Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on sinulle, mieheni ystävä

Vierailija
13.03.2015 |

Ei, mieheni EI lähde illalla ryyppäämään kanssasi. Ei, mieheni EI lähde iltapäivällä harrastelemaan kanssasi. Ei, mieheni EI tarjoa sinulle yösijaa luonamme kun olet liian humalassa kävelemään kotiisi. Ei, mieheni EI jätä minua yksin kotiin sinun takiasi koska me olemme Perhe. Ei, mieheni EI jätä minua vaikka sinä niin käsket, koska hän rakastaa minua ja meille on tulossa vauva. Ei, sinä ET ole miehelleni tärkein ihminen vaikka hän olisi sinulle. Mieheni ystävä, hanki oma elämä äläkä roiku miehessäni. Sinä et tule koskaan saamaan häntä minulta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kaveri erosi samoihin aikoihin, kun meille syntyi esikoinen. Kaverilla alkoi tietenkin menovaihde ja hän halusi miehen siihen mukaan. Joo, olipa kivaa, kun meidän parisuhteeseen tuli kolmas pyörä mukaan. Mies lähti heti soitosta ryyppyreissuille mukaan ja saattoi viipyä koko viikonlopun. Ehdotin minä mitä tahansa, niin vastaus oli "katotaan sitten myöhemmin". Mitään ei koskaan voitu sopia, sillä eihän sitä tiennyt jos jotain hauskempaa oli tulossa. Tein sitten jatkossa suunnitelman a) miehen kanssa tai b) ilman miestä. Lopulta en edes odottanut, että mies tulisi mukaan, joten jätin kaikki ehdotuksetkin pois.

Pari kertaa kävi niin, että mies ehdotti jotain. Siitähän se suuttui, jos en omia sovittuja suunnitelmia suostunut perumaan. Kerran mies kertoi, että yksi hänen kaverinsa saataisi tulla meille perheensä kanssa käymään. Olin luvannut lapselle, että käydään kirjastossa, joten sinne me menimme. Mies oli jälkeenpäin hirveän vihainen, kun vieraat kävi ja minä en ollutkaan kotona. Hah, arvatkaas vain, kuinka monta kertaa minulle kävi samoin.

Mites muuten kävisi, jos ap:lla olisi yhtä tiivis kaverisuhde kuin miehellään? Miehellähän ei voi olla mitään sitä vastaan, että vaimo lähtee Pirkon kanssa sinne ja tänne ja tuo lopuksi Pirkon sohvalle nukkumaan humalaansa pois.

Vierailija
42/44 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Pirkko nukkuu sohvalla. Ja jos se Pirkko on sydänystävä vuosien takaa niin nukkuu tarvittaessa vaikka kaksi viikkoa. Puolin ja toisin pitää joustaa.

Se on sitten ihan eri asia jos toinen ei ole koskaan paikalla ja ryypiskelee puolet viikkoa ja kaikki viikonloput. Siitä ei ollut ap postauksessa kysymys. Mutta tuossakaan tilanteessa ei ole oikeutta mennä rikkomaan välejä ystäviin/pakottaa valitsemaan vaan saada puoliso muuttamaan käytöstään ja aikataulujaan. Asenne ei saa olla joko minä tai kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko hankkia itellekin kavereita, ettei tarvi olla mustis miehen kavereista.

Vierailija
44/44 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ystävä sitten sanonut että haluaisi viedä miehen sinulta kokonaan? Tuskin. Olet vaan mustasukkainen höyrypää. Anna poikien mennä ja tulla kotiinnekin joskus niin olet miehesikin silmissä paljon mukavampi kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän