Miksi kaupat on täynnä niitä p**keleen rumia tonttu-ukkoja, joista näkyy vain nenä?
Oikeasti! Käykääpä minkä tahansa kaupan joulukoristeosastolla niin huomaatte, että muita koristeita ei meinaa löytyä ollenkaan. Kuka on päättänyt, että nuo yököttävät pulleat tontut ovat yhtäkkiä trendikkäitä? Mitä ihmettä??
Kommentit (62)
Minusta ovat aivan ihania! En ole koskaan pitänyt omassa kodissa joulukoristeita, mutta tuollaisen meinasin ostaa.
Minusta just kiva, että tonttu jää vähän mystiseksi olennoksi, joka on jotenkin ihmismäinen muttei siitä oikein silti näe mikä se on. En halua kenenkään lapsia tai puliukkoja kotiini, ja sellainen olo helposti tulee, jos tontun kasvot näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maan kaupoissa ap on käynyt? Ei meillä täällä Suomessa ole tuollaista näkynyt.
Höpöhöpö taas, prismassa ja stokkalla ja tokmannilla hyllyt väärällään ja muualla
Vierailija kirjoitti:
https://www.tokmanni.fi/koristetonttu-kotikulta-tahvo-34-cm-64198609456…
Nyt pistit pahan, vielä rumempi!
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä, kun silmät ei näy. Creepy olo jos tuijotetaan. En pidä mistään koristeista, jotka tuntuvat katsovan minua.
Tätä minäkin tulin sanomaan. Jos pitää olla tonttukoristeita niin ei ainakaan mitään silmällisiä tuijottavia. Just hyvä että lakki on silmillä.
Noihan on just söpöjä!
Nuita on ollut muuten 10v jo ainakin..... että mikä "trendi"?
Enempi mua ällöttää semmoiset ruman peikon näköiset tontut.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä, kun silmät ei näy. Creepy olo jos tuijotetaan. En pidä mistään koristeista, jotka tuntuvat katsovan minua.
Nimenomaan!
Vierailija kirjoitti:
Keksitty muoti ja joku lähtee vaikka mihin villityksiin...
Miksi alapeukku?
Ovathan ne nyt selkeästi muotia, kun niitä melkein joka paikassa näkee...
Anna nyt rumalle pottunokallekin mahdollisuus
Tonttu Tomera kirjoitti:
On sitä muitakin silmiä kuin ne nenän päällä olevat.
Eka tonttu on liittynyt keskusteluun!
Ap suututti tonttiyhteisön. Ei pitäis puhua moista.
Teen itse tonttuni. Niille tyttö tontuille annan isokokoiset rinnat.
Tietenkin siksi kun ne on halpoja ja helppo tehdä.
Mun mielestä ne on typerännäköisiä.
Onneksi ei tarvii ostella uusia joulukoristeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksitty muoti ja joku lähtee vaikka mihin villityksiin...
Miksi alapeukku?
Ovathan ne nyt selkeästi muotia, kun niitä melkein joka paikassa näkee...
Määrittele eka, mitä on "keksitty muoti"? Kaikki muoti ja ideat on keksittyä. Tontut ovat keksittyjä. Keksi parempaa.
Ja tää muoti on tosiaan ollut jo aika kauan, ostin ekan tällaisen tontun 2010-luvun alussa....
Ostakaa sitten Mailegin tonttuja, eivät ole pulleita ja silmätkin näkyy.
Saisikohan niitä nyt joulun jälkeen vielä alennuksella. Jos ostaisi kotitontuksi. :)
Määrittele eka, mitä on "keksitty muoti"? Kaikki muoti ja ideat on keksittyä. Tontut ovat keksittyjä. Keksi parempaa.
Ja tää muoti on tosiaan ollut jo aika kauan, ostin ekan tällaisen tontun 2010-luvun alussa....[/quote]
No tietenkin on keksittyä🤦
Yritin vain selventää sitä, että jotkut lähtevät aina mukaan kaikkiin villityksiin.
Ja mikäs siinä...
Se ei silti sulje pois sitä, että on myös ihmisiä jotka eivät tykkää.
Sekin on ok, vaikka jotkut ottavat melkein asiakseen tuputtaa esim. näitä rumiluksia muille.
Eivät siis ymmärrä, etteivät kaikki tykkää.
Sama kyllä monessa muussakin ilmiössä.
Pitäis vaan kaikkien pukeutua tai sisustaa samoin.
Vierailija kirjoitti:
Rumempia ne puutarhapatsaat on.
Puutarhatonttujakin on monenlaisia.
Osa ihan hauskoja, osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan niitä nyt joulun jälkeen vielä alennuksella. Jos ostaisi kotitontuksi. :)
Toivottavasti myisivät kaikki pois.
Jotain muuta jo...