Miksi kaupat on täynnä niitä p**keleen rumia tonttu-ukkoja, joista näkyy vain nenä?
Oikeasti! Käykääpä minkä tahansa kaupan joulukoristeosastolla niin huomaatte, että muita koristeita ei meinaa löytyä ollenkaan. Kuka on päättänyt, että nuo yököttävät pulleat tontut ovat yhtäkkiä trendikkäitä? Mitä ihmettä??
Kommentit (62)
Meillä on noita tonttuja useampi. Isompia, pienempiä. On ollut jo monta vuotta. Muitakin joulukoristeita löytyy pilvin pimein. Ihanaa kun saa koristella oikein kunnolla.
On sitä muitakin silmiä kuin ne nenän päällä olevat.
T tomera
En yhtään pidä noista, joilla on hatut syvällä päässä ja nenä vain näkyy. Muunlaisia tonttuja ei näytä kaupoissa olleen tarjolla viime vuosina.
Minkä maan kaupoissa ap on käynyt? Ei meillä täällä Suomessa ole tuollaista näkynyt.
Olen samaa mieltä. Mihin on kadonneet tonttujen silmät?
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jotenkin joo aika kammottavia ja siitä nenästä tulee mieleen ihan joku muu uloke..
Oma pilisi vai?
Söpöjä ovat. Koira otti yhden tontun unikaveriksi 😅
Olen jo monta vuotta yrittänyt löytää kaupasta koriste tonttua jolla olisi silmät näkyvissä, ei vaan löydy. Samat silmättömät tontut notkuu kauppojen hyllyllä.
Siihen nenään voi piirtää silmät ja suun.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo monta vuotta yrittänyt löytää kaupasta koriste tonttua jolla olisi silmät näkyvissä, ei vaan löydy. Samat silmättömät tontut notkuu kauppojen hyllyllä.
Aarikan tontuilla on silmät ja suu.
Onko minkäännäköinen tonttu kaunis? Tonttu ei ole kaunis eikä sen kuulu olla kaunis.
Ne on just söpöjä. Mulla on muutama. Piti kaivaa esille nyt, kun muistin.
Valmistettu pimeille henkilöille koska silmät puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Minkä maan kaupoissa ap on käynyt? Ei meillä täällä Suomessa ole tuollaista näkynyt.
Siis mitä???
Missä kaupoissa olet itse käynyt, jos et ole yhtään tällaista nähnyt...
Ei tosiaan melkein muuta nykyään näykään.
Enkä myöskään pidä, luulin jopa että olen "vähemmistössä" kun en tykkää.
Helpottavaa kuulla, etten ole ainut🤣
Muotia vissiin, mitäköhän seuraavaksi...
Oletteko muuten nähneet mustia joulukuusen palloja tai muita mustia koristeita?
Hyi olkoon, "todella jouluista".
Suomalainen kirjakauppa mainosti kaiken huipuksi kuusipalloa, jossa Hugo Simbergin luuranko😱.
Aivan järkyttävä...
Kuinka tullut edes mieleen tuollainen idea, saati vielä toteutettu.
Mautonta.
Keksitty muoti ja joku lähtee vaikka mihin villityksiin...
Just ostin tuollaisen viime jouluksi, tuossa se tönöttää Artekin pöydällä. Mun mielestä noi on yksinkertaisia ja söpöjä :-) Tosin yksi moinen riittää, en ole oikein joulukoristeluihminen.