Emme ole mieheni kanssa puhuneet toisillemme sanaakaan koko iltana
Olemme siis riidoissa. Mies koneellaan työhuoneessa, minä olkkarissa. Mitähän tässä nyt tekisi?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:49"]
Olen muuten sitä mieltä, että Jussin ja Pian suhde kaatui seksiin tai pikemminkin sen puutteeseen. Kummasta johtui - ei voi tietää.
[/quote]
Minä luulen että siksi kun Pia ei ollut alussa tarpeeksi kiinnostunut Jussista. Kiinnostui ehkä vasta, kun Jussin kiinnostus alkoi hiipua. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:28"]
Ei vain huvittaisi mennä lepyttelemään miestä, kun riita oli minusta hänen vikansa. Vaikka kyllä minäkin siihen osuuteni annoin...
[/quote]
Pyhä Vulva jalustallaan
[/quote]
Ai naisten pitää aina lepytellä ja anoa anteeksi vaikka syy olisi miehessä? Menenkö vaan saman tien nyrkin ja hellan väliin?
[/quote]
Mitä AP sitten valittaa? Se menee lepyttelemään ketä kiinnostaa lepytellä. Minua ei ainakaan kiinnostaisi pätkääkään mennä lepyyttelemään vaimoa jos se vihoittelisi. Katsoisin sitä aikani ja sitten katsoisin avioliiton päättyneeksi. On se niin naurettavaa toimintaa tuollainen valittaminen ja murjottaminen
Olen muuten sitä mieltä, että Jussin ja Pian suhde kaatui seksiin tai pikemminkin sen puutteeseen. Kummasta johtui - ei voi tietää.