Huppari yli 30-vuotiaalla
Kommentit (84)
Mun mielestä kaikenikäisillä näyttää hupparit hyvältä, kunhan ne ei ole ylisuuria lörppö mallisia. Ei se ole mikään nuorten asuste :D napa-paitaa en ehkä käyttäisi 6-kymppisenä...
- 19v.
Mä vedän hupparin päälle silloin kun on sellanen fiilis, että v**** vedänpä hupparin päälle. Vastaantulijat voi mun puolesta sulkea silmänsä tai kääntää päänsä jos tuntuu, että siitä mun hupparista silmät palaa päähän. Oikein jos jotakuta häiritsee niin tosi nopeaa mä myös otan sen pois päältä, jonku (lihaksikkaan ja hyvännäköisen) niin nätisti pyytäessä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:52"]
Jos on parikymppisen mitoissa, kyllä. Muuten säästäisin kesämökille.
[/quote]
Mikä ihmeen parikymppisen mitoissa? Mitä edes tarkoittaa parikymppisen mitoissa?
[/quote]parikymppisenä olin ligava. Nyt nelikymppisenä timmi eli tarkoittaa varmaan et käy vaan läskeille.
Täh? Onko hupulle joku ikäraja? :D
Angry Birds huppari aikuisella on nolouden huippu, kun se on jo lapsillakin.
Soitan rokkibändissä, ajan prätkäkällä, olen pitkälle opiskellut ja tienaan hyvin. Ikää yli kolmekymmentä, hiukset lyhyet mutta käytän hupparia usein.
Elänkö väärin?
ei huppareita yli 25. ennen oli puvut tuos iäs. mustavalko rulesz
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:32"]wt jengin hommia.
[/quote]
Meidän naapuri on vasta eläkkeelle jäänyt professori-liikemies, joka harrastaa viinejä, ajaa Jaguaarilla ja matkustaa business-luokassa ympäri maailmaa, mutta aika usein hänellä on aamukävelyllä huppari päällä. Enpä olisi ihan heti arvannut, että hän on wt-porukkaa. Hyvin peittää, mutta huppari paljastaa...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:36"]
Soitan rokkibändissä, ajan prätkäkällä, olen pitkälle opiskellut ja tienaan hyvin. Ikää yli kolmekymmentä, hiukset lyhyet mutta käytän hupparia usein. Elänkö väärin?
[/quote]
Kyllä.
Huppari on vaan narkkarin ja rosvon vaate.
Käteviä, paksuilla ja sisältä karvankarheilla tarkenee vaikka Tammikuun pakkasilla ilman takkia. Kuin hupullisia villapaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hupparia voi pitää vanhempikin mutta koittakaa ymmärtää että se huppu on vain koriste. Mikään ei ole nolomman näköistä kuin teini tai aikuinen kulkemassa hupparin huppu päässä. Antakaa mieluummin vaikka niiden korvien paleltua mutta säilyttäkää itsekunnioituksenne.
Mieluummin en, kun hiukset putosi jo hyvin nuorena. Jossei pipoa muistanut ottaa mukaan niin se on silloin huppu päähän. Jos jollakulla on vastaansanomista niin voin ottaa koneen mukaan, ajellaan siltäkin pää paljaaksi ja kokeillaan miltä pakkastuuli tuntuu kun ei ole hiuksia.
Suurimmalla osalla toi muiden vaatteiden kyttääminen jäi peruskouluun.
jan17 kirjoitti:
Oliko ideat vähissä? Meinaan kun piti kaivaa kolme vuotta vanha huppariketju esiin, et uutta viitsinyt ihan itse tehdä?
jan17 kirjoitti:
Hui, sit me oltiin viime kesänä työkaverien kans kaikki narkkareita ja rosvoja, kun meidän työvaatteisiin kuului firman huppari 😮
Meillä se on toimistossa ihan normityövaate farkkujen kanssa, ei ole ulkopuolisia asiakkaita.
Käyttää yli 60 -vuotiaatkin. Yleensä sellaista missä on vetskari edessä, koska ne on käytännöllisempiä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:02"]
Tyypillisen parikymppisen. Ehkä tässä kumminkin määrää myös pirteä ja nuorekas olemus. Huppari on niin löysän näköinen vaate, että jos ihminen on muultakin olemukseltaan löysä niin se ei ole kaunista. Nuorisolla vaan näyttää hyvältä sellaisetkin asiat jotka ei enää näytä aikuisella.
[/quote]
Yli 30-kymppinenkö on sitten epäpirteä, vanha ja löysän näköinen? No, ehkä mä en sitten yleistä tai jotain, koska en oo samaa mieltä.