Monenko miehen peniksen olet nähnyt ?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ainakin 10 teinipillua. -mies35v.
Siis missä, jos olet nähnyt oikeasti (hyväksikäyttänyt), olet sairas....
Olen suorittanut penetraation kyseisiin pilluihin, mutta itse ovat aina pyytäneet sitä, en ole tehnyt sitä väkisin, mutta tosi hyvältä ovat tuntuneet...piukkoja...-mies35v.
Jokusen kymmentä, joista kolme seksikumppaneita. Saunassa ja uimassa niitä tulee nähtyä, Suomessa kun ollaan. Sekasaunakulttuurin ylläpitäminen on mulle kunnia-asia, niin perheen kuin kavereidenkin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Jokusen kymmentä, joista kolme seksikumppaneita. Saunassa ja uimassa niitä tulee nähtyä, Suomessa kun ollaan. Sekasaunakulttuurin ylläpitäminen on mulle kunnia-asia, niin perheen kuin kavereidenkin kohdalla.
Siis olet nähnyt mieskavereiden penikset myös, ei ainoastaan seksikumppanien. Eli mieskaverisikin on nähnyt sinut alasti. Eikö se häiritse sinua lainkaan ?
Jos ei lasketa elokuvia yms, niin "luonnossa" olen nähnyt parisenkymmentä. Ja koska ollaan Suomessa, niin ei todellakaan kaikkien kanssa ole vehdattu. En pidä peniksen näkemistä tippaakaan eroottisena, joten minusta on ihan luonnollista vaikkapa saunoa tai uida mökillä kaverimiesten kanssa. Tuijottamaan en jää, mutta toki nähnyt olen.
Kolmen seksin merkeissä. Sitten tulee itsensäpaljastajat jne, joita en laske mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei lasketa elokuvia yms, niin "luonnossa" olen nähnyt parisenkymmentä. Ja koska ollaan Suomessa, niin ei todellakaan kaikkien kanssa ole vehdattu. En pidä peniksen näkemistä tippaakaan eroottisena, joten minusta on ihan luonnollista vaikkapa saunoa tai uida mökillä kaverimiesten kanssa. Tuijottamaan en jää, mutta toki nähnyt olen.
...ja koskapa samaan tapaan vastanneelta kysyttiin eikö häiritse, että kaverimiehet ovat nähneet minut alasti, niin vastaanpa minäkin, että ei häiritse. Mieheni kuuluu samaan kaveripiiriin ja olemme tunteneet toisemme vuodesta nakki ja muusi. Ei siinä ole mitään eroottista, alastomuus on luonnollista. (Emme ole nudisteja, vaan ihan tavallisia suomalaisia.)
Alle 20 siis livenä ihan omien silmieni edessä. En ole kuitenkaan edes nähnyt kaikkien panojeni penistä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole normaali nainen jos alaston penis ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suorittanut penetraation kyseisiin pilluihin, mutta itse ovat aina pyytäneet sitä, en ole tehnyt sitä väkisin, mutta tosi hyvältä ovat tuntuneet...piukkoja...-mies35v.
Vähän samaan aiheeseen liittyen olen kokenut vastaavaa teinipoikien kanssa, ovat tosi innoissaan olleet kun ovat saaneet vähän vanhempaa naista ja seksiopetusta
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on tarkoitettu naisille ?
Livenä? Noin 90:n kanssa olen ollut sängyssä, joten ainakin sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa.. jos miehet todella yleisemminkin ajattelevat noin, niin se varmaan selittää heidän halunsa paljastella itseään ja lähetellä kikkelikuvia pyytämättä.
Uskallan sanoa, että on hyvin harvinaista, että nainen kiinnostuisi vieraan miehen peniksestä. Sen näkemisestä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa.. jos miehet todella yleisemminkin ajattelevat noin, niin se varmaan selittää heidän halunsa paljastella itseään ja lähetellä kikkelikuvia pyytämättä.
Uskallan sanoa, että on hyvin harvinaista, että nainen kiinnostuisi vieraan miehen peniksestä. Sen näkemisestä siis.
Puhu vaan omasta puolestasi. Kyllä miehet ja naiset katsovat vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimiä jos on mahdollisuus. Toisin naisilla ne ovat piilossa....eivätkä yleensä näy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet nähnyt mieskavereiden penikset myös, ei ainoastaan seksikumppanien. Eli mieskaverisikin on nähnyt sinut alasti. Eikö se häiritse sinua lainkaan ?
Ei häiritse. Ei alastomassa vartalossani ole mitään hävettävää. Ihan samalla tavalla kuin muutoinkin voi alastomana jutella kaverin kanssa, oli kyseessä sitten sauna tai pesuhuone. Tuijottaminen on tietysti etikettimoka. Yleisestikin vastustan alastomuuden seksualisointia ja sukupuolten erottelua, vieraiden kulttuurien hapatusta moiset. Ennen vanhaan talon väki saunoi yhdessä, miksei nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi. Kyllä miehet ja naiset katsovat vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimiä jos on mahdollisuus. Toisin naisilla ne ovat piilossa....eivätkä yleensä näy
Katsominen on eri asia kuin olla kiinnostunut jostain. Katson minä toisten naisten rintoja ja kroppaakin, mutta ei se herätä kiinnostustani niihin eroottisessa mielessä, mihin edellä ymmärtääkseni normaalius-kommentilla viitattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaan aiheeseen liittyen olen kokenut vastaavaa teinipoikien kanssa, ovat tosi innoissaan olleet kun ovat saaneet vähän vanhempaa naista ja seksiopetusta
Uskoisin, että kyllä se vaikuttaa negatiivisesti teinipoikien tunne-elämään. Jos tuo on totta, niin pojat tuntevat varmasti hyväksikäytetyksi itseään. Eivät ne pojat ole kiinnostuneista vanhemman naisen opetuksista.
Monenko naisen hävyn olet nähnyt ? (KYSYMYS MIEHILLE)