Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi suurin osa ihmisistä ei tykkkää siivoomisesta. Se on ihanan terapeuttista.

Vierailija
08.12.2021 |

Siitä vaan tulee niin hyvä olo kun laittaa tavarat järjestykseen ja ottaa liat pois. Siivoaminen on minusta tosi tyydyttävää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat sellaisia asioita, joista et pidä?

Vierailija
2/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omia sotkuja on ihan kiva siivota. Mutta kun on isohko perhekunta ja suuri talo, jota ei siivoa muut kuin itse, niin alkaa se kyllä nyppimään vuosien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan seksi kun saa siivoamisesta tyydytystä.

Vierailija
4/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan seksi kun saa siivoamisesta tyydytystä.

Näin täytyy olla. :D Ei ymmärrä. 

Vierailija
5/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä asunnossa jossa kahden tavarat siivoaminen on kovin työlästä ja "ahdasta". Lisäksi kun toinen osapuoli ei koskaan siivoa niin viikosta ja vuodesta toiseen sama väkertäminen alkaa tympäistä. Mutta toki tulos saa mielen paremmaksi eli siisti koti. Vähän pakkopullaa se on.

Vierailija
6/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi on kivaa. Pitääkin tänään kaivaa imuri kaapista esille.

Vierailija
7/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä kun minusta siivoaminen on tyydyttävää olen valmis kuolemaan. Tiedän noin miljoona tyydyttävämpää ja rentouttavampaa asiaa.

Jopa oma työni on rentouttavampaa.

Siivoaminen on loputonta, eikä ikinä valmista, vaikka kaikki on siivottu ja putsattu, jostain tulee auringonsäde ja paljastaa sormenjäljet ja pölypilven leijunnan.

Vierailija
8/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto on terapeuttista, siivoaminen ihan saatanasta.

Vierailija
9/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten hommia, ei ole naista joten siivoan kerran puolessa vuodessa, nyt alkaa olla jo pölynuhaa ja pölyä nurkissa kai se on jouluna siivottava, tunti menee siihen maksimissaan asunto 122 n

Vierailija
10/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpästä tulee todella tyhjä jos siivoaa tyhjät pahvilaatikot ja roskapussit pois.

Vierailija
11/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja pyykinpesu rauhoittavaa. Lajittelen likapyykin, ravistan pölyt, tyhjennän taskut, suljen vetoketjut, pakkaan pesupusseihin.

Ripustaessa ravistan suoraksi, käännän collegehousut kuivumaan nurinpäin, suoristan hupparien huput ja avaan vetoketjut ,henkaroin paidat narulle.

Käynnistän kuivaustuulettimen ja tunnen järjestyksen ja puhtauden läsnäolon.

Tämän täytyy liittyä lapsuuteen. Kesäaamuna ripustin mummon kanssa lakanoita narulle pihalla.

Mökillä huuhdoimme pyykit veneen perästä järvellä.

Kaikki oli turvallista.

Vierailija
12/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuanlaitto on terapeuttista, siivoaminen ihan saatanasta.

Nyt pistit pahan, vaikea sanoa kumpaa vihaan enemmän!

Vierailija
13/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sitten jotain sellaista, mikä auttaisi minua siivoamaan tänään. 🪣🧼

Vierailija
14/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tulla siivoamaan jos haluat. Ei maksa mitään.

Vierailija
15/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sitten jotain sellaista, mikä auttaisi minua siivoamaan tänään. 🪣🧼

Siivousjuomat, valinta on vapaa kunhan ne on alkoholia. Esim. siivouskaljat.

Vierailija
16/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan tulee niin hyvä olo kun laittaa tavarat järjestykseen ja ottaa liat pois. Siivoaminen on minusta tosi tyydyttävää.

Onko sinulla muita ongelmia?

Vierailija
17/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen add ja epäkiinnostavat asiat ja tekemiset aiheuttavat erinäisiä oireita. Siivous on mitä epäkiinnostavin asia ja saan oireita jo siitä, jos parempi puolisko mainitsee vaikkapa muutama päivä aiemmin, että siivotaan silloin ja silloin.

Toki sama epäkiinnostus ja oireilu tulee valtaosasta ns. pakollisista tekemisistä.

Vierailija
18/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen ajan mitä siivoaisi voisi tehdä jotain muuta. Harrastan mieluummin ulkoiluterapiaa kuin siivousterapiaa. Lopun ajan tahdon kehittää aivojani. Melkein koko hereilläoloajan tahdon käyttää ajattelemiseen. On hyvä olo, kun on mahdollisimman vähän, mutta tarpeellista, käytännöllistä ja esteettistä omaisuutta, sillä silloin jää eniten aikaa kunnosta huolehtimiselle ja ajattelulle. 

Vierailija
19/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös siivoamisesta. Alunperin en ymmärtänyt miksi joku ei tykkää. Nyt kuitenkin kävin veljeni luona siivoamassa ja tyyppi oli parissa päivässä sotkenut kämppänsä samaan kuntoon. Otti sen verran päähän että ymmärsin kerrasta miksi esim äitiäni ei siivoaminen enää naposta. Äidillä sentään kun käyn siivoamassa asunto on jonkun aikaa järjestyksessä. Luovutti siivoamisen kanssa kun pikkuveljeni olivat teinejä.

Meillä onneksi kotona on ihan kiva siivota, kun muu perhe ei tuhoa asuntoa parissa päivässä lähtökuntoon.

Vierailija
20/22 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kateellinen teille, jotka tykkäätte siivoamisesta. Minulle siivoaminen on tylsää rutiinia. Ihan yhtä jännää kun roskien vieminen, vessanpytyn peseminen, hampaiden hajaaminen...

Minusta kivoja asioita ovat elokuvat, pelaaminen, nukkuminen, lukeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän