Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetti! Mies on ottanut

Vierailija
13.03.2015 |

mun tabletin mukaan reissuun, lapsille pelikoneeksi....miten mä saa mun Messengerin suljettua siitä iPadistä etänä...
apua!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:10"]

Kiitos! Eka kunnon vastaus, olet ihana!

[/quote] Ole hyvä. Jtkossa voit varmaan olla pettämättä?

Vierailija
22/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:10"]Kiitos! Eka kunnon vastaus, olet ihana!
[/quote]

Eipä kestä :-) Saanko suuhoidon kiitokseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten epäempaattista porukkaa täällä on! :( Asia ei liittynyt omaan pettämiseeni (en ole pettänyt), vaan ystäväni on tilittänyt minulle omia avio-ongelmiaan ja miehemme sattuvat myös olemaan kavereita. En todellakaan halua, että mieheni tietää kaikki ystäväni elämästä ja siitä paniikki. Heti kun huomasin, laitoin viestin ystävälleni ja poistin aiemmat keskustelumme. Nytpystyin taas vetämään henkeä...

Mutta, mitäpä jos te empaattiset mammat vaikka menisitte ulos ja nauttisitte päivän viimeisistä auringon säteistä. Tai ainakin lopettasitte maanisen palstailun! Kiitos tuolle joka antoi oikean ratkaisun ongelmaan :)

Vierailija
24/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]

Porvoost päevee!

[/quote]

Mikä kohta tässä on epäuskottavaa?? Käyn nyt poistamassa ainakin kaikki aiemmat keskustelut, mutta oikeasti olen aika paniikissa.

[/quote]

Onneksi ne ovat myös tallennettuna paikallisesti sinne ipadille jotta niitä pystyisi selaamaan myös offline-tilassa.

[/quote]

Ai miten niin? Ei mun mies mikän tietokonevelho ole, eikä osaa tuollaisisa offline-tilajuttuja.

[/quote]

Eipä siinä muuta tarvitse osata kuin sormella tökätä sitä Messenger sovelluksen kuvaketta. Onnistuu vähän huonommaltakin velholta.

Vierailija
25/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]

Porvoost päevee!

[/quote]

Mikä kohta tässä on epäuskottavaa?? Käyn nyt poistamassa ainakin kaikki aiemmat keskustelut, mutta oikeasti olen aika paniikissa.

[/quote]

Onneksi ne ovat myös tallennettuna paikallisesti sinne ipadille jotta niitä pystyisi selaamaan myös offline-tilassa.

[/quote]

Ai miten niin? Ei mun mies mikän tietokonevelho ole, eikä osaa tuollaisisa offline-tilajuttuja.

[/quote]

Eipä siinä muuta tarvitse osata kuin sormella tökätä sitä Messenger sovelluksen kuvaketta. Onnistuu vähän huonommaltakin velholta.

[/quote]

Viestit eivät näy jos on kirjautunut ulos. Pitäisi ensin tietää salasana ja kirjautua.

Vierailija
26/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:20"]

Uskomatonta miten epäempaattista porukkaa täällä on! :( Asia ei liittynyt omaan pettämiseeni (en ole pettänyt), vaan ystäväni on tilittänyt minulle omia avio-ongelmiaan ja miehemme sattuvat myös olemaan kavereita. En todellakaan halua, että mieheni tietää kaikki ystäväni elämästä ja siitä paniikki. [/quote]

No oisit selittänyt. Mistä kukaan voi tietää kun tollanen nysä avuton aloitus. "Apua, olen ihan paniikissa, en saa happea!" Paniikissa? Ja edelleen kysyn, miksi et voinut soittaa miehelle, selittää ja pyytää kirjaamaan ulos? Omituinen suhde taitaa olla.

Vierailija
27/27 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:20"]

Uskomatonta miten epäempaattista porukkaa täällä on! :( Asia ei liittynyt omaan pettämiseeni (en ole pettänyt), vaan ystäväni on tilittänyt minulle omia avio-ongelmiaan ja miehemme sattuvat myös olemaan kavereita. En todellakaan halua, että mieheni tietää kaikki ystäväni elämästä ja siitä paniikki. [/quote]

No oisit selittänyt. Mistä kukaan voi tietää kun tollanen nysä avuton aloitus. "Apua, olen ihan paniikissa, en saa happea!" Paniikissa? Ja edelleen kysyn, miksi et voinut soittaa miehelle, selittää ja pyytää kirjaamaan ulos? Omituinen suhde taitaa olla.

[/quote]

Huonosti selitin, mutta (koska) olin paniikissa. Mun mies ei oo niin kuin sun mies (ilmeisti)....ehkä se on sitten omituista, mutta olkoon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme