Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nytkö se kukkahattutäteytyminen alkaa

Vierailija
12.03.2015 |

En voi sietää tatuointeja tai lävistyksiä kasvoissa. En voi sietää töhryjä ja tägejä bussipysäkillä, seinässä, metrossa tai meluaidassa. En voi sietää huonosti käyttäytyviä lapsia, teinejä tai aikuisia. Varsinkaan niitä, jotka eivät osaa antaa istumapaikkaansa lähes 100 vuotiaalta näyttävälle mummelille. En voi sietää ihmisiä, jotka vetävät röökiä bussipysäkillä. En voi sietää lihavia mäkkärissä, enkä ihmisiä jotka eivät kerää koiriensa paskoja.
Ikää vasta 19 vuotta ja mieleni on jo näin gonahtanut. Alan ymmärtää vihaisia vanhuksia. Mikä teitä vituttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse teet siellä Mäkkärissä?

Vierailija
2/3 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:58"]Mitä itse teet siellä Mäkkärissä?
[/quote]

Mitä ihmiset siellä yleensä tekevät :DDD
Mutta itseasiassa en mitään, olen alkanut suosimaan Burger Kingiä, jos on pakko halpa hamppari saada. En koe pahaksi asiaksi jos kerran kuussa tai parissa napsin sen, kun pidän suht terveellistä ruokavaliota yllä ja liikun säännöllisesti. Painoindeksi 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:58"]Mitä itse teet siellä Mäkkärissä?
[/quote]

Mitä ihmiset siellä yleensä tekevät :DDD
Mutta itseasiassa en mitään, olen alkanut suosimaan Burger Kingiä, jos on pakko halpa hamppari saada. En koe pahaksi asiaksi jos kerran kuussa tai parissa napsin sen, kun pidän suht terveellistä ruokavaliota yllä ja liikun säännöllisesti. Painoindeksi 20.
[/quote]
Ap