Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä
Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!
Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.
Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"
Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.
Kommentit (160)
läheti takaidin yöhön. mies suuttuo miksen ollu ilmottanu ettei voi tulla. Sanoun että
etää millo sä oot ilmottanu hei?,Vähän niinku sillonku sanoit mekkoo pinkiks ki se oli lohenpunanen
illan teemabiisi. ihan vaan koska mua ri oo vähään aoikaan naurattanu mikään korvilla kuunnwltava laulu yhtä paljo
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:35"]Minkä ikäsiä olette?
Mä ehdin yhden vuodenaikana opiskellessa juhlia sen, mitä tarvi, sitten on huomattavasti rauhallisempaa ollut meno, kun muutettiinvaimon kanssa yhteen.
En mää silloin 20-21-vuotiaana olisi jaksanutkaan "mäkätystä" ihan normi ryyppäämisestä. Muttase meni aika nopeaan ohi, kun asui sen vuoden yksin ennen yhteenmuuttoa.
Jos on melko tuore suhde(alle 2 v. yhdessä), anna miehes juhlia, mutta älä tee mitään sen hyväksi. Äläkä ota stressiä. Se muuttuu, jos välittää susta. Jos ei välitä, anna kenkää.
- laphilainen
[/quote]
Ai mrnee aika nopeaan ohi? Nyt kuutisen vuotta harrastanut tätä elämäntapaa millos se alkaa mennä ohi?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:33"]Pistät nyt vaan jonkun rajan tuohon hommaan tai tehkää kompromissi. Silloin tällöin (vaikka viikonloppuisin tai silloin, kun sinulla ei ole luentoja) yökyläilyt ok (mutta seuraavana iltapäivänä vieraat voisivat suoriutua kotiinsa tai muualle). Voisivat myös välillä mennä tuon kaverinkin luokse.
[/quote]
Ei. Mä oon töissä viikonloput, opiskelen viikot. Ymmärsin tänään, etten jaksa edes tuota kerran viikossa. Mä en vaan pysty siihen. Haluan viettää sunnuntaiaamut rauhassa. Edes paskalle ei pääse aamulla.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:33"]Pistät nyt vaan jonkun rajan tuohon hommaan tai tehkää kompromissi. Silloin tällöin (vaikka viikonloppuisin tai silloin, kun sinulla ei ole luentoja) yökyläilyt ok (mutta seuraavana iltapäivänä vieraat voisivat suoriutua kotiinsa tai muualle). Voisivat myös välillä mennä tuon kaverinkin luokse. [/quote] Ei. Mä oon töissä viikonloput, opiskelen viikot. Ymmärsin tänään, etten jaksa edes tuota kerran viikossa. Mä en vaan pysty siihen. Haluan viettää sunnuntaiaamut rauhassa. Edes paskalle ei pääse aamulla.
[/quote]
Ryyppääkö ne siellä vessassa? Pasko niskaan jos on tiellä.
Ota kolehti ja mene hotelliin yöksi. Jos on unelmien mies, niin eiköhän noista selvitä. Tai sitten sanot, että ne menevät hotelliin yöksi.
Mitä tapahtuu jos ilmoitat että vastedes työ-/opiskeluaamuinasi bileiden etko- ja jatkopaikka tulee olemaan kaverin osoitteessa?
Mulla oli vähän samantyyppinen mies. Erehdyin vielä naimisiin ja hankkimaan hänen kanssaan lapsia (joita en kadu, mutta ymmärrät mitä tarkoitan). Lasten ollessa pieniä hän löysikin sitten toisen. Erottiin jne. Myöhemmin paljastui, että oli baari-iltojen päätteeksi usein pettänyt.
Mutta: Miehesi ei taida (myöskään) olla onnellinen parisuhteessaan, tuntuisi hakevan kavereista ja ryyppäämisestä jotain mitä ei sinulta saa. Olisiko tämä mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:58"]Hanki oma asunto. Sen ei tarvitse tarkoittaa parisuhteen loppumista. Toki sitäkin voi miettiä, mutta ennen kaikkea te selvästi tarvitsette erilliset asunnot.
