Ihanaa! Hiukset pesty, yöpaita päällä, eikä kello ole seitsemääkään. Muita laiskottelijoita?
Kommentit (15)
Sama. Kävin joku aika sitten suihkussa ja nyt yöpaidassa. Kohta iltapalaa ja joku sarja ja aikaisin nukkumaan. Huomenna pitkä päivä ja aikainen herätys.
En ole koko päivänä laittanut vaatteita päälle.
Menen ihan kohta saunaan, sitten pyjama päälle ja sohvalle.
Suihkussa käyty, kylpytakki päällä, karkkia suuhun ja kohta nukkumaan. Ou jee!
Ihanaa, minäkin aion lölliä loppuillan ja katsella prisma-dokkarin ja sit nukahtaa jos nukuttaa.
Ihan sama täällä! Mietin ulkoilua aiemmin, mutta luovuin ajatuksesta. Huomenna sitten!
Sunnuntaina viimeksi suihkussa, t-paita ja alushousut jalassa jo kolmatta päivää. Ei ole kiire mihinkään. Maapallo kiertää radallaan.
Minä kävin jo puoli viiden aikoihin suihkussa ja sujahdin sujuvasti yöpaitaan. 😁 Se onkin aina paras hetki päivässä, kun saa huuhdeltua päivän pölyt itsestään ja saa lopun iltaa olla vaan.
Kun laitoin kotikonttorin kiinni; Mulla yöpaita heti päällä klo 18:00 ja otin päikkärit
Aawwhhh
Minäkin kävin suihkussa, pesin kaljuni ja nyt yöpaita päällä pötköttelen sohvalla.
Mies 78v
Pesin just kyrpäni ja makaan patjalla.
Mulla oli jo yöpaita päällä kun tulin töistä noin puol neljän aikaan. Istunut koneella jo jotain 5 tuntia, kohta nukkumaan. Pitää koittaa vielä harrastaa hetken ennen kuin alkaa silmät luupahtaa.
Mäkin laitan just yöpaidan päälle ja sit petiin!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin suihkussa, pesin kaljuni ja nyt yöpaita päällä pötköttelen sohvalla.
Mies 78v
Hih, papparainen on löytänyt vauva palstan🙃
Söin puoli purkillista b&j jäätelöä ja nyt pierettää.