Miten mies voi piristää parisuhdetta parhaiten
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:48"]Olen ihan väärä nainen sulle vastaamaan koska mun parisuhdetta piristi parhaiten se että mies kävi vieraissa
[/quote]Kiitos vinkistä
Paksu lompakko.
Olemalla kotiorja, joka alistuu henkisesti, taloudellisesti ja fyysisesti.
Silloin Pyhä Vulva on kukkeimmillaan, mutta sinä et siitä mitenkään kostu.
Naiset ei tiedä itekkään miten heidät tehdään onnelliseksi
No 2 jatkaa: en suosittele meillä toiminutta keinoa kenellekään koska alku oli helvettiä ja me romahdettiin molemmat. Fakta on vasn se että tapaus pisti miettimään mitä haluaa ja tekemään kaikkensa suhteen eteen.
En ikinä vois pettää vaimoani. Arjen keskelle jotain piristystä kun keksis
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:07"]En ikinä vois pettää vaimoani. Arjen keskelle jotain piristystä kun keksis
[/quote]
Ota lusikkaan, osta joku päivä kukkia, pukeudu siististi, purista perseestä ja halaa takaapäin kun nainen häärää keittiössä :) älä vonkaa seksiä joka päivä.
Toi on niin arkista ja joka päivästä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:07"]En ikinä vois pettää vaimoani. Arjen keskelle jotain piristystä kun keksis
[/quote]
Ota lusikkaan, osta joku päivä kukkia, pukeudu siististi, purista perseestä ja halaa takaapäin kun nainen häärää keittiössä :) älä vonkaa seksiä joka päivä.
[/quote]leikkaa parta ja pidä itsesi myös puhtaana
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:07"]En ikinä vois pettää vaimoani. Arjen keskelle jotain piristystä kun keksis
[/quote]
[/quote]leikkaa parta ja pidä itsesi myös puhtaana
[/quote]
Tossa tuli jo hyviä. Noi saa naisen tunteen ittensä seksikkääks ja kauniiks. Mutta älä tosiaan vonkaa sitä seksiä liikaa. Välillä toki :) riippuu niin naisestas mistä se tykkää. Kehu useasti
Voi kun tuon kehumisen muistais. Se tuppaa unohtumaan varmasti monella
Olen ihan väärä nainen sulle vastaamaan koska mun parisuhdetta piristi parhaiten se että mies kävi vieraissa