[/quote]
Tämä! Sano rauhallisesti että rakastat miestä mutta tämä yhdessä asuminen ei onnistu, kun kaverit menee sun kotonaviihtymisen edelle.
Kuulostaa painajaiselta, oon niin estynyt etten pystyis yhtään hengähtää. Ymmärrän tuon vessajutun täysin!!! Ei todellakaan pysty käydä rauhassa paskalla jos seinäntakana on lauma ääliöitä kuulemassa
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:56"]Mitä tapahtuu jos ilmoitat että vastedes työ-/opiskeluaamuinasi bileiden etko- ja jatkopaikka tulee olemaan kaverin osoitteessa?
[/quote]
Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Miehen kaverit suhtautuu muhun aavistuksen verran oudosti, niinkuin niillekin ois puhunut että oon joku mäkättävä pirttihirmu.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:33"]Pistät nyt vaan jonkun rajan tuohon hommaan tai tehkää kompromissi. Silloin tällöin (vaikka viikonloppuisin tai silloin, kun sinulla ei ole luentoja) yökyläilyt ok (mutta seuraavana iltapäivänä vieraat voisivat suoriutua kotiinsa tai muualle). Voisivat myös välillä mennä tuon kaverinkin luokse. [/quote] Ei. Mä oon töissä viikonloput, opiskelen viikot. Ymmärsin tänään, etten jaksa edes tuota kerran viikossa. Mä en vaan pysty siihen. Haluan viettää sunnuntaiaamut rauhassa. Edes paskalle ei pääse aamulla.
[/quote]
Ryyppääkö ne siellä vessassa? Pasko niskaan jos on tiellä.
[/quote]
Ah, joku joka on unohtanut millaista on asua minikaksiossa <3 Meidän vessa on eteisessä, josta kuuluu _aivan_ kaikki olohuoneeseen. Siis sekin, että esim. avaat kosteusvoiteen kannen.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu?
[/quote]
Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]
Ai on hyvä mies, vaikka ryyppää viikottain ja loukkaa sua yhtä usein? Sulla on aika matalat kriteerit.
[/quote]
Vau. Ootte aika kipakoita tapauksia sanojen suhteen.
Täähän on parempaa kuin terapia. Pitäis avautuu useammin! Ja btw tää ei ollut yhtään sarkasmia. Kuullostaa siltä muttei ollut. Nyt istun tyhjässä kämpässä, katon netflixiä ja nautin hiljaisuudesta. Ilman meikkiä. Nyt on hyvä. Pian avautuu punkkupullo. Oon ansainnu lasillisen viiniä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu?
[/quote]
Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]
Ai on hyvä mies, vaikka ryyppää viikottain ja loukkaa sua yhtä usein? Sulla on aika matalat kriteerit.
[/quote]
Vau. Ootte aika kipakoita tapauksia sanojen suhteen.
Täähän on parempaa kuin terapia. Pitäis avautuu useammin! Ja btw tää ei ollut yhtään sarkasmia. Kuullostaa siltä muttei ollut. Nyt istun tyhjässä kämpässä, katon netflixiä ja nautin hiljaisuudesta. Ilman meikkiä. Nyt on hyvä. Pian avautuu punkkupullo. Oon ansainnu lasillisen viiniä.
[/quote]
Tää on ulkopuolisen näkökulma. Teillä ei oo sweettalkkia eikä mun rakkaushormooneja, pelkkää kylmää faktaa. Hyvin mielenkiintoista.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:09"]Kuulostaa painajaiselta, oon niin estynyt etten pystyis yhtään hengähtää. Ymmärrän tuon vessajutun täysin!!! Ei todellakaan pysty käydä rauhassa paskalla jos seinäntakana on lauma ääliöitä kuulemassa
[/quote]
Ihanaa kuulla muista supervieraskoreista-semi-antisosiaalisista ihmisistä. Ei niin että vihaisin muiden ihmisten seuraa. En vaan halua niitä kotiini :D
Ei se miehen ajattelemattomuus poissulje sitä että se ei kunnioita sinua. Jos olisi kierompi, osaisi teeskennellä kunnioitusta. Nyt sentään näyttää suoraan ettei arvosta sinua tai sinun toiveitasi OMASSA KOTONASI lainkaan.
Itse olin ikäisenäsi miehesi asemassa. Ei mua kiinnostanut, mitä mieheni halusi omassa kotonaan vapaa-ajallaan tehdä, vaan saatoin esimerkiksi tuoda keskellä päivää ölisevän kaverilauman kännissä meille kotiin mieheni syntymäpäivänä syömään kaikki miehen synttäriherkut, kun miehellä oli yövuoro töihin samana iltana. Petin miestä myös mennen tullen.
Minäkin neuvoisin hankkimaan omat kämpät. Kun ei ole omaisuutta jaettavana, on helpompi punnita parisuhteet hyvät ja huonot puolet rauhassa. Erilliset asunnot myös antaa miehellesi mahdollisuuden näyttää todellisuudessa, kumpi on tärkeämpää - yhdessäolo kavereiden vai tyttöystävän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:53"]Ei se miehen ajattelemattomuus poissulje sitä että se ei kunnioita sinua. Jos olisi kierompi, osaisi teeskennellä kunnioitusta. Nyt sentään näyttää suoraan ettei arvosta sinua tai sinun toiveitasi OMASSA KOTONASI lainkaan.
Itse olin ikäisenäsi miehesi asemassa. Ei mua kiinnostanut, mitä mieheni halusi omassa kotonaan vapaa-ajallaan tehdä, vaan saatoin esimerkiksi tuoda keskellä päivää ölisevän kaverilauman kännissä meille kotiin mieheni syntymäpäivänä syömään kaikki miehen synttäriherkut, kun miehellä oli yövuoro töihin samana iltana. Petin miestä myös mennen tullen.
Minäkin neuvoisin hankkimaan omat kämpät. Kun ei ole omaisuutta jaettavana, on helpompi punnita parisuhteet hyvät ja huonot puolet rauhassa. Erilliset asunnot myös antaa miehellesi mahdollisuuden näyttää todellisuudessa, kumpi on tärkeämpää - yhdessäolo kavereiden vai tyttöystävän kanssa.
[/quote]
:( Jotenkin otti sydämmestä toi synttäriherkkujen syöminen. Julmaa.
Tässä harkitaan. Osaaks kukaan suositella mitään dokumenttii netflixiltä?
Vai potentiaalinen tulevien lapsien isä? Viikoittain ryyppäämässä, jeah, great! Vauvan tullessa moni lapseksi jäänyt mies ei kestä arkea ja alkaa ryypätä yhä enemmän.
Sellasta. Hän ei sitten oo ilmoittanut mitään tai tullut kotiin.
Viimeset shotit oli huono idea. En ymmärrä mitä teen elämälläni. En mä käyttäydy näin. Huusin eilen kurkku suorana mitä en ole tehnyt koskaan elämässäni. Kotona ei ollut lupaa huutaa.
Miehen aito ällistys ja suuttumus siitä, ettei päässytkään automaattisesti puolituttujensa kanssa meille nukkumaan sai mut jotenkin flippaamaan.
Itkeskelin eilen töissä koska on niin kulutettu olo. Musta tuntuu, että tää stressi tekee mut hulluksi.
Trin äsken joyain merkittävää!!!
Ne oli taad tulossa meille! Luonolisesti soitamatta ja kysymätyä tai miyään. No eipäs mahtunutkaan!! Mun kacerit olikin jo paikaöla! Tulib raportoimaan tänne loska oon saanu niin tsempavya viestejä ja ootte lauttanu nut ajattelee. Tempasin sit eilen jo toin tytät meille!
Kiiros hei kauheesti ootte kauheen ihabii. mul on hirveet öaineet kodista ja koulusta ja mä ansaitseb että saan edes levätä
kiutos ootte powermammoja.