Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naishoitajien puolisoille kysymys

Vierailija
13.03.2015 |

Oletteko koskaan miehet mustasukkaisia siitä kun hoitajapuolisonne näkee,pesee,koskettelee ja käsittelee alastomia nuoria ja vanhoja miehiä työssään ?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:13"]

Oletteko koskaan miehet mustasukkaisia siitä kun hoitajapuolisonne näkee,pesee,koskettelee ja käsittelee alastomia nuoria ja vanhoja miehiä työssään ?

[/quote]

rehellisesti sanoen: olen

Vierailija
2/40 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä, en todellakaan. Työn puolesta apua tarvitsevien hoitaminen on mielestäni kaukana seksuaalisesta toiminnasta, josta ''pitäisi'' olla mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että te miehet olette sitten lapsellsia...

Vierailija
4/40 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
5/40 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, sehän on niille työtä... Omaa fanatasiaanne jos arvelette että siihen liittyisi jotain seksuaalista.... lääkäri jolla on sh-vaimo ja sh-työttöystävä...

Vierailija
6/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on seksuaalinen vaikka sitä voi peitellä. Kyllä nuorem miehen iso kalu tai miksei vanhemmankin riittää puheenaiheeksi porukassa. Kaikki eivät tosiaankaan voi peseytyä itse siis nuoretkaan ja kyllähän se aiheuttaa kaikenlaisia tilanteita, mutta ne hoidetaan ammattimaisesti :)

Vierailija
7/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos potilaalla on kivikova seisokki koko pesu session ajan. Eikö se edes häiritse tai pistä mielikuvitusta liikkeelle. Kait sitä nyt voi olla ihan ihmisen näköisiäkin potilaita.

Vierailija
8/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jollain seisoo niin sitten odotetaanneytä se laskee eli annetaan rauha.

Vierailija
9/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselläni olisi esim. kolarista johtuen kädet pois pelistä ja vähänkin ihmisen näköinen hoitsu saippuoisi mun terskaa, niin taatusti olisi kanki kovana.

Vierailija
10/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siellä se saippuoi kolaripotilaiden terskoja kaiket päivät ja mä olen ihan mustiksena kotona... NOT. Kiinnostaisko jotain miestä saippuoida potilaiden pilluja kaiket päivät. Varmaan hirveän eroottista vuodesta toiseen.

Vierailija
11/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muuten hoitaja antaa käsihoitoa, jos kyse on tervejärkisestä pitkäaikais potilaasta, jolla halut on tallella mutta masturboiminen mahdotonta. Tarkoitan siis, jos hoitaja itse hyvää hyvyyttään sen tekee, ei velvollisuudesta.

Vai annetaanko niille "jarrua", niin kuin intissä sanottiin.

Vierailija
12/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 07:16"]Joo, siellä se saippuoi kolaripotilaiden terskoja kaiket päivät ja mä olen ihan mustiksena kotona... NOT. Kiinnostaisko jotain miestä saippuoida potilaiden pilluja kaiket päivät. Varmaan hirveän eroottista vuodesta toiseen.
[/quote] no on pilluja ja pilluja. Mutta eihän Suomessa ole tasa-arvoa tässäkään asiassa. Kuten ei uimahallien pesu- ja pukuhuoneiden siivouksessakaa.

Vierailija
13/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, siellä se saippuoi kolaripotilaiden terskoja kaiket päivät ja mä olen ihan mustiksena kotona... NOT. Kiinnostaisko jotain miestä saippuoida potilaiden pilluja kaiket päivät. Varmaan hirveän eroottista vuodesta toiseen".

Älä nyt vedä herneitä nenään. Jos olisi asiallisen näköinen potilas jne, kyllä minä saippuoisin pilluja vaikka ihan joka päivä. Kyllä siinä sitten jokunen asiattomankin näköinen menisi, toki ymmärrän, että yleensä ne on näitä jälkimmäisiä.

Kaikki kunnia tuolle ammattiryhmälle, raskas duunihan tuon täytyy kaikinpuolin olla.

Vierailija
14/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 07:18"]Saako muuten hoitaja antaa käsihoitoa, jos kyse on tervejärkisestä pitkäaikais potilaasta, jolla halut on tallella mutta masturboiminen mahdotonta. Tarkoitan siis, jos hoitaja itse hyvää hyvyyttään sen tekee, ei velvollisuudesta.

Vai annetaanko niille "jarrua", niin kuin intissä sanottiin.
[/quote] Tottakai saa ja tarvittaessa pitääkin. Henkinen hyvinvointi nopeuttaa paranemista.

Vierailija
15/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:03"]

Höh, sehän on niille työtä... Omaa fanatasiaanne jos arvelette että siihen liittyisi jotain seksuaalista.... lääkäri jolla on sh-vaimo ja sh-työttöystävä...

[/quote]

Kukaanko ei tajunnu, että tää kommentti on sairasta piilo paskaa? 

Vierailija
16/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista, että mieslääkäreillä on suhteita naishoitajiin, olipa varattuja tai vapaita. Kiinnostukset siis aivan muualla kuin sairaitten elimissä muuten kuin työn osalta. Ammattiveli tai -sisko on se, mitä halutaan.

Vierailija
17/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voin kyllä ihan sanoa, että ikinä siinä kusia pestessä tai jarruraitakalsareita riisuessa ei kyllä oo tullu mieleenkään mitkään eroottisuudet vaikka kuinka ois miehellä mittavaa varustusta.
Aatella! Eräälläkin muutamakymppisellä tummaihoisella neliraajahalvaantuneella seisoo joka kerta ku intiimialueita pestään tms.. Hymyilee vaan pervosti ja sanoo joka kerta, että nyt meni mulkku väärään lahkeeseen ku housut on taas päällä. Jotkut tyhmät vielä  uskoo ja vaihtaa lahjetta eikä tajua, että ukko vaan haluu, että kosketaan.
Inhottavaa! Ei todellakaan kiihottavaa missään mielessä.

Vierailija
18/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä mistään kiihottumisesta on kirjoittanut?

Vierailija
19/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 07:55"]

Joo voin kyllä ihan sanoa, että ikinä siinä kusia pestessä tai jarruraitakalsareita riisuessa ei kyllä oo tullu mieleenkään mitkään eroottisuudet vaikka kuinka ois miehellä mittavaa varustusta.
Aatella! Eräälläkin muutamakymppisellä tummaihoisella neliraajahalvaantuneella seisoo joka kerta ku intiimialueita pestään tms.. Hymyilee vaan pervosti ja sanoo joka kerta, että nyt meni mulkku väärään lahkeeseen ku housut on taas päällä. Jotkut tyhmät vielä  uskoo ja vaihtaa lahjetta eikä tajua, että ukko vaan haluu, että kosketaan.

[/quote] Miksi ottaa esiin epämiellyttäviä tapauksia, kun niitä miellyttäviäkin on ihan varmasti.

Vierailija
20/40 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 07:55"]

[/quote] Sama kuin vanhainkodin hoitaja valittaisi, että kylläpä täällä on vanhoja ihmisiä. Mitähän arvoa kuvittelit tuovasi tähän keskusteluun. Hauki on kala? Onko?