Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huppari yli 30-vuotiaalla

Vierailija
13.03.2015 |

Sopiiko?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sovi hupparit yli 30

Hyvin sopii, eipä juuri muita pitkähihaisia olekaan. 40+

Vierailija
62/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Itse en ainakaan ajatellut koskaan alkaa pukeutumaan jäykkiin, roboteille kaavoitettuihin "istuviin" vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan yli nelikymppisellä enään muutoin kuin ulkotöissä.

Vierailija
64/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan yli nelikymppisellä enään muutoin kuin ulkotöissä.

Mistä erotat onko henkilö yli vai alle nelikymppinen? Lukeeko heillä se syntymävuosi otsassa vai mitä muuta ihmeellistä näet kun kuvittelet pystyväsi lokeroimaan ihmisiä ikärasistisesti?

Vierailija
65/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin alle kolmekymppisillä on kuitenkaan kamalasti varaa johonkin Guccin 1290 euron huppariin?

Ei kai _kukaan_ oikeasti maksa hupparista tuollaisia summia? :D Tais unohtua pilkku jostain välistä.

Kyllä ostaa, sehän tässä ihmeellistä onkin. Jopa suomalaisia nelikymppisiä mammoja instagramissa jotka ostelee vähintään kymppitonnilla laukkuja, kenkiä ja vaatteita kuussa. Toki niiden rikkaat työssäkävyät miehet varmaan rahoittaa suurimman osan.

Vierailija
66/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät. Mukamas niin cool, mutta kirjoittelet vauvapalstalla!

Vierailija
67/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari päällä nytkin, ja ikää on jo yli 70 vuotta.

Vierailija
68/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni naamas 35v, haittaaxx?

Vierailija
69/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissäkin farkuissa ja hupparissa yli nelikymppisenä. Pikkufirmassa johtotehtävissä. On mulla toki pukujakin, jos on pakko tavata muita pukupellejä tai jakkupukukalkkunoita. Ottaisi lujaa kupoliin olla pukeutumisen suhteen liian normitetussa duunissa.

Vierailija
70/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö huputon huppari 42 vuotiaalle?  Joskus oli feissarikirppiksellä sellainen myynnissä.

Vierailija
71/84 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 60+ ja omistan huppareita. Tosi käteviä vapaa-ajan vaatteita. Tänäänkin hipelöin kaupassa keltaista hupparia, mutta onnistuin välttämään oston ajattelemalla, että huppareita on tarpeeksi jo.

Vierailija
72/84 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siisteistä, melko ryhdikkäistä huppareista joissa vetskari edessä ja niihin voi yhdistää siistin t-paidankin alle, mutta en pidä sellaisista pään yli vedettävistä joissa semmoinen iso "kengurutasku" mahan päällä. Sen mallinen tekee pönäkän ja velton näköiseksi :)

Vierailija
73/84 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vanhainkodin mummolla hupparin. Itse aion myös vanhana käyttää niitä.

Vierailija
74/84 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparissa ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka laittaa sen joka paikkaan. Esim kaverini, sama huppari, vuodesta toiseen joka paikassa koska KÄYTÄNNÖLLINEN. Kyllä muukin vaate voi olla käytännöllinen, mutta edustava, tyylikäs, siisti. Mun mielestä jos hupparin laitttaa kaikkialle, antaa ryhdittömän fiiliksen ulospäin.

Vierailija
75/84 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hupparia, jos siltä tuntuu.

Minua ei vi ttu akaan kiinnosta mitä mieltä muut ovat pukeutumisestani.

Vierailija
76/84 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hupparia voi käyttää minkä ikäinen tahansa. Itselläni se ei kuitenkaan ole työvaatteena sopiva mutta tämäkin riippuu työtehtävästä.

Vierailija
77/84 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huppareita ulkoiluvaatteiksi lenkille. 

Vierailija
78/84 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v ja käytän huppareita lähes päivittäin, omistan useita. Värit kyllä neutraaleja (mielestäni) eli mustaa ja harmaata lähinnä. Löytyy sekä vetoketjullisia että ilman vetoketjua, tällä hetkellä tykkään ehkä enemmän huppareista joissa ei ole vetoketjua. Jos nyt vaikka pyöräilen esim. töihin tai kauppaan, jalassa farkut ja päällä huppari, niin mikä olisi siis korvaava vaate hupparille? Tai niille farkuille? :D Saako collegepaitaa ilman huppua siis pitää tässä iässä? Ja mikä siinä hupussa on niin erikoista, onhan esimerkiksi ihan siisteissä ja fiksuissa takeissakin (esim. parkatakit) huppu?

Ja lisään, että itselläni on sellainen työ, että mielestäni siisti huppari on erittäin kätevä ja käytännöllinen työvaate. Siistillä tarkoitan, että ei haalistunut tai nyppääntynyt kangas. Näitä kulahtaneempia käytän sitten kotona ja koiralenkillä.

Vierailija
79/84 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupparissa ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka laittaa sen joka paikkaan. Esim kaverini, sama huppari, vuodesta toiseen joka paikassa koska KÄYTÄNNÖLLINEN. Kyllä muukin vaate voi olla käytännöllinen, mutta edustava, tyylikäs, siisti. Mun mielestä jos hupparin laitttaa kaikkialle, antaa ryhdittömän fiiliksen ulospäin.

Ei huppari edes ole käytännöllinen, se huppu on aina ulkovaatteita pukiessa tiellä 😃

Vierailija
80/84 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppariin en ota kantaa, mutta teepaita/lippis/shortsit/lenkkarit 40-50 vuotiaalla miehellä näyttää vain pahalta. Nuoremmallakin kyllä, ei sen puoleen.