Voi hemmetti! Mies on ottanut
mun tabletin mukaan reissuun, lapsille pelikoneeksi....miten mä saa mun Messengerin suljettua siitä iPadistä etänä...
apua!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:55"]Mulla toimii puhelimessa messenger ja viestit näkyy vaikka kirjautuukin ulos.
[/quote]
Pitää kirjautua ulos ja vaihtaa salasana, sitten ei toimi.
Facebookin asetuksista näkyy kaikki missä olet sisäänkirjautuneena ja sieltä pystyt myös kirjautumaan ulos messengeristä.
Miehesi lukee varmaan mielellään sun viestisi
Tsiisus, eikö kukaan osaa auttaa!?! Olen ihan paniikissa, en saa happea...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]
Porvoost päevee!
[/quote]
Mikä kohta tässä on epäuskottavaa?? Käyn nyt poistamassa ainakin kaikki aiemmat keskustelut, mutta oikeasti olen aika paniikissa.
No soitat miehelle ja pyydät sulkemaan. Mikä ongelma?
Siis kun miehes on reissussa, niin mikä tarve sulla on vietitellä salarakkaalle? Ettekö te ole jo panemassa?
Messenger lopetti pari vuotta takaperin..
Ap tarkoittaa varmaan fb messrngeriä jonka on asentanut iPadiin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:58"]Ap tarkoittaa varmaan fb messrngeriä jonka on asentanut iPadiin.
[/quote]
Eihä me tiedetä mitä hän tarkoittaa ja kristallipallostakaa ei nää. Voisi selkeemmin selostaa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:58"]Ap tarkoittaa varmaan fb messrngeriä jonka on asentanut iPadiin. [/quote] Eihä me tiedetä mitä hän tarkoittaa ja kristallipallostakaa ei nää. Voisi selkeemmin selostaa.
[/quote]
Messenger siinä appsissa lukee, sori jos lyhensin väärin :( -AP
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:50"]
Porvoost päevee!
[/quote]
Mikä kohta tässä on epäuskottavaa?? Käyn nyt poistamassa ainakin kaikki aiemmat keskustelut, mutta oikeasti olen aika paniikissa.
[/quote]
Onneksi ne ovat myös tallennettuna paikallisesti sinne ipadille jotta niitä pystyisi selaamaan myös offline-tilassa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:05"]
Porvoost päevee!
[/quote]
[/quote]
Onneksi ne ovat myös tallennettuna paikallisesti sinne ipadille jotta niitä pystyisi selaamaan myös offline-tilassa.
[/quote]
Ai miten niin? Ei mun mies mikän tietokonevelho ole, eikä osaa tuollaisisa offline-tilajuttuja.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:05"]
Porvoost päevee!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai miten niin? Ei mun mies mikän tietokonevelho ole, eikä osaa tuollaisisa offline-tilajuttuja.
[/quote]
Ethää sää voi tietää ja voi yllättää. Lapsetki voivat offlineen pistää myös kun nykyajan lapset ovat niin fiksuja.
Jos kyse on fb:n messengeristä niin käy vaihtamassa salasana/kirjautumassa ulos kaikista laitteista. Problem solved.
Kiitos! Eka kunnon vastaus, olet ihana!
Mulla toimii puhelimessa messenger ja viestit näkyy vaikka kirjautuukin ulos.