Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestysongelma: kannatan liberaalia yhteiskuntaa ja samalla (ov)

Vierailija
13.03.2015 |

Olen ulkosuomalainen ja olen alkanut tulla siihen tulokseen, etta maahanmuuttopolitiikkaan on saatava muutos. Kannatan väkivaltarikollisten karkoittamista (ei-kansalaisten siis) ja kovempia tuomioita seksuaalirikollisille. Samalla kannatan vahvasti liberaalia ja tasa-arvoista yhteiskuntaa ja poliittinen näkökantani on vasemmalle kallellaan. 

Olen korkeasti koulutettu lähes kolmekymppinen sinkkunainen jos sillä nyt on mitään väliä. Aikaisemmin olen äänestänyt vasemmistoliittoa ja vihreitä. En haluaisi äänestää Perussuomalaisia, koska puoleen arvot maahanmuuttoasioita lukuunottamatta ovat niin kaukana omistani. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:51"]

Voit unohtaa liberaalin, avoimen oikeusvaltion, jos muslimit tulevat enemmistöksi. Persuja äänestämällä pikemminkin varmistat, että sellainen täällä säilyy.

[/quote]

Jollekin menee taas pelottelut jostain muslimi-invaasiosta aivan täydestä. Se, että muutamat ääriajattelijat jaksavat kerran viidessa tappaa muutaman kymmenen eruooppalaista ei nyt ole ihan sama asia kuin se, että muslimit suunnittelevat jotain laajamittaista lännen invaasiota.

Se mitä lännesssä ei (tarkoituksella) uutisoida on se, että muslimit tappavat oikeasti paljon enemmän toisiaan kuin meitä vääräuskoisia. Jokaista muslismin tappamaa vääräukostaista kohden muslimi tappaa varmaan tuhat muslimia. Islam ei todellakaan ole mikään yhtenäinen uskonto, vaan pikemminkin pistoutunut useisiin eri aatesuuntiin ja eri aatesuuntien ovat yhtä vihamielisiä muita aatesuuntia kohtaan, kuin ovat meitä vääräuskoisia kohtaan.

Siksi joku yhtenäinen islaminen valtio tai etenkin joku muslimi-invaasioa euroopassa on täysi mahdottomuus. Eivät tule edes keskenään toimeen ja keskittyvätkin tappamaan toisiaan.

[/quote]

Tota, pitäisikö sen että muslimit tappavat myös toisiaan minkä kerkeävät olla jotekin positiivinen asia? Minulle on aivan sama kehen muslimit kohdistavat väkivallantekojaan, pääpointti on se, että silmitön väkivalta on niin yleistä. Sama pätee etelä-Intiassa tapahtuviin joukkoraiskauksiin - en haluaisi näiden raiskaajien arvomaailman jakavia ihmisiä asumaan naapuriini, oli uskonto mikä hyvänsä. 

Käsittääkseni ihmisiä lähinnä häiritsee se, että monen islaminuskoisen maan kulttuuri on törmäyskurssilla länsimaisen kulttuurin kanssa ja integroituminen suuntaan tai toiseen on vaikeaa tai mahdotonta, ei se että islamilainen maailma masinoi vallankaappausta lännessä (wtf?)

AP

Vierailija
42/42 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voi olla trolli, mutta jos on niin taitava sellainen. On nimittäin ihan totta, ettei ihan helpolla löydä ihmis-ja ympäristöarvoja kannattavaa jokseenkin konservatiivista puoluetta. Esim. minä olen vaalikoneiden mukaan viher-persu. Ei sellaista puoluetta olekaan, joka minun arvoihini sopisi. Persut ei joka tapauksessa tule kyseeseen sivistymättömän ja ruman kielenkäyttönsä sekä sovinisminsa takia. Tulen äänestämään vihreitä ympäristöarvojen takia, vaikka puolue on liian liberaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä