Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä englanti yo kevät 2015

Vierailija
13.03.2015 |

Miten meni? Omasta mielestä tekstit oli hyvin vaikeita. Oikeaa vastausriviä odotellessa..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti saan kuuntelusta sen 80-85p, nyt helpossa tippu 73pisteeseen, mutta kirjallinen meni hyvin. Mun mielestä se ei kyllä ollut vaikea, vaikka haastava kyllä. Se hawkingin uus otsikko juttu jäi ärsyttämään koska se oli kirja arvostelu joka oli siitä space and time jutusta ja ei mikään sen Bio joten musta se A mikä oli oikein oli vähän outo vaihtoehto.. Toinen oli se motivaational speaker, mikä ei kyl suoraan oo hyvien elintapojen puolestapuhuja ainakaan to my knowledge and understanding :'D no tulee mitä tulee, uusin joka tapauksessa. Nyt tulee joko m/e kun Normisti vahva e/L

Vierailija
2/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla tuli perseen alla tuli koetta tehtyä... Vaikea siis oli mielestäni. Varsinkin rakenneosio oli mielestäni hepreaa ja luetunymmärtämisen avot jokseenkin tautisia. Tein esseen myös ykkösaiheesta, mutta mitä siinä nyt siis piti kirjoittaa? Itse ymmärsin, että kysymys on nimenomaan Bondista, ja kirjoitin uudelle Bond-leffalle alun (joka oli tosin jännittävyysasteeltaan kaukana trilleristä), mutta ilmeisesti olisi voinut kirjoittaa minkälaisen trillerin tahansa? Mietin, ovatkohan molemmat sitten oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks joka ei tuu olemaan ylioppilas never ei millonkaan! Kuuntelu kelluu siellä 50p hujakoilla ja kirjallinen aivan penkin alle! Onkohan mulla edes toivoa... Enkun opelle tosin tämän päivän koetta palauttaessa sanoin että varaa paikan syksyn kertauskurssilta (syvä huokaus)

Vierailija
4/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itse siis tein 1. Oman tarinan ja monet kaverit teki bondista. Luulen, että molemmat pitäisi hyväksyä. Jos ei niin laitan kyllä valitusta, koska ei tarkkaan sanottu että bondista :D

Vierailija
5/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaikein koe ikinä. Itse olin uusimassa syksyistä C:täni, joka jäi 2 pisteen päähän ämmästä. Ihme jos nyt tulee edes tuo C. Ihan järkyttävän vaikeat avot, ja oikeastaan aivan kaikki. Millä kurssilla on opeteltu poliittista sanastoa? Ite oon käynyt kurssit 1-7 enkä muista yhdeltäkään kurssilta. Paska fiilis jäi

Vierailija
6/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ihan mahoton koe! Ja kaikki keneltä oon kysyny, paitsi enkussa hirveen hyvä poikaystäväni, on sanonu samaa! Opettajienki kans pääsin juttusille just kokeen jälkeen ja sanoivat, et olivat todennu harvinaisen vaikeeks iha vaa silmäilylläki. Eivät ollu siis vielä tarkemmi kattonu tehtäviä.Tasoni on yleensä vahva E, tai jopa L, mut nyt kyllä huolestuttaa. Aine tais kuitenki onneks mennä hyvin! Kirjotin tähtitieteestä. Näin just unta että sain siitä 95 pistettä. xD Ei mahoton, ku edellisestä harjotusesseestäki opettaja anto noi pisteet. Yhen virheen kyl tiiän tehneeni.. en osannu kirjottaa fascinatingia oikein. c jäi uupumaa välistä. Harmi ku käytin sitä sanaa vieläpä kahesti. Ja onneks kuuntelusta on pohjalla jo 80/90!

Vierailija
7/37 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeen vaikea oli, hyi sentään. Essee oli tehtävistä helpoin ja kivoin :D Kirjoitin kirjeen Putinille ja valitin homovastaisuudesta ja Ukrainan tilanteesta

Vierailija
8/37 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe oli musta tosi helppo ja sain ne 282pistettä. Enkusta k.a onki 10 ja muutenki oon 2 kielinen ainoa hieman vaikeahko kohta oli se ihmeen laiva teksti siinä tuli peräti 2 virhettä

Vierailija
9/37 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tuloksia olette saaneet? 

Vierailija
10/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avot ihan hepreaa..

Vierailija
11/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liian osittain liian helppo, eli helppo niille ketkä on hyviä... Kyllä nyt pelottaa pisteiden kanssa. Essestä tuli kauniisti sanottuna paska ja lintujenbongaustehtävä täysin persiilleen. Niin ja kuunteluissa mokasin yhdeksän pistettä.
Eli 299-50-25-9, eli 215. Eli viime kevään rajoilla C... Voi pyllerrys! Mulla kuitenkin enkun ka. sen 9,25..

Vierailija
12/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaaaaaa meni plörinäks

Vierailija
13/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avot oli tosi vaikeita. Monivalintarivistä ei oo mitää käsitystä miten meni..

Vierailija
14/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä vaikea YO.. Tai että, jos vertaa aikaisempiin YO-kokeisiin, niin oli kyllä paljon haastavampi. Varsinkin luetunymmärtämiset!

Vierailija
15/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:37"]

Oli kyllä vaikea YO.. Tai että, jos vertaa aikaisempiin YO-kokeisiin, niin oli kyllä paljon haastavampi. Varsinkin luetunymmärtämiset!

[/quote]

Itse mietin ihan samaa, luulin ensin että olen vain niin paska, että tuntuu vaikealta. Kaikki kaveritkin sanoi että vitun vaikea verrattuna edellisiin vuosiin.

Vierailija
16/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Tein viime syksynä kokeen ja olin nyt uusimassa. Eipä taida arvosana nousta :D ihan hullun vaikea koe, avaruusfysiikkaa, aukkotäyttö historiankirjasta ja sitten esimerkiksi ne "partainen" täytöt... Onko tuo edes suomea, eikö parrakas olisi parempi ;) ärsyttää, kun laitoin beardy ja vastaus oli bearded. Sama, mokasin tyhmästi laittamalla for the biggest part of the year vaikka kyseessä idiomi for the best part of the year... Ja ne avot, en edes aloita niistä :D

Vierailija
17/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä esseen valitsitte?

Vierailija
18/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas oli helpompi ku syksyllä. Avot tosin vaikeita..

Vierailija
19/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, onko eroa vastasiko from time to time vai every once in awhile.. Mulle noi kuulostaa melkeinpä samalta tarkoituksessa "aika ajoin"

Vierailija
20/37 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa jotain teidän monivalinta vastauksia!!!