Tämä on sinulle, mieheni ystävä
Ei, mieheni EI lähde illalla ryyppäämään kanssasi. Ei, mieheni EI lähde iltapäivällä harrastelemaan kanssasi. Ei, mieheni EI tarjoa sinulle yösijaa luonamme kun olet liian humalassa kävelemään kotiisi. Ei, mieheni EI jätä minua yksin kotiin sinun takiasi koska me olemme Perhe. Ei, mieheni EI jätä minua vaikka sinä niin käsket, koska hän rakastaa minua ja meille on tulossa vauva. Ei, sinä ET ole miehelleni tärkein ihminen vaikka hän olisi sinulle. Mieheni ystävä, hanki oma elämä äläkä roiku miehessäni. Sinä et tule koskaan saamaan häntä minulta.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:06"]Ei, mieheni EI lähde illalla ryyppäämään kanssasi. Ei, mieheni EI lähde iltapäivällä harrastelemaan kanssasi. Ei, mieheni EI tarjoa sinulle yösijaa luonamme kun olet liian humalassa kävelemään kotiisi. Ei, mieheni EI jätä minua yksin kotiin sinun takiasi koska me olemme Perhe. Ei, mieheni EI jätä minua vaikka sinä niin käsket, koska hän rakastaa minua ja meille on tulossa vauva. Ei, sinä ET ole miehelleni tärkein ihminen vaikka hän olisi sinulle. Mieheni ystävä, hanki oma elämä äläkä roiku miehessäni. Sinä et tule koskaan saamaan häntä minulta.
[/quote]
...eli halusit sanoa EI et tule päästämään miestäsi ryyppäämään, harrastamaan.... EI et tule päästämään miehen kaveria teille liian humalassa... EI sinä et halua että hän on miehesi paras ystävä, koska pelkäät asemaasi....
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:30"]
Ompa omituisi kannanottoja AP:n aloitukseen, vai onko suurinosa vastaajista miehiä? Ei nyt luulisi että naiset suhtautuvat noin nuivasti. On paljon miehiä jotka eivät osaa sanoa ei ja heille on vaan hyväksi että joku nainen sanoo sen heidän puolestaan. Monesta alkoholistista, huumehörhöstä, pelihullusta jne on tullut ihan kunnon kansalainen topakan vaimon avulla. Itse jutellut useammankin tällaisen miehen kanssa joka on ikikiitollinen siitä että löysi kunnon naisen joka sitten muutti hänenkin elämänsä.
On aina ihmisiä jotka roikkuu muissa ihmisissä "ystävyyden varjolla" kun eivät pysty omaa suhdetta hankkimaan. Ihmisiä joilla on oltava ryyppykaveri joka rypee samassa jorpakossa kun hekin tai mitä ikinä nyt sitten "harrastaakin". Ei ne mitään OIKEITA ystäviä ole vaan haluavat vaan että joku on yhtä säälittävässä tilanteessa kun he itsekin. Sitten kun toisella alkaa mennä hyvin, löytää naisen, saa perheen, kodin , työtä niin yritetään väen vängällä saada tuo henkilö pilaamaan nuo suhteet jottei toinen vaan pääsisi yhtään onnellisempaan asemaan kuin mitä itsellä on.
Tossukka on mies joka uskoo tuollaista "ystävää" eikä mies joka välittää perheestään! Mutta te jotka muuta väitätte niin olette itse ilmeisesti juurikin noita kieroutuneita "ystäviä".
[/quote]
Tossukka on sellainen mies , joka suostuu kaikkiin päättömiin ämmien vaatimuksiin.
[/quote] Yhdenkään miehen ei ole PAKKO mennä yhteen naisen kanssa. Jos esim kaverit on sulle tärkeämpiä niin unohda naiset ja ole niiden kavereittes kanssa!
[/quote]
Eikö naisten mielestä voi pitää molempia? Miksi se on aina joko tai?
[/quote]
Kavereiden kanssa on ok viettää aikaa siihen asti kun vakiinnutaan ja perustetaan perhe. Sen jälkeen vaimo on ykkönen. Tämän pitäisi niiden ystävienkin tajuta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:33"]Viestistäsi päätellen sinä OLET JO menettänyt miehesi tuolle kaverille. Jäljellä ei ole kuin edellinen huuto-oksennus ja itkupotkuraivarit...
Mies 77
[/quote]
Ai jaa siis syntynyt 77, ihmettelinkin että käyttääkö 77 v tollasta kieltä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:06"]Ei, mieheni EI lähde illalla ryyppäämään kanssasi. Ei, mieheni EI lähde iltapäivällä harrastelemaan kanssasi. Ei, mieheni EI tarjoa sinulle yösijaa luonamme kun olet liian humalassa kävelemään kotiisi. Ei, mieheni EI jätä minua yksin kotiin sinun takiasi koska me olemme Perhe. Ei, mieheni EI jätä minua vaikka sinä niin käsket, koska hän rakastaa minua ja meille on tulossa vauva. Ei, sinä ET ole miehelleni tärkein ihminen vaikka hän olisi sinulle. Mieheni ystävä, hanki oma elämä äläkä roiku miehessäni. Sinä et tule koskaan saamaan häntä minulta. [/quote] ...eli halusit sanoa EI et tule päästämään miestäsi ryyppäämään, harrastamaan.... EI et tule päästämään miehen kaveria teille liian humalassa... EI sinä et halua että hän on miehesi paras ystävä, koska pelkäät asemaasi....
[/quote]
Mies voisi käyttäytyä niin ettei vaimon tarvitse pelätä asemaansa. Vai pariutuuko mies mieluummin ystävänsä kanssa?
