Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahallin saunassa lesbo tai mies, suhtaudutko...

Vierailija
13.03.2015 |

...eri tavalla? Tämä kysymys on siis naisille.

Jos samassa saunassa istuu saman sukupuolen edustaja, joka voi kiihottua sinusta, ja eri sukupuolen edustaja, joka voi kiihottua sinusta, niin tuntuuko jompi kumpi kiusallisemmalta?

Ajatteletko koskaan uimahallissa muista naisista, että tuo saattaa olla lesbo?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kipeitä ihmisiä ovat eli ei voi suuttua syyntakeettomalle :)

Vierailija
2/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuohon sanoa mutta en mielelläni riisuudu työpaikan pukkarissa lesbon työkaverini edessä.
Sama kuin riisuutuisin miespuolisen työkaverin edessä. Yhtä kiusallista.
Koetan silleen nopeasti sujahtaa vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ajatusmaailma on sairas jos kuvittelet ihmisten kiihottuvan jossain uimahallin saunassa.
Mua ei kiinnosta tippaakaan kenen kanssa siellä saunassa olen niin kauan kuin kukaan ei riko henkilökohtaisen tilan ja koskemattomuuden sääntöä.

Vierailija
5/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lesbot tai homot jotenkin yliseksuaalisia? Onko heistä vaaraa siellä saunassa? Jos olisivat strap-on ojossa joka nurkan takana, niin ehkä vähän tykkäisin kyttyrää.

Vierailija
6/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu samalta. Mistä ees tietäisin onko joku lesbo ja mitä väliä? En jaksais tollasella vaivata päätäni. Mies ois eri asia kun tuntuis oudolta pelkästään se et se ois siellä.

Vierailija
7/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minä hetero nainen kiihottuisin heti vieraasta miehestä. Siihen nyt tarvitaan muutakin. En ole niin eläimellinen.

Vierailija
8/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:20"]

En osaa tuohon sanoa mutta en mielelläni riisuudu työpaikan pukkarissa lesbon työkaverini edessä. Sama kuin riisuutuisin miespuolisen työkaverin edessä. Yhtä kiusallista. Koetan silleen nopeasti sujahtaa vaatteisiin.

[/quote]

Mua hävettää sun puolesta.

Vierailija
9/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:28"]Tuskin minä hetero nainen kiihottuisin heti vieraasta miehestä. Siihen nyt tarvitaan muutakin. En ole niin eläimellinen.
[/quote]

Ajoin tällä takaa sitä, että tuskin lesbot kiihottuu musta noin vaan automaattisesti kun olen vaan nainen.

Vierailija
10/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät juurikaan kiihotu visuaalisesti, toisinkuin miehet. Eli vaikka tanssisit sambaa alasti lesbon edessä niin hän tuskin kiihottuu alastomuudestasi. Homoilla voi olla eriasia mutta uskoisin että he ovat aika hyvin kouluttaneet itsensä olemaan kiihottumatta täpärissä paikoissa.

Vierailija
11/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo saa tulla. Mies pysyköön poissa.

Vierailija
12/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekkin aina ihmetellyt kuin nro 5.. Miksi ne lesbot/homot mielletään usein jotenkin seksihulluiksi, jotka kuola valuen ja silmät kiiluen tuijottavat ja ahdistelevat jokaista saman sukupuolen edustajaa? Eiväthän heterotkaan sillä silmällä tuijota jokaista vastaantulevaa! 

Vierailija
13/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:33"]Lesbo saa tulla. Mies pysyköön poissa.
[/quote]
<3

Vierailija
14/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy sekasaunassa. Jos joku lesbo tai bi kiihottuu, niin siitä vaan. Mua harvoin yleisissä uimahalleissa alkaa kukaan kiihottamaan. Ainoastaan kerran oli yksi kaunisvartaloinen nainen. En jäänyt tuijottelemaan. Epäkohteliasta. Olen itse bi.

Vierailija
15/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä haittais ollenkaan istua lesbojen keskellä saunassa, en ole edes ajatellut asiaa. Ja käyn uimahallissa usein.

Heteronainen 29 v.

Vierailija
16/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun sama mulle. Riisuisin, hoitaisin hommani ja lähtisin, enkä kyttää mitä muut tekee/ajattelee..

Vierailija
17/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että pelkkä alaston naisvartalo ei tuo minulle mitään kiksejä. Mutta tämähän varmaan mainittinkin jo. T.Bi

Vierailija
18/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan häirinnyt ajatus siitä, että joku pukuhuoneessa on lesbo. Toisaalta en osaa vaivautua jonkun toisen potentiaalisten mielikuvien vuoksi. Ja eikö ne ajatukset ole omasta päästä lähtöisin, jos sellaisia miettisin?

Vierailija
19/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uimahallissa tai kuntosalin pukkarissa tai vastaavassa paikassa homppeli tulee ehdottelee tai iholle, niin vastaus on nopea ja fyysinen.

Jos pitää ajatuksensa ominaan eikä häiritse mua kiimasilla katseilla saatika puheilla tai hipelöinneillä, niin aivan sama mitä miettivät.

Vierailija
20/28 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on naisten saunasta, niin todellakaan en katso hyvällä jos sinne mies tuppautuu. Lesbo on ok, hänellä on ihan samanlainen oikeus saunoa kuin muillakin naisilla.