Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkkoon kuuluu 45% helsinkiläisistä. Se ei ole enää valtauskonto

Vierailija
07.06.2026 |

Joten muut uskonnot ja ateistit voittivat sen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne muut kuuluu?

Vierailija
2/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ymmärrä sanaa valtauskonto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla uskossa kuulumatta kirkkoon. tiesitkös

Vierailija
4/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuulu kirkkoon, koska 500€/v on mun mielestä kohtuuton summa maksaa rahaa, jota vastaan en saa yhtikäs mitään.

Vierailija
5/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulevista ja täällä asuvista ulkkiksista varmaan 99% kuuluu omaan uskontoonsa eli lähinnä väkivaltaiseen islamiin. Suomalaiset jättävät oman uskontonsa ja islam ottaa vallan pikkuhiljaa.

Vierailija
6/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIrkko ei ole mikään uskonto.

Vierailija
7/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan moni on eronnut kirkosta koska sillä säästää rahaa, Suomi kun on maailman kallein maa suhteessa tulotasoon niin kaikesta on pakko tinkiä...

Vierailija
8/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti papeista on jatkuva pula ja hautajaisia joudutaan tämän takia siirtämään kuukausikaupalla. Jostain syystä ateistit haluavat papin, kanttorin ja kirkon siunauskappelin käyttöönsä.

Vierailija
9/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne muut kuuluu?

Islamiin, kuten meitä on jo vuosia varoitettu. 

Vierailija
10/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut kirkosta rahallisista syistä johtuen, en uskollisista syistä johtuen. En ole ateisti, vaan agnostikko, mikä tarkoittaa minulle lähinnä sitä, että minulla on hyvin neutraali, jopa välinpitämätön asenne kysymykseen, onko Jumalaa olemassa. En väitä tietäväni totuutta tässä asiassa, mutta en välttämättä usko uskontojen mukaiseen ihmisen kaltaiseen persoonalliseen Jumalaan ja tämän olemassaoloon. Toisaalta voin kenties uskoa pitkälle kehittyneen avaruusörkin mukaiseen Jumalolioon, koska ajattelen, että emme ole Kosmoksessa yksin täällä Telluksella. Niin tai näin, agnostikkoleima sopii minulle varmaankin parhaiten.

Vierailija
11/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei vaan moni on eronnut kirkosta koska sillä säästää rahaa, Suomi kun on maailman kallein maa suhteessa tulotasoon niin kaikesta on pakko tinkiä...

Tokihan kuitenkin maksamme mielellämme verovaroillamme suurmoskeijoita ja muita minareetteja tulijoille. Olemmehan empaattisia ja epäitsekkäitä. Jätämme oman kirkkomme, jotta voimme kustantaa islamilaisten uskonnon harjoittamisen.

Vierailija
12/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kuulu kirkkoon, koska 500€/v on mun mielestä kohtuuton summa maksaa rahaa, jota vastaan en saa yhtikäs mitään.

Kyllä sinä saat mutta ne asiat ovat jo niin juurtuneita Suomalaiseen yhteiskuntaan ettei kukaan ajattele niiden alkuperää. Yksi tällainen asia on pyhäpäivät jotka ovat suurimmalle osalle palkallisia vapaita.

Vierailija
13/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti papeista on jatkuva pula ja hautajaisia joudutaan tämän takia siirtämään kuukausikaupalla. Jostain syystä ateistit haluavat papin, kanttorin ja kirkon siunauskappelin käyttöönsä.

Ateistit pitäisi viedä sairaalan ruumishuoneelta suoraan jonnekin joutomaalle haudattavaksi. Siinä on ateistille ihan riittävät läksiäiset helvetin ikuiseen tuleen ikuiseen rangaistukseen.

Vierailija
14/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut kirkosta rahallisista syistä johtuen, en uskollisista syistä johtuen. En ole ateisti, vaan agnostikko, mikä tarkoittaa minulle lähinnä sitä, että minulla on hyvin neutraali, jopa välinpitämätön asenne kysymykseen, onko Jumalaa olemassa. En väitä tietäväni totuutta tässä asiassa, mutta en välttämättä usko uskontojen mukaiseen ihmisen kaltaiseen persoonalliseen Jumalaan ja tämän olemassaoloon. Toisaalta voin kenties uskoa pitkälle kehittyneen avaruusörkin mukaiseen Jumalolioon, koska ajattelen, että emme ole Kosmoksessa yksin täällä Telluksella. Niin tai näin, agnostikkoleima sopii minulle varmaankin parhaiten.

Agnostikkokin on ateisti. Jos et ole teisti, olet ateisti.

Vierailija
15/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Agnostikkokin on ateisti. Jos et ole teisti, olet ateisti.

"En usko Jumalaan mutta en ole ateisti.." BUAAH

Vierailija
16/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitytkin ovat ateisteja suhteessa muihin uskontoihin.

Vierailija
17/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se edelleen valtauskonto. Sitten on monia pienempiä ryhmiä ja kirkkoihin kuulumattomia. Ei niitä voi niputtaa kaikkia samaan ja sanoa, että kirkkoon kuuluvia kristittyjä on vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä