämässä ylipäätään?

Vaikka on seksuaalisesti aktiivinen sinkku niin pitää silti olla rehti eikä antaa ymmärtää jotain muuta, tehdä selväksi toiselle osapuolelle että pelkkää seksiä. Tämä pätee miehiin että naisiin.

Vierailija
57/57 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. On olemassa Alfa uroksia joita on n. 10% miehistä ja he hoitelevat 90%:a naisista. Minun kaveri on hieman tämänsorttinen alfa.. komea, urheilullinen, seurallinen, hauska tyyppi. Kateeksi käy välillä kuinka helposti hän nappaa naisen tilanteesta kuin tilanteesta. Kysyin joskus että mietitkö koskaan sitä että mitä touhuat. Vastasi vaan että vapaaehtoisiahan ne naiset ovat.