Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako lapsi pahemmin vanhan ensisynnyttäjän vartalon

Vierailija
04.03.2015 |

...Eli pari tuttua saivat viime kesänä lapsen, toinen 23v ja toinen 31v ensisynnyttäjä. 31v ei ole palautunut kauniisti, 23v on kuin ei olisi ikinä synnyttänytkään. Näinkö se menee? T. 25v lapseton...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eri ihmisillä palautuu nopeammin kuin toisilla...

Vierailija
2/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vartaloako sä mietit enemmän kuin lasta... Ehkä ei kuule kannata hankkia sitä ensimmäistäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan ihmisestä mihin kohti kolahtaa..vai kolahtaako ollenkaan.
mulla ikää 34v. Paino ehkä kopa hieman vähemmän kun ennen raskautta. Vatsa hoikka ja sileä. Rinnat edelleen isot ja arpiakin tuli.. tuskin enennalleen palautuu ne.

Vierailija
4/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lapsia siksi, koska en halua raskausarpia ja muita ikäviä merkkejä. Totta se on, tämä on syy!

Vierailija
5/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei pilaa mitään, jos pidät kropastaan huolta. Älä liho, rasvaa tai öljyä ihoasi niin vältyt raskausarvista.

Vierailija
6/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia tulee jonkun lukemani jutun mukaan enemmän nuorille ensisynnyttäjille. Oli vau.fi -sivulla. Ja voin allekirjoittaa kyllä omakohtaisesti tuon väitteen.

Vierailija
7/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:41"]

Raskausarpia tulee jonkun lukemani jutun mukaan enemmän nuorille ensisynnyttäjille. Oli vau.fi -sivulla. Ja voin allekirjoittaa kyllä omakohtaisesti tuon väitteen.

[/quote]

Eihän tule, se on kiinni kudostyypistä eikä iästä. Mutta yleisesti niitä on nuorilla teini-ikäisillä paljon, jotka kasvavat tai muuttavat muotoa nopeasti, mutta tämä ei liity raskauteen. 

Vierailija
8/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:41"]Raskausarpia tulee jonkun lukemani jutun mukaan enemmän nuorille ensisynnyttäjille. Oli vau.fi -sivulla. Ja voin allekirjoittaa kyllä omakohtaisesti tuon väitteen.
[/quote]

Mulle ei tullut yhtään kun laitoin iho-öljyä masulle ja rinnoille joka ilta 3kk eteenpäin !

Vierailija
9/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskausarpia, en rasvannut enkä öljynnyt ihoa kertaakaan ja painoa tuli 27 kg. Kilot on karisseet ja kroppa samassa kunnossa kuin ennen raskautta. Ikää yli 40 v.

Vierailija
10/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos arpia on tullakseen niin ei rasvailut auta. Todettu on.

Vierailija
11/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun äidillä ei ole mitään arpia vaikka sillä on 4 lasta. Toivottavasti mullakin menee niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan