Huppari yli 30-vuotiaalla
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:32"]
wt jengin hommia.
[/quote]
Kyllä hupparia voi pitää vanhempikin mutta koittakaa ymmärtää että se huppu on vain koriste. Mikään ei ole nolomman näköistä kuin teini tai aikuinen kulkemassa hupparin huppu päässä. Antakaa mieluummin vaikka niiden korvien paleltua mutta säilyttäkää itsekunnioituksenne.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:14"]Kyllä hupparia voi pitää vanhempikin mutta koittakaa ymmärtää että se huppu on vain koriste. Mikään ei ole nolomman näköistä kuin teini tai aikuinen kulkemassa hupparin huppu päässä. Antakaa mieluummin vaikka niiden korvien paleltua mutta säilyttäkää itsekunnioituksenne.
[/quote]
Samaa mieltä. Joskus näkee aikuisia hiippailemassa huppu päässä. Näyttävät joltain rikollisilta jotka yrittävät kätkeä kasvonsa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:42"]Sopiiko?
[/quote]
Riippuu
Vielä menee päälle, vaikka olenkin yli 30. Käytän kotona, mökillä, veneilemässä, joskus lenkillä jne. Töihin en laittaisi.
Mulle ainakin sopii mun teinienkin hupparit. Ne on hienompiakin kuin mun omat.
Mun 40 v. mies käyttää hupparia. Olisin halunnut hänelle lippiksenkin, mutta kuulemma siinä tulee liian teini olo. Enkä tarkoita sellaista tarrattua suoralippaista, vaan ihan tavallista urheilulippistä.
Sellaiset ihmiset, jotka pukeutuvat itsensä mukaan, eivät ikänsä, näyttävät YLEENSÄ parhaimmilta.
Noloa jos kuljetaan huput päässä kuin teinit, näitäkin on nähty.
Ijää on pian 41 vuotta ja omistan ainakin 10 hupparia. Tälläkin hetkellä päälläni on yksi ja niin on tainnut olla joka päivä tällä viikolla. Työni on rentoa ja fyysistä, enkä ajatellut edes kysyä muiden mielipiteitä pukeutumiseeni.
7 lisää, että mäkin käytän huppareita enkä pidä niitä mitenkään nolona. Joskus ollut jopa huppu päässä, kun en ole tajunnut pipoa laittaa päähän, mutta en nyt missään sisällä ole kulkenut huppu päässä.
Jos on parikymppisen mitoissa, kyllä. Muuten säästäisin kesämökille.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Miten ne mitat nyt tähänkin vaikuttaa? Ihme sääntöjä. Saako pullero pitää collegea ilman huppua?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Mikä ihmeen parikymppisen mitoissa? Mitä edes tarkoittaa parikymppisen mitoissa?
Tyypillisen parikymppisen. Ehkä tässä kumminkin määrää myös pirteä ja nuorekas olemus. Huppari on niin löysän näköinen vaate, että jos ihminen on muultakin olemukseltaan löysä niin se ei ole kaunista. Nuorisolla vaan näyttää hyvältä sellaisetkin asiat jotka ei enää näytä aikuisella.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:02"]
Tyypillisen parikymppisen. Ehkä tässä kumminkin määrää myös pirteä ja nuorekas olemus. Huppari on niin löysän näköinen vaate, että jos ihminen on muultakin olemukseltaan löysä niin se ei ole kaunista. Nuorisolla vaan näyttää hyvältä sellaisetkin asiat jotka ei enää näytä aikuisella.
[/quote]
http://www.rushcoutureapparel.com/shop/images/stories/lady_five_hoodie_black_b_thumb.jpg
Huppareita on muitakin kuin löysiä.
Minä käytän lenkkivaatteena, salilla lämmittelyssä ja kotioloissa, mutta en juurikaan arjessa. No mökillä joskus, silloin kun sellainen vuokrataan.
No, minulla (49 v) oli huppari töissä työtakin päällä yksi päivä, kun oli niin kylmä.