Uimahallin saunassa lesbo tai mies, suhtaudutko...
...eri tavalla? Tämä kysymys on siis naisille.
Jos samassa saunassa istuu saman sukupuolen edustaja, joka voi kiihottua sinusta, ja eri sukupuolen edustaja, joka voi kiihottua sinusta, niin tuntuuko jompi kumpi kiusallisemmalta?
Ajatteletko koskaan uimahallissa muista naisista, että tuo saattaa olla lesbo?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:34"]
Samaa olen itsekkin aina ihmetellyt kuin nro 5.. Miksi ne lesbot/homot mielletään usein jotenkin seksihulluiksi, jotka kuola valuen ja silmät kiiluen tuijottavat ja ahdistelevat jokaista saman sukupuolen edustajaa? Eiväthän heterotkaan sillä silmällä tuijota jokaista vastaantulevaa!
[/quote]
Homofoobikoissa on tunnetusti ihmisiä, jotka ovat itsekin homoja. Itsekin ahdistuin homoista samalla tavalla, kunnes itsetutkiskelun kautta opin mistä oli kyse.
En ole koskaan miettinyt muiden uimahallissa kävijöiden seksuaalista suuntautumista. Miestä en haluaisi samaan pesuhuoneeseen tai pukutilaan, koska pitäisin sitä kiusallisena. En kuvittele, että mies automaattisesti olisi kiinnostuut katselemaan mua, mutta en vain ole tottunut haahuilemaan alasti vieraiden miesten kanssa samassa tilassa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:41"]
Jos uimahallissa tai kuntosalin pukkarissa tai vastaavassa paikassa homppeli tulee ehdottelee tai iholle, niin vastaus on nopea ja fyysinen.
Jos pitää ajatuksensa ominaan eikä häiritse mua kiimasilla katseilla saatika puheilla tai hipelöinneillä, niin aivan sama mitä miettivät.
[/quote]
Alkoi naurattaa, kun visualisoin sen "nopean ja fyysisen vastauksen" varmaan aika eri tavalla kuin tuo kirjoittaja ;)
Lesbona en kyllä yleisissä saunoissa kiihotu muista, joten olkaa ihan rauhassa vaan.
Mutta ihan mielenkiintoinen ajatus sinänsä, miksi lesbo samassa saunassa on ok mutta mies ei ole ok?
Minä istuin kerran Mäkelänrinteellä saunassa ja toisella puolella istui transu kulli pystyssä. Kyllä minä kiihotuin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:34"]
Samaa olen itsekkin aina ihmetellyt kuin nro 5.. Miksi ne lesbot/homot mielletään usein jotenkin seksihulluiksi, jotka kuola valuen ja silmät kiiluen tuijottavat ja ahdistelevat jokaista saman sukupuolen edustajaa? Eiväthän heterotkaan sillä silmällä tuijota jokaista vastaantulevaa!
[/quote]
Niinpä, näillä homokammoisilla on jokin outo oletus että homot ja lesbot iskevät jokaista vastaantulevaa ja katselevat kiimaisina pukkareissa. Voin sanoa, että pysyvät yleensä ns. omiensa pareissa ja kiinnostuvat vain toisista homoista ja lesboista, ihan rauhassa voitte heterot olla. Olen biseksuaali nainen ja sauna/pukuhuone/uimahalli on ehkä epäeroottisin paikka mitä tiedän, en todellakaan katso miehiä tai naisia siellä seksiseura mielessä. Eivät umpiheterotkaan niin tee, elleivät ole täysiä perverssejä.