Laitappa viestinä kaverille, ei välttämättä ole av-mamma
AP taitaa olla melkonen natsi, sääli miestä.
Joko aloittaja on ostanut miehelleen sopivat tarvikkeet?
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Kotielaintarvikkeet/Koira/Puolikuristava-kaulapanta-47206/
Tuolta saa myös teräksistä lenkkiketjua eri vahvuisina, joilla voit kahlita miehesi patteriin.
No en mä sulta lupia kysele, kaverini saa ihan itse vastata omista asioistaan.
Ahdistaa ajatellakin millaiseksi meno teillä muuttuu sitten kun se vauva on syntynyt.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:06"]
Sinä et tule koskaan saamaan häntä minulta.
[/quote]
Luultavasti silmät aukee jossain vaiheessa kuitenkin kun kyllästyy siihen että ei saa olla mitään muuta elämää kuin sinä ja sinun lapsesi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:45"]AP taitaa olla melkonen natsi, sääli miestä.
[/quote]Anteeksi ALAPeUKKU tälle
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:07"]
Ahdistaa ajatellakin millaiseksi meno teillä muuttuu sitten kun se vauva on syntynyt.
[/quote]
Ihanaa pullantuoksuista vauva-arkea :) Kaikki on niin ihanaa : ) Rakkauspakkaus :)
Isä saattaa olla hiukan eri mieltä?
No jos ei miehessä ole sen verran munaa että ei anna kaverin houkutella säälistä lähteen kaljotteleen, niin tarvitaan tiukka vaimo joka asettaa rajat (keskenkasvuselle pojannulikalle jonka on miehekseen ottanut).
Jos alkoholi on kuningas miehen maailmassa, on tosin homma jo huomattavasti vakavampi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:16"]
En VOI käsittää niitä miehiä, jotka valitsevat ap:n kaltaisia hulluja akkoja elämänkumppanikseen ja vielä lapsiakin tehdään. Joku psyykkinen häiriö niillä täytyy olla. Sitten taas valitetaan miten kurjaa se elämä on. Miehet.
[/quote]
Naisista et osaa sanoa mitään pahaa? Miehissähän se vika on aina. Aina.
Aloittajalla on jäänyt pillerit syömättä ja miestä ei voisi vähempää kiinnostaa?
Pyhä Vulva jalustalle.
Mielestäni jokaisella parisuhteessa olevalla miehellä on oikeus raahata änkyräkänninen ja pidätyskyvytön ystävä perheen sohvaa tuhoamaan. Siinäpä vaimo näkee, kuka määrää perheessä!
Ap, olen pahoillani saamistasi heikkolahjaisista vastauksista. Tietenkin miehesi voi tavata ystäviään, mutta ystävillä ei ole mitään oikeutta tuhota teidän perhe-elämäänne typerällä sikailuillaan.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:17"]
No jos ei miehessä ole sen verran munaa että ei anna kaverin houkutella säälistä lähteen kaljotteleen, niin tarvitaan tiukka vaimo joka asettaa rajat (keskenkasvuselle pojannulikalle jonka on miehekseen ottanut).
Jos alkoholi on kuningas miehen maailmassa, on tosin homma jo huomattavasti vakavampi.
[/quote]
Tapaamaan kaveria säälistä? Niinhän sä luulet. Mies lähtee tapaamaan kaveria iloisena, eikä yhtään sääli sua vaikka jäät harminkyyneliä tihuuttamaan kiukusta jalkaa polkien. KAVERIT ON TÄRKEITÄ!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:16"]
En VOI käsittää niitä miehiä, jotka valitsevat ap:n kaltaisia hulluja akkoja elämänkumppanikseen ja vielä lapsiakin tehdään. Joku psyykkinen häiriö niillä täytyy olla. Sitten taas valitetaan miten kurjaa se elämä on. Miehet.
[/quote]
Naisista et osaa sanoa mitään pahaa? Miehissähän se vika on aina. Aina.
Aloittajalla on jäänyt pillerit syömättä ja miestä ei voisi vähempää kiinnostaa?
Pyhä Vulva jalustalle.
[/quote]
Ei kukaan voi suhteeseen pakottaa, koska mieshän jää siihen vapaaehtoisesti. Mikäs sekopää se sinä olet? Oletko vajaavaltainen?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:20"]
Mielestäni jokaisella parisuhteessa olevalla miehellä on oikeus raahata änkyräkänninen ja pidätyskyvytön ystävä perheen sohvaa tuhoamaan. Siinäpä vaimo näkee, kuka määrää perheessä!
Ap, olen pahoillani saamistasi heikkolahjaisista vastauksista. Tietenkin miehesi voi tavata ystäviään, mutta ystävillä ei ole mitään oikeutta tuhota teidän perhe-elämäänne typerällä sikailuillaan.
[/quote]
Naiset, kaikki ei aina liity teihin. Kaverille yösijan antaminenko on vaan näyttämistä vaimolle? Ei, sitä se EI ole.
Voitit tämän erän, mutta älä luule että katson hyvällä toimiasi. Olet heikkoitsetuntoinen narsistinen raukka joka tarvitset miestäni itsetuntosi pönkittämiseen. Etkö ymmärrä että hän on pian perheellinen mies? Hän ei ole opiskelukaverisi jonka voit kutsua luoksesi milloin haluat, niistä ajoista on jo aikaa. Minä valvon huonovointisena häntä odottamassa ja tiedän että hän palaa pikkutunneilla viinalta haisten. En hämmästy jos ovella olet myös sinä, mutta toivon että ymmärrät pysyä pois. Tiedät etten pidä sinusta, enkä tule koskaan pitämään. Olet loinen, parasiitti. Vihaan sinua, mieheni ystävä.