Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huppari yli 30-vuotiaalla

Vierailija
13.03.2015 |

Sopiiko?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wt jengin hommia.

Sori, mutta tämä oli kyllä melko wt lause!

😂

Vierailija
42/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jan17 kirjoitti:

Huppari on vaan narkkarin ja rosvon vaate.

Oliko ideat vähissä? Meinaan kun piti kaivaa kolme vuotta vanha huppariketju esiin, et uutta viitsinyt ihan itse tehdä?

Mun aloitus on ainakin muutaman kerran poistettu heti mielestäni ilman syytä, ja sitten haulla on löytynyt vanha aloitus samasta aiheesta. Eli luultavasti se riittää poiston syyksi, että aiheesta on jo vanha ketju olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä lasten päivätapahtumassa täällä Helsingissä syyskuussa, ja siellä näki heti kättelyssä että mikä mammatiimi oli Espoosta & Kauniaisista kun kaikilla oli hupparia päällä joissa luki mm. Gant, Sand ja Lexington :) Jollain oli joku Adidaksen verkkaritakki, näytti ulkomailta ostetulta erikoiserän vaatteelta eikä miltään urheiluliikkeiden perusmallilta.

Kädessä tai olalla kalliin näköiset nahkalaukut, ja jalassa joko mustia perusnilkkureita tai Adidaksen tai Niken tennareita. Mustia kangashousuja muistaakseni päällä. Jollain oli merkkisilkkihuivia kaulassa sen hupparin kanssa. Siinä vilahteli kiiltäviä hiuksia, valkoisia hampaita, ja pieniä timantteja korvissa kun tervehtivät meitä laumassa. Huomasin että parilla heistä Applen älykellot ranteessa, eli olivat selvästi panostaneet koko varustukseen.

Me muut tunsimme olevamme ihan ryysyläisiä tavisvaatteissamme koska nuo veivät sporttimuodinkin jollekin ihan omalle huipputasolle :D

Vierailija
44/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo em. espoomammat olivat jotain 35-45 ikäisiä, ja täytyy myöntää että hupparit sopi heille.

Vierailija
45/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jan17 kirjoitti:

Huppari on vaan narkkarin ja rosvon vaate.

No ei se tommoiselle leikkopavun malliselle ja muotoiselle pojanklopille sopisikaan!

Vierailija
46/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, kaikkea joku miettiikin. Olen viisikymppinen, ja kyllä aion edelleen käyttää vaatteita. Mukaanlukien huppareita.

En ala viuhahdella. Enkä mieti, mitä joku idiootti pitää ikään sopivana pukeutumistyylinä.

Vierailija
47/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44-vuotias ja pidän niitä toimistossa suorien housujen kanssa ja olen pitänyt viimeiset 10 vuotta. Nythän ne ovat todella muotiakin! Harva pitää enää bleisereitä yläosana, ellei ole asiakastapaamisia.

Minulla on 6 kpl siistiä hupparia. Yksi niistä kasmirvillainen jota käytän talvisin.

Vierailija
48/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän koomiselta näyttää jos yli kolmekymppinen mies pitää käyttövaatteena esim. töissä ja vapaa-ajalla hupparia. Varsinkin jos kyseessä on ihan tavallinen puuvillasta tehty (musta) huppari. Joku premium -materiaalista (villa, silkki jne.) tehty voi vielä mennä eräänlaisena kannanottona, mutta ei silti mikään etiketin mukainen vaate ole.

Lenkillä tai urheillessa ymmärrän hupparin, muuten on vähän sellaista kadonneen nuoruuden metsästyksen makua.

Vierailija
49/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparihan on yksi trendikkäimmistä ja hoteimmista vaatteista juuri nyt.

Vierailija
50/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempivaate! Oon 37 ja sori nyt jos jotain närästää. 😄 Aion käyttää jatkossakin.

Vierailija
51/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän koomiselta näyttää jos yli kolmekymppinen mies pitää käyttövaatteena esim. töissä ja vapaa-ajalla hupparia. Varsinkin jos kyseessä on ihan tavallinen puuvillasta tehty (musta) huppari. Joku premium -materiaalista (villa, silkki jne.) tehty voi vielä mennä eräänlaisena kannanottona, mutta ei silti mikään etiketin mukainen vaate ole.

Lenkillä tai urheillessa ymmärrän hupparin, muuten on vähän sellaista kadonneen nuoruuden metsästyksen makua.

Missä myydään silkkihuppareita? 😄

Vierailija
52/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari on ihan käyttökelpoinen vaate. Mutta voisko sen hupun ottaa pois silmiltä ainakin sisällä. Ihmisiä on vaikea tunnistaa pelkästä nenänpäästä.

Vierailija
53/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa jos kuljetaan huput päässä kuin teinit, näitäkin on nähty.

Olet vaatenatsi, vaivaat itseäsi toisten pukeutumisella, mikä ei kuule sinulle yhtään mitenkään.

NOLOA!

Vierailija
54/84 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä OT, mutta varsinkin talvella käytän anorakkeja, tuulella huppu pitää lämpimänä. Joskus kuljetin pientä koiraa rinta/mahataskussa. Se viihtyi kovalla pakkasella hyvin ja herätti myönteistä huomiota. 

Vierailija
55/84 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huppareita ja olen yli 30v, mutten vedä sitä huppua päähän kun se lytistää hiukset :D Siellä se keikkuu niskalla, koristeena lähinnä. Suojaa silti vähän niskaakin vedolta.

Vierailija
56/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin alle kolmekymppisillä on kuitenkaan kamalasti varaa johonkin Guccin 1290 euron huppariin?

Vierailija
57/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ja ennenkaikkea niiden kunto/huoliminen kertovat ihmisestä vaatteiden osalta eniten...

Vierailija
58/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin alle kolmekymppisillä on kuitenkaan kamalasti varaa johonkin Guccin 1290 euron huppariin?

Ei kai _kukaan_ oikeasti maksa hupparista tuollaisia summia? :D Tais unohtua pilkku jostain välistä.

Vierailija
59/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne yli 40 vuotiaat miehet, jotk apukeutuu arjessa aina huppareihin, heidän kaltaisensa miehet pukeutui 80 luvulla aina farkkutakkiin. Niitä sinisiä miehiä näki paljon, oli farkut ja farkkutakki arjessa ja lavatansseissa.

Vierailija
60/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi hupparit yli 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi