Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "alkoholia" olette juoneet raskaana illanistujaisissa?

Vierailija
13.03.2015 |

Juon yleensä punaviiniä. Onko joku löytänyt esim. ihan punaviiniltä näyttävän mehun huijaukseksi? Tai ovatko alkoholittomat punkut juotavia? Ja ovatko ne oikeasti täysin alkoholittomia?

Tiedän, että moni haluaa vastata, että mikset vain ole reilusti peittelemättä juomatta alkoholia tms. Mutta en nyt vain jaksaisi siitä seuraavaa tiedustelua. Helpoin olisi näin huomaamattomasti "juoda" ne muutama lasillinen, ja tähän pyydän neuvoja.

Löytyykö kokemusta? :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ravintolassa karpalomehua punkkulasiin. En edes väittänyt sitä miksikään kun seurueeni yksi jäsen totesi, että juon näköjään rose-viiniä. :D 

Vierailija
2/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton rose-viini (esim Light Live) on oikeesti hyvää. Löysin sen raskausaikana ja juon sitä edelleen vaikka oikeakin viini olis jo sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorauta vähän vettä cokikseen ja sano että se on vodkakolaa.

Vierailija
4/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa on iso valikoima alkoholittomia juomia.

Vierailija
5/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lopetin ne "illanistujaiset" kun tulin raskaaksi. Kannattaa kokeilla

Vierailija
6/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kippistelin yhdessä saunaillassa alkoholittomalla kuoharilla raskauden alkupuolella, kun tuli muutama kaveri saunomaan, enkä halunnut vielä kertoa. Kuohari oli tosiaan ihan 0%, mutta kuoharin ystävänä pitää todeta, että maku oli todella laimea, mutta näyttihän se ihan aidolta!

Vierailija
7/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join alkoholitonta kaljaa, jonka kaadoin eri tölkkiin. Maku oli varsin ok.

Vierailija
8/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mut siis mitä nää "kiertopullot" on joista moni mainitsi?? Me kyllä juodaan aina ihan vaan omista pulloista, ällöttää pelkkä ajatuskin, että joku joisi samasta. Jos pitää jotain väkeviä juoda niin sitä varten voi käyttää shottilaseja. Kuulostaa vähän WT meiningiltä tollaset kiertopullot.. Kiva siinä saada sitten joku pöpö ehdoin tahdoin kiertämään läpi koko porukalle, yök!

Vierailija
9/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vodka-tuoremehua ;). Tein itse omat 'drinkkini' ja vodkapullo oli jo valmiiksi avattu, niin ei kukaan ehtinyt pitää kirjaa, että minkä verran sitä kului. Eli join vain tuoremehua :D.

Vierailija
10/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa juomisen feikkaamiseen tms..

Mun suosikki on Kopperbergin karpalo, maistuu kivasti "oikealta". Ei niin että kaipaisin oikeaa alkoholin vaikutusta, musta on ihana maistaa siiderin sellanen aito ja se sellanen tietynlainen maku.

Toinen aika jees on Rainbow'n lonkerojuoma! Täysin alkoholiton, maistuu halpislonkulle, myydään 1,5l pulloissa.

Vierailija
11/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:59"]Minä tein noin viime pikkujouluissa. Raskaus oli ihan alussa silloin enkä tahtonut että kukaan ulkopuolinen saisi tietää. Vain muutamat tiesi. Tein vanhaan viinapulloon omat lantringit eli ihan vaan mehua mutta ei sitä kyseenalaistettu :D Ärsytti vaan kun monet tarjosi kokoajan ja pullot kiersi. Toiset oli niin humalassa ettei ne tajunneet etten edes juonut kun tarjottiin :D
[/quote]

Pikkujoulut, jossa juodaan vanhaan viinapulloon itse lantrattuja juomia suoraan pullosta ja tarjotaan muille samasta pullosta. Kyseessä täytyy olla 16-vuotiaat, tai tämän on pitänyt tapahtua joskus 70-luvulla.

Vierailija
12/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä opiskelijakekkereissä kyllä viinapullo kiertää. Tuskin kiertopullo mikään työssäkäyvien aikuisten juttu on :D

Vierailija
13/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holiton kuohari Alkosta, holiton bisse.
Menevät täydestä, kun sulla on ne lasissa. Älä juo kuin limsaa

Vierailija
14/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:02"]Miellä opiskelijakekkereissä kyllä viinapullo kiertää. Tuskin kiertopullo mikään työssäkäyvien aikuisten juttu on :D
[/quote]

Niin kuin ei raskauskaan ole opiskelijoiden juttu.

Vierailija
15/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:01"]

En mitään. Lopetin ne "illanistujaiset" kun tulin raskaaksi. Kannattaa kokeilla

[/quote]

Ai että raskaus on hyvä syy lopettaa kaverisuhteet?

Vierailija
16/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan otin aina ensimmäisen tarjotun juoman ja sitä sitten kanniskelin. Siihen aikaan kuusi vuotta sitten oli neuvolan ohje että lasin viiniä voi juodakin.

Vierailija
17/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin baarimikolta alkoholittoman juomn, joka näyttää alkoholilliselta. Sain karpalomehua ja vissyä -> karpalolonkeroa. Näön vuoksi nostelin myös skumppalasia huulille ja sopivassa välissä kippasin viemäriin.

Vierailija
18/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin puolikkaan lasillisen punkkua ruuan kanssa, siemailin siitä juomatta kuitenkaan joka kerta, pari suullista taisi mennä alas asti. Sitten kuljin sen saman lasin kanssa koko illan ja jätin johonkin pöydänkulmalle ennen kuin lähdin kotiin. Kaikki oli keskittyneitä omaan juomiseensa, tuskin kukaan huomasi.

Vierailija
19/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim Lähiömutsin raskausajan postauksissa vilkkuneet alkoholittomat oluet (ja nyt imetyksenaikaiset saunakaljat ja rentoutumisskumpat) olivat ihan todella korneja ja wt

Vierailija
20/36 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä ihmettelin samaa, että pullo kiertää, TÄH? Ei oo kyllä kiertäny edes opiskelijabileissä... Jokasella oma juoma; Pullo, tölkki tai lasi. Ihme wt-meininkiä joku pullon kierrättäminen!