Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-luvulla oli nuorten miesten kulta-ajat

Vierailija
13.03.2015 |

Miehiä oli kuollut paljon sodassa, niin oli miesten markkinat. Jokainen tavallinen mies sai 50-luvulla naisen sormia napsauttamalla, pääsi nuorena naimisiin ja leikkimään perhettä. Nyt elämme 2010-luvulla feminisaatioisessa valtiossa, jossa vallitsee sukupuolten välinen sota ja miesviha. Huvittaa vieläkin kuunnella noita 30-40 luvulla syntyneiden miesten tarinoita "Silloin kun minä olin nuori niin kyllä niitä tyttöjä silloin oli".. Ennen riitti tavallinen työssäkäyvä mies. No ei riitä enää: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1425610215390.html

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä riitä tavallinen nainenkaan. Pitäisi olla xxs-kroppa E-kupin rinnoilla ja hyvä, pyöreä peppu. Jos yhtään valittaa mistään, niin vaihdetaan uuteen naiseen.

Vierailija
2/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:15"]

No eipä riitä tavallinen nainenkaan. Pitäisi olla xxs-kroppa E-kupin rinnoilla ja hyvä, pyöreä peppu. Jos yhtään valittaa mistään, niin vaihdetaan uuteen naiseen.

[/quote]

Ei tarvitse. XS-kokoinen kroppa A-kupin rinnoilla olisi juuri passeli. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että sotatraumojen hoitaminen juopottelulla oli kulta-aikaa suomalaiselle miehelle?

Öisin heräilit kylmään hikeen ja omaan huutoosi.

Vierailija
4/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:15"]

[/quote]

Tuo rintojen koko ei ole totta. Toisin kuin monet naiset kuvittelevat, yllättävän suuri prosentti miehistä - minun henk.kohtaisen arvion mukaan jopa 50 % - suosivat pienempiä rintoja. Mutta muuten olet oikeassa; kehon pitää tosiaan olla timmi, ja pepun treenatun pyöreä.

T: Mies, 30-v.

Vierailija
5/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jukoliste. Aihe on "kyllä ennen oli paremmin" ja nyt jo jankataan siitä, millaiset tissit naisella pitää olla.

Ristus.

Vierailija
6/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota tunnetusti onkin parasta aikaa. Ap, pistä joskus kone kiinni ja ala vaikka lukea kirjoja. Juttusi menevät ain vain päättömimmiksi.

Vierailija
7/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinusta paras tilanne on se, että suurin osa miehistä kuolee, jotta jokainen henkiin jäänyt surkimus voisi muka valita parhaat päältä? Olet sairas. Tajuatko minkälaista tuskaa sota aiheuttaa ja minkälaisia jännitteitä syntyy yhteiskuntaan jossa toinen sukupuoli on aliedustettuna?

Vierailija
8/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:15"]

[/quote]

Tuo rintojen koko ei ole totta. Toisin kuin monet naiset kuvittelevat, yllättävän suuri prosentti miehistä - minun henk.kohtaisen arvion mukaan jopa 50 % - suosivat pienempiä rintoja. Mutta muuten olet oikeassa; kehon pitää tosiaan olla timmi, ja pepun treenatun pyöreä.

T: Mies, 30-v.
[/quote]

Suurin osa miehistä on kylläkin läskejä porsaita jotka suosivat ihan vain niitä naisia, jotka ovat samanlaisia kuin he.

Vierailija
9/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittihän ja riittäähän niitä miehiä. 30-50% miehistä on ylijäämäainesta, niin heikkoa ja surkeaa. Parempi olisi, jos hyppäisivät junan alle. Minulle kelpaa vain A-luokan mies. Ennemmin sinkkuna, kuin parisuhteessa lassukan kanssa,

Vierailija
10/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:50"]

Riittihän ja riittäähän niitä miehiä. 30-50% miehistä on ylijäämäainesta, niin heikkoa ja surkeaa. Parempi olisi, jos hyppäisivät junan alle. Minulle kelpaa vain A-luokan mies. Ennemmin sinkkuna, kuin parisuhteessa lassukan kanssa,

[/quote]

Tältäkö ajalta suomalaiselle miehelle on jäänyt käsitys, että ihan sama minkälainen on, miten käyttäytyy jne, aina löytyy naisia tappelemaan oikeudesta saada tältä mieheltä huomiota?

Mietin niitä lukemattomia naisia, joilta jäi perhe perustamatta, lapset saamatta - koska sulhanen jäi sinne jonnekin.

Ja niitä naisia, jotka sodan aikana oppivat miesten työt ja tajusivat että vaikka se ukko sieltä sodasta tulikin takaisin, niin talous oli yhä naisten harteilla.

Mietin myös niitä, jotka saivat puolisonsa takaisin, mutta rikkinäisenä.

Vierailija
11/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinä edustatkin naisten vastinetta tuosta ylijäämäaineksesta, eli junan alle vaan!

Vierailija
12/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:09"]

[/quote]

Sinä edustatkin naisten vastinetta tuosta ylijäämäaineksesta, eli junan alle vaan!

[/quote]

Ette hypi silloin kun minä matkustan! Aina joku hyppimässä. Alkaa jo rasittaa se teidän lihanpalojen nostaminen.

Vierailija
13/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa toi artikkeli! Varsinkin jos molemmat käyvät töissä, ei voi olettaa, että nainen tekee yksin töiden jälkeen kaikki kotityöt ja hoitaa lasten asiat. Voi miesparkoja, kun joutuvat itsekin ottamaan vastuuta perheestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan